Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر گفت: ۱۹۸ میلیارد تومان مطالبات مؤسسات طرف قرارداد بیمه سلامت استان پرداخت و ضمن تسویه بدهی سال‌های قبل ، پرداخت به مراکز درمانی، تشخیصی و تصویربرداری به روز شده است. - اخبار استانها -

پرویز رمضانی در گفت‌‌وگو با خبرنگار تسنیم دربوشهر، با تبریک ایام‌الله دهه فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فعالیت بیمه سلامت را یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: اکنون 500 هزار نفر از جمعیت استان بوشهر در قالب صندوق‌های مختلف از خدمات بیمه سلامت استفاده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در همه شهرستان‌ها فضای اداری ، ساختمان اداری مستقل و با تجهیزات کامل ایجاد شده خاطر نشان کرد: ساختمان اداره بیمه سلامت شهرستان دیر در زمینی به مساحت 500 و زیربنا 220 متر مربع به بهره‌برداری رسید.

رمضانی با بیان اینکه سازمان بیمه سلامت شرایطی را فراهم کرده تا همه آحاد جامعه به راحتی بتوانند تحت پوشش بیمه باشند گفت: اخیراً تفاهمنامه بین وزارت کشور و سازمان بیمه سلامت منعقد شده تا تمامی ساکنین محلات کم‌برخوردار در سراسر کشور شناسایی و تحت پوشش بیمه رایگان قرار گیرند.

مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر از ارائه خدمات الکترونیکی و به‌صورت 100 درصد نسخه نویسی الکترونیک در استان خبر داد و بیان کرد تبادل الکترونیک اسناد بستری از دیگر اقدامات است و سازمان بیمه سلامت در راستای ارائه خدمات بهتر به بیمه‌شدگان ، تعهدات خود در درمان ناباروری و ارائه خدمات به بیماران خاص و صعب‌العلاج و بیماران کرونایی را افزایش داده و سبب کاهش پرداخت از جیب بیمه‌شدگان می‌شود.

درخواست افزایش تعرفه پزشکی در تناسب با رشد اعتبارات بیمه سلامت نیستقاضی‌زاده‌هاشمی: خواستار همکاری بیمه سلامت با بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور هستیماجرای 96 درصدی نسخه‌نویسی الکترونیک در بیمه سلامت

وی تکلیف اصلی سازمان بیمه سلامت را حمایت از مردم در برابر ‌هزینه‌های سلامت دانست و خاطر نشان کرد: خوشبختانه از نظر تأمین منابع مالی و پرداخت مطالبات به مراکز درمانی، از ابتدای امسال تاکنون 198 میلیارد تومان به مؤسسات پرداخت و می‌توان گفت ضمن تسویه بدهی سال‌های قبل، پرداخت به مراکز و مؤسسات طرف قرارداد به روز شده است.

انتهای پیام/190/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان بیمه سلامت بیمه سلامت استان استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۵۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الزام مراکز طرف قرار داد بیمه سلامت به ارائه خدمات پوشش بیمه‌ای

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مدیرکل بیمه سلامت استان اصفهان گفت: پزشکان و موسسه‌های تشخیصی-درمانی بیمارستان‌های دولتی و خصوصی، داروخانه ها، آزمایشگاه ها، کیلینیک‌ها و پاراکلینیک‌ها طرف قرارداد در هر شرایطی ملزم به ارائه خدمت با رعایت کامل تعهدات و پوشش بیمه‌ای به بیمه شدگان هستند.
محمدحسین صفاری افزود: در زمانی که سامانه‌های بیمه به هر دلیلی دچار اختلال موقت شوند و یا نسخه نویسی الکترونیک امکان پذیر نباشد، این مراکز موظفند نسخ را به شکل کاغذی ثبت و پذیرش، و به بیمه شدگان خدمات ارائه دهند.
مدیرکل بیمه سلامت استان گفت: بیمه شدگان تخلف پزشکان و موسسه‌ها را در این خصوص را می‌توانند در سامانه شکایات سازمان بیمه سلامت به آدرس shekayat.ihio.gov.ir ثبت کنند.

دیگر خبرها

  • شناسایی ۶ هزار زوج نابارور در لرستان
  • نحوه پرداخت حق بیمه خودروها تغییر پیدا می‌کند
  • پیگیری برای ارائه تسهیلات بانکی براساس تخلف و تصادف رانندگی/ نحوه پرداخت حق بیمه تغییر می‌کند
  • کودکان زیر ۷ سال رایگان درمان می‌شوند
  • مطالبات تمام داروخانه‌ها پرداخت شد
  • الزام مراکز طرف قرار داد بیمه سلامت به ارائه خدمات پوشش بیمه‌ای
  • مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی: مطالبات کلیه داروخانه‌ها پرداخت شد
  • بیمه سلامت متولی امر بیمه همگانی است
  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه
  • تسویه حساب سهم بیمه سلامت با داروخانه ها/وضعیت بدهی یارانه دارو