Web Analytics Made Easy - Statcounter

آدمولا لوکمن پس از تایید شدن درخواستش توسط فیفا، از این پس برای تیم ملی نیجریه به میدان خواهد رفت

آدمولا لوکمن 24 ساله که در حال حاضر به صورت قرضی از لایپزیش در لستر سیتی حضور دارد، سابقه بازی در تیم های ملی زیر 19، 20 و 21 ساله انگلیس را دارد. او همچنین در جام جهانی زیر 20 سال در 2017 موفق شد همراه با انگلیس قهرمان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما گویا او در تیم ملی انگلیس تحت نظر ساوتگیت جایگاهی ندارد.

به گزارش طرفداری و به نقل از میرر، حال لوکمن قصد دارد برای تیم ملی نیجریه به میدان برود. این بازیکن متولد لندن است اما از طریق والدینش شرایط لازم برای حضور در تیم ملی نیجریه را دارد. آدمولا اولاجیر مدیر ارتباطات فدراسیون فوتبال نیجریه در اینباره گفت: 

ما از این خبر بسیار هیجان زده هستیم، زیرا می تواند تقویت بزرگی برای تیم ملی ما باشد.

تلاش نیجریه برای متقاعد کردن این بازیکن از سال 2017 آغاز شده بود و اکنون لوکمن واجد شرایط برای بازی در تیم ملی نیجریه است اما تصمیم گیری در مورد دعوت یا عدم دعوت او به عهده مربی است. گفتنی است لوکمن اولین ملی پوش جوان انگلیسی نیست که تصمیم گرفته برای تیم ملی نیجریه به میدان برود. سونه آلوکو، ویکتور موزس، شولا آمئوبی، الکس ایوبی و اولا آینا نیز قبل تر این مسیر را در پیش گرفته بودند.

اخبار داغ 

این زن روی تتلو را کم کرد! / سارا سبات کیست؟ + عکس درویش: هرچه الدحیل خواست گفتیم چشم اما رضایتنامه ندادند، من چه باید می کردم؟ رانگنیک: رونالدو باید گل های بیشتری بزند؛ به اندازه کافی موقعیت خلق می کنیم اما زیاد گل نمی زنیم ضربه سر زیبا و گل مهدی طارمی به اسپورتینگ لیسبون (پورتو 2-2 اسپورتینگ لیسبون) درگیری شدید بین بازیکنان پورتو و اسپورتینگ لیسبون پس از سوت پایان دیدار دو تیم در لیگ پرتغال / فیلم 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۵۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی ناتینگهام فارست 0-2 منچسترسیتی (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)

ناتینگهام فارست و منچسترسیتی در چارچوب هفته سی و پنجم لیگ برتر مقابل هم گرفته بودند که این دیدار با برتری 2-0 سیتیزن‌ها همراه شد.

دانلود (74.1MB)

دیگر خبرها

  • فیلم/ سنگ‌ِتمام هواداران سلتیک انگلیس برای فلسطین
  • حمله مجدد آمریکا و انگلیس به الحدیده یمن
  • مک‌تامینی: مصدومیتم جدی نیست
  • غوغای هواداران فلسطین در باشگاه سلتیک انگلیس | ویدئو
  • فیلم| در ورزشگاه سلتیک انگلیس غوغا شد/ حمیات باورنکردنی هواداران تیم سلتیک از فلسطین
  • حملات باندهای مسلح و داعش در نیجریه/ ۲۵ نفر کشته شدند
  • صلاح در لیورپول می ماند
  • صلاح در لیورپول می‌‌ماند
  • خلاصه بازی ناتینگهام فارست 0-2 منچسترسیتی (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • خلاصه بازی تاتنهام 2-3 آرسنال (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)