Web Analytics Made Easy - Statcounter

قهرمانی از کشف یک تن مواد مخدر توسط سربازان گمنام امام زمان «عج» در شهرستان پارسیان خبر داد و گفت: در جریان این عملیات، ۴ نفر از سوداگران مرگ دستگیر شده اند که با صدور قرار تأمین کیفری بازداشت می‌باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمز ‌با اعلام خبر کشف یک تن مواد مخدر در شهرستان پارسیان اظهار کرد: در ادامه روند مبارزه با سوداگران مرگ در استان هرمزگان، سربازان گمنام امام زمان «عج» از انتقال محموله های بزرگ مواد مخدر توسط قاچاقچیان و به وسیله دو فروند شناور و دو دستگاه خودروی سواری در حوزه استحفاظی شهرستان پارسیان باخبر شدند و عملیاتی را برای توقیف محموله های مورد نظر طراحی و اجرا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه تصریح کرد: به دستور رئیس حوزه قضایی پارسیان، سربازان گمنام امام «عج»، شناورها و خودروهای موردنظر را توقیف نموده و در بازرسی به عمل آمده، مجموعاً یک تن تریاک را کشف و ضبط نمودند.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین خاطرنشان کرد: در جریان این عملیات، ۴ نفر از سوداگران مرگ دستگیر شده اند که با صدور قرار تأمین کیفری بازداشت می‌باشند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: سربازان گمنام امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۶۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محموله ۲۴۷ کیلویی حشیش در مشهد کشف شد

به گزارش قدس خراسان، سرتیپ محمدکاظم تقوی اظهار کرد: تیم‌های مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان در اقدامی اطلاعاتی، یک محموله موادمخدر را ردزنی و پس از کنترل و مراقبت‌های پوششی در اقدامی غافلگیرانه، خودرو پژو ۴۰۵ حامل مواد مخدر را در یکی از خیابان‌های شهر مشهد متوقف کردند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی بیان کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر در بازرسی از خودرو ۵۰ کیلوگرم حشیش کشف و یک متهم زن و یک متهم مرد تبعه خارجی را نیز دستگیر کردند.

به گفته وی، در بازرسی از مخفیگاه متهمان در بلوار توس نیز ۱۹۷ کیلوگرم حشیش کشف شد.

تقوی گفت: ۲متهم دستگیرشده به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • آغاز مزایده فروش ۱۳۰۰ دستگاه وسیله نقلیه توقیفی در هرمزگان
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • قاچاق چوب در بندر پارسیان
  • کشف قاچاق چوب در پارسیان
  • محموله ۲۴۷ کیلویی حشیش در مشهد کشف شد
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم
  • پذیرایی خادم الشهدای هرمزگان از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی + تصاویر