Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان ها - کرمانشاه - رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: تردد در برخی محورهای اورامانات شامل روانسر-پاوه و نوسود - نودشه تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است. - اخبار استانها -

سرهنگ کیخسرو دستغیب در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: بارش برف که از دقایق ابتدایی بامداد امروز شاهد آن بوده‌ایم سبب کندی و اختلال در تردد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: به جز محورهای یاد شده تردد در بقیه راه ها بدون زنجیر چرخ امکان پذیر است اما رانندگان حتما باید این وسیله را همراه داشته باشند و پلیس از تردد خودروهای فاقد آن جلوگیری خواهد کرد.

دستغیب گفت: در گردنه بیدسرخ کنگاور نیز هم اکنون شاهد بارش برف و مه غلیظ هستیم که رانندگان حتما باید جانب احتیاط را رعایت کنند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به مه آلود بودن محورهای روانسر، صحنه، سنقروکلیایی، هرسین و کنگاور گفت: رانندگی در چنین شرایط آب و هوایی نیازمند توجه بیشتر از سوی رانندگان است چرا که محدودیت دید ایجاد می شود.

راه ارتباطی 650 روستای استان لرستان مسدود شدبرف 4 محور روستایی کرمانشاه را مسدود کردچرا حساب‌ باشگاه استقلال مسدود شده است؟

وی پرهیز از شتاب و سرعت های غیرمجاز را از دیگر توصیه‌های پلیس به رانندگان عنوان کرد و گفت: سبقت‌ها به ویژه سبقت غیرمجاز آن هم در شرایطی که شاهد مه آلودگی راه‌ها هستیم کار بسیار خطرناکی است.

دستغیب از رانندگان خواست ضمن پرهیز از سفرهای غیرضروری، در صورت الزم به این کار حتما وسایل گرمایشی همراه داشته باشند و از سالم بودن برف پاکن و لاستیک‌های خودرو اطمینان حاصل کنند.

انتهای پیام/832/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آب و هوا آب و هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۶۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری شروری که در BRT مردم را با زنجیر کتک می‌زد | تنها اظهارات او را ببینید! | فیلم

فروردین ماه سال ۱۴۰۳ فیلمی با موضوع «کتک زدن مردم با زنجیر در اتوبوس» که در آن فرد شرور علاوه بر کتک زدن اقدام به فحاشی و هتاکی به شهروندان کرده بود، وایرال شد و موجبات نگرانی و مطالبه مردم در برخورد با این افراد شد.

به گزارش ایرنا، پلیس تهران بزرگ دیروز اعلام کرد که در پاسخگویی به مطالبات شهروندان در برخورد با این گروه از هنجارشکنان و با تلاش‌های شبانه روزی، متهم این پرونده دستگیر شده است.

رییس پلیس تهران پایتخت امروز در بازسازی صحنه این جرم در جمع خبرنگاران و مردم گفت: از شهروندی که فیلم یک متهمی که شروع کرد به ضرب و شتم مردم در اتوبوس، را تهیه کرد تشکر می‌کنم؛ صحنه دلخراشی بود، اما تجربه و توان پلیس موجب دستگیری این شرور شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

سردار عباسعلی محمدیان افزود: از شهروندی که مستندسازی کرد قدردانی می‌کنیم چرا که موجب دستگیری این متهم شد و ما پنج تا ۶ روز بعد از این حادثه هویت متهم را شناسایی کردیم.

وی گفت: این متهم به یکی از استان‌های غربی کشور متواری و به یکی از روستا‌ها رفته بود، اما همکارانم با اشراف اطلاعاتی او را که به هنگام دستگیری با ماموران درگیر شده بود، دستگیر کردند.

سردار محمدیان تاکید کرد: به این گونه افراد هشدار می‌دهیم که پلیس توان و تجهیزات لازم را دارد و از این صحنه‌ها به سادگی نمی‌گذرد و با هماهنگی دستگاه قضایی مجازات سنگینی برای این افراد در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه دادستان تهران هم پیگیر قضیه بود تا زودتر دادگاه این فرد برگزار شود، یادآور شد: این فرد سابقه دار است و همدست دارد، اما در آن فیلم تنها بوده است.

دیگر خبرها

  • سبدگردانی با سرمایه کم امکان‌پذیر است؟
  • کشاورزی در ماه و مریخ: مزرعه‌داری در ورای مدار زمین، امکان‌پذیر است
  • لغزنده بودن محورهای مواصلاتی استان ایلام به دلیل بارش باران
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس
  • پیشرفت علمی بدون داشتن علوم پایه قوی امکان پذیر نیست
  • حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم و دستگاه‌های ذی‌ربط امکان‌پذیر است
  • حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم و دستگاه‌های ذیربط امکان‌پذیر است
  • ثبت بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تردد بین استانی در خوزستان
  • دستگیری شروری که در BRT مردم را با زنجیر کتک می‌زد | تنها اظهارات او را ببینید! | فیلم
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت / تردد روان در محورهای شمالی