Web Analytics Made Easy - Statcounter

جبهه پولیساریو از کشته شدن ۱۲ نظامی مراکشی در نتیجه حملات مختلف در صحرای غربی در ماه فوریه خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، عبدالقادر طالب عمر، نماینده جبهه پولیساریو با تایید این خبر اعلام کرد، کشته شدن ۱۲ نظامی در حملات فوریه ثبت شده و همه اطلاعات موثق و مستند است.

وی در ادامه افزود، تلفات مالی و جانی در صفوف ارتش مراکش وجود داشته و نیروهای پولیساریو یک جنگ خونین روزافزون انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشته شدن نظامیان مراکشی توسط یک منبع مستقل تایید نشد و مقامات مراکشی از پاسخ به ادعاهای جبهه پولیساریو سرباز زدند.

این در حالی است که سایت‌های خبری مراکش به نقل از منابع امنیتی اعلام کردند، ارتش مراکش اخیرا در حملاتی پهپادی نیروهای پولیساریو را هدف قرار داد که نمی‌توان آن را به طور رسمی تأیید کرد.

خبرگزاری "اخبار صحرا" نتایج عملیات پولیساریو در بازه زمانی میان (یکم تا هشتم فوریه) در امتداد دیوار بتنی که بین دو طرف درگیر وجود دارد را منتشر کرد که شامل لیست اسامی و رتبه ۱۲ نظامی مراکشی است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: جبهه پولیساریو ۱۲ نظامی کشته شدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۶۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله تروریستی به مسجدی در هرات/ ۶ نمازگزار کشته شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فرانس ۲۴، براساس اعلام عبدالمتین قانع، سخنگوی حکومت سرپرست طالبان، یورش یک فرد مسلح به مسجدی در غرب افغانستان ۶ کشته برجا گذاشت.

به گفته قانع یک فرد ناشناس با اسلحه گرم در مسجدی در منطقه «گذره» هرات، به روی نمازگزاران غیر نظامی آتش گشود. وی در شبکه اجتماعی «ایکس» نوشت: ۶ غیر نظامی به شهادت رسیدند و یک نفر نیز زخمی شد.

هرچند هنوز هیچ گروهی مسئولیت این حمله را برعهده نگرفته است، اما شاخه منطقه‌ای گروه تروریستی داعش عمده تهدید امنیتی در افغانستان محسوب شده و به طور دائم جوامع شیعه‌مذهب را هدف قرار می‌دهد.

کد خبر 6092904

دیگر خبرها

  • حمله راکتی مقاومت به «نتساریم»
  • کشته و زخمی شدن ۱۵۴ نفر در حملات داعش در افغانستان
  • اقرار مقام ارشد نظامی انگلیس به ضعف دفاعی این کشور در برابر حملات موشکی
  • حملات داعش در افغانستان بیش از ۱۵۰ کشته و زخمی برجای گذاشته است
  • بیش از ۳۵ کشته در حملات داعش در افغانستان
  • دستور روسیه برای افزایش تولید تسلیحات
  • حملات مقاومت به محل استقرار نظامیان اشغالگر در جنوب غزه
  • زخمی شدن 10 نظامی اسرائیلی در غزه
  • اهمیت نبرد در جبهه اقتصادی کمتر از جنگ نظامی نیست
  • حمله تروریستی به مسجدی در هرات/ ۶ نمازگزار کشته شدند