Web Analytics Made Easy - Statcounter

«پگاه زنگنه» کاپیتان پیشین تیم ملی کاراته بانوان ایران که افتخارات زیادی را در دوران قهرمانی به دست آورده و اخیرا به‌عنوان مربی تیم ملی بانوان انتخاب شده است در گفت‌وگو با ایرنا، اظهار داشت: دومین مرحله انتخابی تیم ملی با حضور نفرات سوم مشترک قهرمانی کشور و کاراته‌کاهای منتخب کادر فنی در مجموعه ورزشی شهید کبکانیان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در نهایت نفرات برتر پنج وزن مشخص شدند و در تاریخ‌هایی که سرمربی تیم ملی اعلام کرد با نفرات اول و دوم کشوری و همچنین ملی‌پوشان سال گذشته رقابت خواهند کرد.

زنگنه در خصوص زمان آغاز اردوهای تیم ملی گفت: ابتدا باید مسابقات انتخابی برگزار شده و نفرات منتخب اوزان مختلف مشخص شوند تا اردوها را آغاز کنیم. بر این اساس هنوز زمان دقیق آغاز تمرینات مشخص نیست.

وی در خصوص در پیش بودن سه رویداد مهم قهرمانی آسیا، بازی‌های کشورهای اسلامی و بازی‌های آسیایی در سال آتی و اینکه کادر فنی چه برنامه‌ای برای اعزام تیم به این مسابقات دارد؟ گفت: «فرخنار ارباب» سرمربی تیم ملی در این خصوص جلساتی با مسوولان فدراسیون داشته است و در زمان مقرر تصمیم اعلام خواهد شد. بحرحال هر سه رویداد مهم است و تصمیمی گرفته می‌شود تا نتایج خوبی رقم بخورد.

زنگنه در خصوص حضورش در کادر فنی تیم ملی بانوان، عنوان کرد: سال‌ها برای تیم ملی بازی کرده‌ام و با شرایط روحی و روانی و خواسته‌های بازیکنان آشنا هستم.

مربی تیم ملی گفت: شرایط دوران قهرمانی را از نزدیک لمس کرده‌ام و تلاشم این است تا پل ارتباطی خوبی بین بازیکنان، کادر فنی و مسوولان باشم. تمام هدف سرمربی تیم ملی و من این است تا بتوانیم نفرات را به خوبی مهیای کسب موفقیت در رویدادهای مهم سال آتی کنیم.

برچسب‌ها پگاه زنگنه فدراسیون کاراته کاراته

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پگاه زنگنه فدراسیون کاراته کاراته پگاه زنگنه فدراسیون کاراته کاراته تیم ملی کادر فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۶۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوان وزنه‌بردار خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارند

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان ایران در بخش بانوان، در سالن امام علی (ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان با حضور ۱۲۷ وزنه‌بردار از ۲۸ استان برگزار می‌شود.

آیسا رضایی به عنوان ورزشکار در رده سنی جوانان، منا نجفی (داور) و طوبی عباسی (مربی) از خراسان شمالی در این رقابت‌ها حضور دارند.

کد خبر 6097023

دیگر خبرها

  • درخشش بانوی خراسانی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی _ ازبکستان۲۰۲۴
  • درخشش بانوی کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی
  • درخشش کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی
  • موفقیت جدید برای کاراته خوزستان
  • مورایس: توهین به بانوان هوادار؟ چنین چیزی خلاف ارزش های انسانی است
  • برگزاری رویدادهای جذاب فرهنگی به مناسبت روز دختر در همدان
  • بانوان وزنه‌بردار خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارند
  • نکونام: می‌دانیم کجای کار هستیم و چه چیزی می‌خواهیم
  • شیراز قهرمان رقابت های کشتی آلیش بانوان
  • معرفی برترین‌های مسابقات آزاد دارت بانوان کارگر ایران