Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@16:17:45 GMT

اخبار کوتاه از جنوب آذربایجان‌غربی

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۵۶۲۴۶

اخبار کوتاه از جنوب آذربایجان‌غربی

فرمانده انتظامی شاهین دژ روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با تلاش ماموران آگاهی، سارقان حرفه‌ای که از داخل خودروها اقدام به سرقت می‌کردند، شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ مجید عمران زاده افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو در سطح این شهرستان موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران این انتظامی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ماموران انتظامی با اقدام‌های میدانی و گشت‌زنی هدفمند موفق شدند سه نفر از سارقان حرفه‌ای را حین سرقت از داخل خودروها دستگیر کنند.

وی اظهار داشت: متهمان به چهار فقره سرقت از داخل خودرو اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شاهین دژ تاکید کرد: شهروندان دقت داشته باشند تا وسایل گران‌بها و قیمتی خود را در داخل خودرو یا در معرض دیده سارقان قرار ندهند تا باعث وسوسه سارقان و بزهکاران برای دزدی اموال داخل خودرو نشود.

وی از شهروندان خواست تا گزارش های خود را در موارد مشکوک از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

۲۳۲ کیلوگرم گوشت مرغ منجمد در مهاباد توقیف شد

رئیس مرکز بهداشت مهاباد گفت: ۲۳۲ کیلوگرم گوشت مرغ منجمد فاسد از مراکز توزیع و عرضه مواد پروتئینی در این شهرستان توقیف و معدوم شده است.

قاسم امینی افزود: در پی وصول گزارشی به مرکز بهداشت مبنی بر عرضه گوشت مرغ منجمد تاریخ مصرف گذشته در یکی از فروشگاه‌های واقع در معابر اصلی سطح شهر مهاباد، کارشناسان سلامت و محیط کار ضمن هماهنگی با بازرسان جهادکشاورزی و شبکه دامپزشکی در موعد مقرر در محل حاضر شده و نسبت به توقیف و معدوم شدن ۲۳۲ کیلوگرم گوشت مرغ منجمد در محل فروشگاه اقدام کردند.

وی اظهار داشت: ارزش تقریبی این مقدار گوشت مرغ منجمد ۶۰ میلیون ریال بود که توزیع آن در سطح شهر می‌توانست سلامت شهروندان را به مخاطره بیاندازد.

امینی بیان کرد: شهروندان در صورت مشاهده موارد مشکوک و مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته می‌توانند به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت فوریت سلامت و محیط کار یا شماره تلفن ۴۲۴۴۲۲۵۰ مرکز بهداشت مهاباد تماس بگیرند.

خودروهای متخلف در مهاباد ۱۰ روز توقیف می‌شود

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی مهاباد گفت: براساس مصوبات شورای ترافیک شهرستان، خودروهایی که به صورت دوبله در خیابان ها به ویژه خیابان های اصلی شهر پارک می‌شوند ضمن توقیف، به مدت ۱۰ روز در پارکینگ نگهداری می‌شوند و خروج آن‌ها از پارکینگ مستلزم پرداخت عوارض، خلافی و بیمه است.

 سرهنگ حاتم ابراهیمی با بیان فعالیت خودروبرهای پلیس در این شهر که یکی از نیازهای اساسی به شمار می رفت افزود: از این خودروبرها جهت انتقال خودروهای متخلف داخل شهر به پارکینگ ها فعالیت خود را آغاز کرده اند.

وی گفت: این خودروبرها با هدف کنترل ترافیک سطح شهر و برخورد با رانندگان متخلف خودروها با همکاری واحد ترافیک شهری و مجموعه شهرداری مهاباد و نیروهای انتظامی فعالیت خواهند کرد.

 رییس پلیس راهنمایی و رانندگی مهاباد اضافه کرد: رانندگانی که در محل های ممنوع و پارک دوبل انجام دهند و باعث ایجاد ترافیک در سطح خیابان ها و معابر شهر شوند توسط خودروبرها به پارکینگ منتقل خواهند شد.

مهاباد با ۲۴۵ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

برچسب‌ها مهاباد آذربایجان غربی سازمان دامپزشکی کشور انتظامی بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهاباد آذربایجان غربی سازمان دامپزشکی کشور مهاباد آذربایجان غربی سازمان دامپزشکی کشور انتظامی بهداشت و سلامت گوشت مرغ منجمد داخل خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۶۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۱۰ تن شن و ماسه غیرمجاز در رحیم‌آباد رودسر

سرهنگ سید جلال‌الدین جوانمردی، فرمانده انتظامی رودسر گفت: مأموران انتظامی بخش رحیم‌آباد حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه کامیون کمپرسی حامل شن و ماسه مشکوک شدند و برای بررسی آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو ۱۰ تن شن و ماسه رودخانه‌ای که به صورت غیرمجاز برداشت شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر ارزش تقریبی این کشفیات را طبق نظر کارشناسان ۵۰ میلیون ریال اعلام کرد.

سرهنگ جوانمردی تصریح کرد: در این خصوص راننده ۳۳ ساله برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

او از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشابه، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

عکس آرشیوی است.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • توقیف ۱۰ تن شن و ماسه غیرمجاز در رحیم‌آباد رودسر
  • بارش رگباری و وزش شدید باد در ۱۷ استان/ آماده‌باش هلال‌احمر
  • هشدار وقوع سیل برای روزهای آینده
  • هشدار وقوع سیل برای روزهای آینده در بیش از ۱۵ استان کشور
  • توقیف بیل مکانیکی میلیاردی در هرمزگان
  • ذخیره سازی ۱۵۲۰ تن گوشت و مرغ منجمد در لرستان
  • مزاحمت ناموسی موجب قتل در شهرستان مهاباد شد
  • آذربایجان‌غربی رتبه نخست کشوری در تولید آرتمیا
  • انحراف از جاده یک دستگاه خودرو پراید در محور مهاباد-سردشت
  • یک کشته و دو مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در محور مهاباد به ارومیه