Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سید حمید سجادی  در حاشیه سفر به شیراز و بازدید از امکانات ورزشی در این شهر، گفت:  ورزشگاه‌های شیراز، سرمایه‌های عظیمی است که بلااستفاده مانده وی افزود: ورزشگاه پارس یک سازه ارزشمند و بسیار زیباست که باید معایب آن در کوتاهترین زمان برطرف شود.

وی خاطرنشان کرد:  مدیرکل ورزش و جوانان گفته‌ است که هفتاد نقص برای  ورزشگاه پارس لیست شده که باید برطرف شود، یکی از این ایرادها که در بازدید مشاهده کردیم، نشست بخشی از پیست تارتان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سجادی با اشاره به اینکه نشست پیست تارتان، آن را از نظر فنی غیراستاندارد و غیرقابل استفاده کرده است، خاطرنشان کرد: این نشست البته به زمین چمن نرسیده است اما باید به شکل کامل بررسی و مرتفع شود.

وزیر ورزش و جوانان همچنین با اشاره به اینکه چمن ورزشگاه هنوز به شکل کامل رشد نکرده است، گفت: البته از نظر کارشناسان، چمن کاشت شده مرغوبیت مناسبی ندارد، هرچند گفتند که این چمن نیمه دوم بهار، به رشد قابل مشاهده خواهد رسید.

سجادی گفت: از مدیرکل ورزش و جوانان فارس درخواست کردم که مشکلات این ورزشگاه و سالن ۶ هزارنفری را لیست کرده و طی جلسه‌ای که هفته آینده در تهران برگزار می‌شود، به شکل ویژه بررسی و راهکار رفع آنها ارائه شود.

وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: حق استان فارس که ورزشکاران و قهرمانان مدال آوری را در رشته‌های مختلف در سطوح ملی، آسیایی و جهانی دارد، برخورداری از امکانات مناسب ورزشی است.
 سجادی، وزیر ورزش و جوانان بعدازظهر امروز جمعه ۲۲ بهمن به شیراز سفر کرد و ضمن بازدید از ورزشگاه‌های پارس و حافظیه از سالن ۶ هزارنفری شیراز نیز بازدید کرد و در جریان مشکلات و مسائل این زیرساختهای ورزشی قرار گرفت.

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: وزیر ورزش و جوانان وزیر ورزش در فارس سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۵۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴؛ بازدید وزیر کشور از غرفه فارس

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز فارس، غرفه استانداری فارس در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران در حالی در نخستین روز برگزاری با استقبال مراجعه کنندگان و سرمایه گذاران همراه شد که دکتر احمد وحیدی وزیر کشور از آن بازدیدکرد و با توانمندی‌ها و زنجیره‌های ارزش این استان در حوزه‌های فولاد، گیاهان دارویی، گردشگری و کشاورزی بیشتر آشنا شد.
وزیر کشور با قابل توجه ارزیابی کردن این ظرفیت‌ها گفت: یکی از اتفاقات خیلی خوب، برگزاری نمایشگاه زنجیره ارزش راهبردی در استان‌ها برای دومین سال متوالی به همت وزارت کشور و استانداری‌ها است.
وحیدی با بیان اینکه تلاش شده زنجیره‌های ارزش در هر استان تعریف و زمینه جذب سرمایه گذار برای آنها فراهم شود؛ اظهارداشت: باید با ارزیابی ابتدا و انتهای زنجیره بهترین زنجیره‌های ارزش شناسایی و انتخاب شوند، علاوه براین گروه‌هایی که می‌توانند در راستای هم افزایی و هدفمندی در استان‌ها تعریف شوند نیز باید مشخص شوند.
او یکی از ویژگی زنجیره‌ها را امکان شکل گیری به صورت درون استانی و برون استانی عنوان و خاطرنشان کرد: دستیابی به اشتغالزایی هدفمند از دیگر ویژگی‌های زنجیره‌های ازرش است.
وزیر کشور با بیان اینکه تعداد قابل توجهی زنجیره‌های ارزش در استان‌های مختلف کشور شکل گرفته است؛ اظهارداشت: خوشبختانه زنجیره‌های ارزش به سمت بلوغ خودشان حرکت می‌کنند و در این نمایشگاه اتفاقات خیلی خوب همراه با شور و نشاط قابل توجهی را شاهد بودیم.
وزیر کشور تسهیل کار سرمایه گذاران و ایجاد زمینه انتخاب برای آنها را از دیگر ویژگی‌های زنجیره‌های ارزش عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • سفیراندونزی از غرفه استان فارس بازدید کرد
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج
  • وزیر ورزش با استقبال سفیر ایران و تاج وارد تایلند شد
  • نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴؛ بازدید وزیر کشور از غرفه فارس
  • وزیر ورزش و جوانان مهمان ویژه فینال فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • سفر شبانه وزیر ورزش به تایلند
  • سفر وزیر ورزش به تایلند برای تماشای فینال فوتسال آسیا
  • حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال