Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش شنبه ایرنا مسابقه های فوتبال لیگ برتر نوجوانان به مناسبت چهل وسمین سالگرد پیروزی انقلاب با شرکت ۸ تیم از استان در۲گروه چهار تیمی به مدت ۲ماه به صورت دوره ای رفت و برگشت برگزار و از هر گروه ۲تیم به مرحله نیمه نهایی صعود کردند تا درپایان یک تیم به عنوان نماینده استان در رقابت های کشوری شرکت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در منطقه شرق تیم های آوای میناب حدید، شاهد هشتبندی، دریانوردان بندرکنگ و آرش حاجی اباد هم گروه بودند که در نهایت تیم های آوای حدید میناب و شاهد هشتبندی به دور بعد راه یافتندو درمنطقه غرب تیم های هرنگ جوان بستک، شاهین مهر رودان، کنعان میناب و برخ کوشه قشم به مصاف هم رفتندو ۲تیم هرنگ جوان بستک و شاهین مهر رودان صعود کنندگان به دور بعد بودند.

 درادامه چهار تیم صعود کننده به صورت رفت وبرگشت به رقابت پرداختند که در نهایت ۲تیم هرنگ جوان بستک و شاهین مهر رودان به بازی پایانی راه یافتند.

مسابقه پایانی درورزشگاه خلیج فارس بندرعباس برگزار شدکه دوتیم در وقت قانونی به نتیجه مساوی یک یک دست یافتندو درضربات پنالتی تیم شاهین مهر با نتیجه ۴ بر۲ به پیروزی دست یافت وقهرمان مسابقه های فوتبال لیگ برتر نوجوانان استان هرمزگان شد.

داوران این دیدار پیمان ذاکری ، فرمرز نجاتی ،  سیف الله زیرکوهی و منصور معلمی بودند. محمدپور جعفر از تیم کنعان میناب بازدن ۵ گل به عنوان آقای گل مسابقات شناخته شد.

در مراسم پایانی که با حضور قاسم رنجبریان رییس هیات فوتبال استان ، رییس اداره ورزش وجوانان رودان، روسای هیات های فوتبال بندرعباس ورودان و مسوولان کمیته های اجرایی فوتبال استان و جمعی از پیشکسوتان فوتبال استان برگزار شد به تیم قهرمان مدال و جام قهرمانی اهداشد ف بدین ترتیب تیم شاهین مهر رودان به عنوان نماینده استان هرمزگان در رقابت های فوتبال منطقه ای شرکت خواهد کرد.

برچسب‌ها فوتبال هرمزگان رودان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال هرمزگان رودان فوتبال هرمزگان رودان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۵۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران در کافا

تیم فوتبال دختران ایران با ۴ پیروزی و یک تساوی برابر حریفان خود در تورنمنت کافا، عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل ‌سایت رسمی فدراسیون فوتبال، آخرین دیدار تیم ملی فوتبال دختران زیر 18 سال ایران برابر قرقیزستان در تورنمنت کافا امروز از ساعت 13:30 برگزار شد که این دیدار با تساوی یک - یک به پایان رسید.

در این دیدار پرنیا رحمانی در دقیقه 66 برای ایران گلزنی کرد.معصومه شکوری، ناظر داوری ایران و قرقیزستان را بر عهده داشت.

ملی پوشان ایران با پیروزی برابر ازبکستان، تاجیکستان، ترکمنستان و تساوی مقابل قزقیزستان عنوان قهرمانی این تورنمنت را به خود اختصاص داد.

دیگر خبرها

  • شمس آذر ۲ - ۱ پیکان/ شاگردان دقیقی به رده هفتم صعود کردند
  • تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به تاج برای قهرمانی فوتسال در آسیا
  • آرژانتین مسی را ابدی می‌خواهد: تا ابد بازی کن لئو!‏
  • علیزاده: گل‌گهر هم مدعی قهرمانی در جام حذفی است
  • شاهکار واردی: دبل برای قهرمانی لستر
  • پاداش قهرمانی ملی‌ پوشان فوتسال آب رفت!
  • شمسایی: خواستم پس از قهرمانی تمدید کنم
  • گفتم یا قهرمان می‌شوم یا به خانه می‌روم!
  • قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران در کافا
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان