Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@13:40:29 GMT

واریز سود 6000 ریالی واحدهای پالایش یکم تاپایان بهمن‌

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۵۵۶۱۰

واریز سود 6000 ریالی واحدهای پالایش یکم تاپایان بهمن‌

داوود رزاقی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، اظهار کرد: سود 6000 ریالی به ازای هر واحد سرمایه‌گذاری صندوق سرمایه‌گذاری پالایش یکم تا پایان بهمن ماه جاری واریز می‌شود.

مدیر صندوق سرمایه‌گذاری پالایش یکم گفت: این اولین سود تعلق گرفته به صندوق پالایش یکم است که تا آخرماه واریز می‌شود.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که در مورد بازارگردانی واحدهای صندوق پالایش یکم چه تصمیمی گرفته شده است؟‌گفت: هنوز در مورد بازارگردان تصمیم گرفته نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش فارس امروز نهاد ناظر بازار در اطلاعیه‌ای در مورد تقسیم سود صندوق پالایشی یکم (پالایش) اعلام کرد: به اطلاع سرمایه‌گذاران می‌رساند، با توجه به برگزاری مجمع صندوق سرمایه‌گذاری پالایشی یکم (پالایش) و تقسیم سود نقدی به میزان (۶،۰۰۰ ریال به ازای هر واحد) در تاریخ 20 بهمن 1400 ، خالص ارزش حال NAV صندوق مذکور به میزان سود تقسیم شده کاهش یافته است.

لازم به ذکر است اشخاصی مشمول دریافت سود نقدی هستند که در پایان معاملات مورخ 20 بهمن 1400 دارنده واحدهای سرمایه‌گذاری صندوق مذکور باشند.

به گزارش فارس با وجود ادعای دولت قبل‌ مبنی بر جبران زیان خریداران واحدهای صندوق پالایش یکم، هنوز دارندگان این سهام، پس از گذشت 17 ماه 30 درصد زیان کرده‌اند.

متن اطلاعیه پالایش یکم در کدال را از اینجا+  پالایش یکم  + دریافت کنید.

انتهای پیام/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: تقسیم سود سود صندوق پالایش یکم صندوق پالایش سرمایه گذاری پالایش یکم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۵۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران در جویم فارس

در هفتاد و نهمین سفر رسمی استاندار فارس در شهرستان جویم، نشست شورای اداری این شهرستان با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

در حاشیه این نشست و در میز ملاقات مردمی مسائل، مشکلات، چالش‌ها و دغدغه‌های سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی بررسی، تسهیل، رفع موانع و اتخاذ تصمیم عملیاتی شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان فارس در این نشست با تأکید بر ضرورت بسترسازی‌های لازم و حمایت از سرمایه‌گذاران در جهت تحولات و پیشبرد اهداف و فعالیت‌های اقتصادی، تجاری و شناسایی ظرفیت‌ها در حوزه‌های مختلف شهرستان جویم گفت: لزوم تحقق این مهم هم‌افزایی و همکاری سایر دستگاه‌های متولی و ذیربط در جذب سرمایه‌گذار، ایجاد و ارتقای سرمایه‌گذاری‌های لازم متناسب با موقعیت و شرایط در این منطقه است.

فاصله شهر جویم تا شیراز ۲۵۰ کیلومتر است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • سرمایه گذاری ۲ هزار میلیارد ریالی اوقاف مرکزی در طرح پرورش ماهی
  • ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران در جویم فارس
  • نقش کلیدی صندوق‌های سرمایه گذاری بازار سرمایه در جمع‌آوری نقدینگی‌های بلاتکلیف
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • مبلغ دقیق مرحله سوم سود سهام عدالت / مرحله سوم سود سهام عدالت کی واریز می‌شود؟
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • مزایده اموال متهم پرونده صندوق سرمایه گذاری بهمئی
  • کلاهبرداری یک بیلیون و ۹۰۰ میلیارد ریالی با وعده خرید خودرو
  • فروش بیش از ۵۵ هزار تن گوگرد در پالایشگاه گاز ایلام
  • استقبال چشم‌گیر از صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات مالک آتیه مسکن