Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-27@23:48:52 GMT

تارتار یک بازیکن‌ دیگر را هم در لیست مازاد گذاشت

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۵۵۵۶۰

تست کرونای ذوب‌ آهنی ها منفی شد​​​​​​

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان نام یک بازیکن دیگر را هم در لیست مازاد قرار داد.

به گزارش طرفداری و به نقل از تسنیم، در چند روز گذشته با تصمیم‌ مهدی تارتار چند بازیکن از ذوب‌آهن جدا شدند که می‌توان به شهاب گردان، مرتضی خراسانی، میلاد جهانی و بابامحمدی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تارتار روز گذشته و در فاصله یک روز مانده تا پایان نقل و انتقالات زمستانی نام امیرمحمد پناهی را هم در لیست مازاد قرار داد. این در حالی است که پناهی دو هفته پیش قصد جدایی داشت اما تارتار با جدایی وی مخالفت کرده بود.

در آستانه بازی با استقلال نیز تست بازیکنان کرونایی ذوب‌آهن منفی شد. نفراتی مثل سجاد جعفری، رضا خالقی‌فر، سینا اسدبیگی، حسین ابراهیمی و حامد نورمحمدی به کرونا مبتلا شده بودند که تست آنها منفی شد و تارتار می‌تواند از این بازیکنان در دیدار فردا مقابل استقلال بازی کند.

اخبار داغ 

این زن روی تتلو را کم کرد! / سارا سبات کیست؟ + عکس درویش: هرچه الدحیل خواست گفتیم چشم اما رضایتنامه ندادند، من چه باید می کردم؟ رانگنیک: رونالدو باید گل های بیشتری بزند؛ به اندازه کافی موقعیت خلق می کنیم اما زیاد گل نمی زنیم ضربه سر زیبا و گل مهدی طارمی به اسپورتینگ لیسبون (پورتو 2-2 اسپورتینگ لیسبون) درگیری شدید بین بازیکنان پورتو و اسپورتینگ لیسبون پس از سوت پایان دیدار دو تیم در لیگ پرتغال / فیلم 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۵۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب ملوان برای شکست دادن سایپا در حذفی

به گزارش ورزش سه، دو تیم ملوان و سایپا در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران به مصاف یکدیگر خواهند رفت که در این بازی شاگردان تارتار برای شکست نارنجی پوشان انگیزه بسیار زیادی دارند.

ملوانی‌ها در شرایطی باید دیدار حذفی خود را برگزار کنند که این تیم نتوانسته در دو بازی اخیر خود برابر پرسپولیس و سپاهان نتیجه خوبی بگیرد و از فرصت مناسب پیش آمده برای صعود به رتبه چهارم جدول استفاده کند و این دیدار می‌تواند یک فرصت بسیار مناسب برای شاگردان مهدی تارتار جهت برگشت به روند پیروزی و صعود به جمع هشت تیم نهایی جام حذفی باشد.

ترکیب تیم مهدی تارتار برای این دیدار به شرح زیر است: افشار صداقت، آرمان اکوان، میلاد باقری، ابوذر صفرزاده، پدرام قاضی پور، مجید عیدی، پرهام موقعری، محمدرضا بردبار، مهران احمدی، محمد عمری و محمدرضا سلیمانی

دیگر خبرها

  • عاقبت زرنگ‌بازی: مانده در خانه، رانده از لیورپول!‏
  • سلیمانی می‌خواست گل صعود بزند
  • تارتار بیخیال سهمیه آسیا نمی‌شود (عکس)
  • مدیرعامل ملوان: صحبت‌های تارتار زنگ خطر بود
  • ملوان در جمع ۸ تیم پایانی جام حذفی
  • شادی گل جنجالی جلوی چشم انزلی‌چی‌ها(عکس)
  • ترکیب ملوان برای شکست دادن سایپا در حذفی
  • غیبت مشکوک وینگر پرسپولیس در سفر به اراک
  • غیبت مشکوک یک پرسپولیسی مقابل آلومینیوم
  • والیبال ایران و یک درد قدیمی؛ پشت کردن به تیم ملی برای قراردادهای میلیاردی!