Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده سپاه استان کرمان از ورود سپاه استان تهران در چهار عرصه ساخت مسکن، کمک مؤمنانه، تأمین جهیزیه و تأمین آب در مناطق سیل‌زده استان کرمان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، سردار حسین معروفی صبح امروز در حاشیه دیدار با سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) استان تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مناطق جنوبی و شرقی استان کرمان یکی از مناطق کم برخورداری هستند که نیاز به توجه ویژه دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مجموع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به این دو منطقه در استان کرمان نگاه ویژه‌ای داشته و با امکانات جدی و به صورت جهادی در این مناطق کم برخوردار فعالیت می‌کند گفت: یکی از سپاه‌هایی که در این حوزه جدیت داشته و برای کمک به مردم جنوب استان کرمان به میدان آمدند سپاه محمد رسول‌الله(ص) استان تهران است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اقدامات سپاه محمد رسول‌الله(ص) استان تهران در حوزه مختلف در جنوب استان کرمان بیان کرد: سپاه استان تهران در عرصه‌های گذشته نیز در زمینه سیل، تأمین آب، ساخت و ترمیم مسکن و کمک مؤمنانه به کمک مردم محروم استان کرمان آمده است.

وی با بیان اینکه در شرایط کنونی که استان کرمان در حوزه جنوب درگیر خسارات سیل به ویژه در شهرستان رودبار جنوب، مناطق زهکلوت و جازموریان است گفت: سپاه محمد رسول‌الله(ص) استان تهران اعلام آمادگی کرده تا در این عرصه وارد شده و در این راستا فرمانده این سپاه به همراه معاونان وارد کرمان شدند.

حضور سپاه استان تهران در مناطق محروم جنوب کرمان؛ از ساخت 110 مسکن محرومین تا اجرای 63 پروژه آبرسانیفرمانده سپاه استان کرمان: 41 کیلومتر سیل‌بند در شهرستان‌های سیل‌زده جنوب استان کرمان احداث شد

معروفی با اشاره به جلسه برگزار شده با فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) استان تهران در کرمان در زمینه اقدامات سپاه تهران برای ساخت مسکن محرومین و غیره در مناطق محروم جنوب استان و تعامل و هماهنگی‌های انجام شده در این حوزه بیان کرد: مقرر شد سپاه محمد رسول‌الله(ص) استان تهران در چهار عرصه ساخت مسکن، کمک مؤمنانه، تأمین جهیزیه و تأمین آب مورد نیاز منطقه ورود کند.

وی با تقدیر از اقدامات انقلابی، جهادی و مؤمنانه سپاه تهران در مناطق محروم جنوب استان کرمان گفت: امیدواریم با تلاش‌های انجام شده و با کمک هم بتوانیم کارهای بزرگی با همت این عزیزان در جنوب استان کرمان انجام دهیم.

انتهای پیام/511/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیل زده سیل استان کرمان سیل زده سیل استان کرمان سپاه محمد رسول الله ص جنوب استان کرمان استان تهران فرمانده سپاه سپاه استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۶۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازش در ۶۰ هزار پرونده شعب حل اختلاف جنوب کرمان

رئیس کل دادگستری استان کرمان از ورود ۶۱ هزار و ۱۷۹ پرونده به شعب حل اختلاف جنوب استان خبر داد و گفت: از این تعداد ۶۰ هزار و ۸۹۳ پرونده با سازش مختومه شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی صبح امروز در شورای برنامه‌ریزی دادگستری کل استان کرمان، اظهار داشت: شوراهای حل اختلاف جنوب استان کرمان در سال گذشته مجموعاً به 60 هزار و 893 فقره پرونده رسیدگی کردند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته 21  هزار و 232 فقره پرونده در جنوب استان کرمان با صلح وسازش مختومه شده است، گفت: درصد پرونده‌های سازش شده به پرونده‌های مختومه در شوراهای حل اختلاف جنوب استان در سال گذشته 35 درصد است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به اینکه در سال گذشته 61 هزار و 179 فقره پرونده به شعب شوراهای حل اختلاف در 9 حوزه قضایی جنوب استان کرمان وارد شده است، افزود: از این تعداد 60 هزار و 893 فقره پرونده با سازش مختومه شده است.

وی به فعالیت شعب شوراهای حل اختلاف ویژه زندان در شهرستان‌های جیرفت، کهنوج و منوجان اشاره و بیان کرد: در سال گذشته 377 پرونده به این شوراهای حل اختلاف وارد و 380 پرونده مختومه شده که از این تعداد346  پرونده به صلح و سازش ختم شده است.

حمیدی تصریح کرد: طی سال گذشته تعداد 38 زندانی با کمک شوراهای حل اختلاف ویژه زندان از زندان‌های جنوب استان کرمان آزاد شده و 11  فقره پرونده قتل به سازش منجر شده است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان ضمن اشاره به فلسفه تشکیل شوراهای حل اختلاف، اولویت اول در نهاد مذکور را زمینه سازی برای اصلاح ذات البین اعلام و از تلاش صادقانه همکاران در این شوراها قدردانی کرد.

انتهای پیام/511/.

دیگر خبرها

  • اهمیت شهر مدینه و شخصیت رسول مکرم اسلام(ص)
  • تکریم زائران ایرانی در مدینه به خاطر حمله به اسرائیل
  • ساخت مسجد جامع سکینه خاتون (س) در شهرک گلستان شیراز
  • ادامه ارسال کمک‌های امدادی سپاه‌ به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان
  • هواشناسی ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تداوم بارش در ۲۴ استان / از سفر به این مناطق خودداری کنید
  • بیش از ۲۱ هزار پرونده در جنوب کرمان با صلح و سازش مختومه شد
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای ۵ استان/ تهران آخر هفته بارانی می‌شود
  • سازش در ۶۰ هزار پرونده شعب حل اختلاف جنوب کرمان
  • آیت الله علم‌الهدی: بهبود معیشت مردم در دستور کار دولت باشد
  • آب‌های نیلگون، روی پرده نقره‌ای