Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - هادی حجازی فر کارگردان فیلم «موقعیت مهدی» گفت: ما در در طول جشنواره تلاش کردیم، مثل موضوع فیلم آرام، نجیب و شریف برخورد کنیم. عده ای می خواستند ما را وارد فضای دو قطبی کنند، اما ما از آن دوری کردیم. 

به گفته حجازی فر، پیش از برگزاری نشست خبری فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» این فیلم در رده سوم آرای مردمی قرار داشت؛ اما پس از آن و با تعاریف اهالی رسانه و منتقدان، تماشاگران آن را دیدند و به آن رای دادند به گونه ای که به رتبه دوم جدول رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجازی فر می‌گوید: شائبه تشکیک و ابهام در آرای مردمی که مطرح شد، همه صاحبان آثار اعتراض کردند. ما تنها اثری بودیم که حرفی نزدیم و سکوت کردیم. با این حال بعد که سیمرغ مردمی حذف شدند، گفتند کار عوامل موقعیت مهدی بوده است!

او پرداخت به زندگی شهدا و رنج خانواده آنها را بخش مغفول مانده سینمای ایران می داند و می گوید باید تمهیدی بشود تا قصه‌ این شخصیت ها که ظرفیت نمایشی و تبدیل شدن به اثر سینمایی و تلویزیونی را دارد، برای مردم بازگو شود. 

حجازی فر در پایان گفت: خوشحالم با اولین حضورم در جشنواره فیلم فجر به عنوان کارگردان، دیده شدم.  نظر احسان باکری برایم از همه مهمتر بود؛ به او قول داده بودم جعل نکنم و آنچه بوده را روایت کنم. فیلم را در جشنواره با اضطراب دیدم اما لبخند و رضایت احسان باکری دلم را آرام کرد. خوشحالم که موقعیت مهدی را پسندید. 

انتهای پیام/ 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هادی حجازی فر موقعیت مهدی جشنواره فیلم فجر موقعیت مهدی حجازی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۵۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره‌ گل دلسوختگان قم در بازی‌ تشریفاتی

دو تیم دلسوختگان اهل بیت قم و فولاد هرمزگان در دیداری از هفته ششم و پایانی مرحله دوم لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور عصر امروز در سالن شهید حیدریان قم به مصاف هم رفتند. 

با توجه به اینکه که سرنوشت دو تیم از هفته گذشته مشخص شده بود، این بازی بیشتر جنبه‌ تشریفاتی داشت. 

این دیدار که با پیروزی شش بر دو نماینده قم به پایان رسید، گل‌های دلسوختگان را مهدی فتخانی (دو گل)، محسن سابقی، مهدی کبیری، حسین صادقی و محمد جواد سنگتراشان به ثمر رساندند. 

دلسوختگان با این پیروزی شش امتیازی شد و با رده سومی به کار خود پایان داد.

همچنین نماینده هرمزگان که صعود خود را قطعی کرده بود، با این شکست و با ۱۰ امتیاز به عنوان تیم دوم به مرحله بعدی صعود کرد.

گزارش از امیرحسین نیکوسخن

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • جشنواره‌ گل دلسوختگان قم در بازی‌ تشریفاتی
  • امروز همه دنبال هاشمی‌نسب می‌گشتند!
  • یک شورش بزرگ در جشنواره کن
  • حجازی: خوشحالم که در تیم پدرم حضور دارم
  • مردمی شدن فرهنگ در اولویت کار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است
  • خنیانگر آیینی و مردمی موسیقی شمال خراسان درگذشت
  • بوی شورش از درون جشنواره کن ۲۰۲۴ می‌آید/کارکنان در طلب حقوق بیشتر
  • حضور بیش از ۵۰۰ دانش‌آموز در «جشنواره ولاگ» فیلیمومدرسه
  • الهام چرخنده به تئاتر برگشت
  • توسعه دریامحور باید دارای روحی مردمی و دانش بنیان باشد