Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا حاجی بابایی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی در خصوص بودجه بنیاد شهید گفت: بودجه بنیاد شهید در سال ۱۴۰۰ حدود ۳۱.۶ هزار میلیارد تومان بود.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:در لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ بودجه بنیاد شهید به ۴۵ هزار میلیارد تومان افزایش یافت.

رئیس کمیسیون تلفیق بودجه تصریح کرد: کمیسیون تلفیق در بودجه ۱۴۰۱ حدود ۴۰ هزار میلیارد تومان بودجه بنیاد شهید را افزایش داد به این ترتیب بودجه بنیاد به ۸۵ هزار میلیارد تومان افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاجی بابایی تصریح کرد: بودجه بنیاد شهید و امور ایثارگران در کمیسیون تلفیق حدود ۹۰ درصد افزایش یافت.

رئیس کمیسیون تلفیق گفت: بخشی از این افزایش اعتبار در بند و تبصره ۲ حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان بود و عده‌ای فکر می‌کردند فقط به همین میزان بودجه بنیاد شهید افزایش یافته است.

حاجی بابایی ادامه داد: در گزارش کمیسیون تلفیق بودجه ۲۰ هزار میلیارد تومان در بند واو تبصره ۲ و حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان نیز در دیگر بندهای لایحه بودجه به اعتبارات بنیاد شهید اضافه شده است و در مجموع ۴۰ هزار میلیارد تومان بودجه بنیاد شهید و امور ایثارگران در کمیسیون تلفیق افزایش یافته است.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران حمیدرضا حاجی ‌بابایی کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران حمیدرضا حاجی بابایی مجلس شورای اسلامی بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران حمیدرضا حاجی بابایی کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی هزار میلیارد تومان بودجه بنیاد شهید کمیسیون تلفیق افزایش یافت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۶۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق ۶۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای چهارمحال و بختیاری

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: ۶ هزار و ۲۸ میلیارد تومان اعتبار به میزان ۹۳ درصد برای استان در سال گذشته تخصیص و محقق شد. - اخبار استانها -

حمیدرضا منتظری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد، با اشاره به اینکه میزان تعهد اعتبارات استان از سفر اول ریاست جمهوری در سال 1401، حدود 4 هزار و 313 میلیارد تومان بود، اظهار داشت: از این میزان تعهد، 73 درصد آن در سال 1401 محقق شد.

وی با اشاره به اینکه در سال 1402 نیز میزان تعهد از سفر اول ریاست جمهوری 3 هزار  و 536 میلیارد تومان بوده است، ادامه داد: در این سال نیز 111 درصد تعهدات محقق شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مجموع اعتبارات جاری سال گذشته 845 میلیارد تومان بوده که 119 درصد محقق شده است، عنوان کرد: همچنین میزان اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان در سال گذشته، یک هزار و 255 میلیارد تومان بوده که 60 درصد آن محقق شده است.

منتظری با اشاره به اینکه کل اعتبارات جاری، تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و سفر در سال گذشته 6 هزار و 469 میلیارد تومان بود، اظهار کرد: 6 هزار و 28 میلیارد تومان اعتبار به میزان 93 درصد برای استان تخصیص و محقق شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه اعتبارات جاری استان با توجه به عدم تامین بار مالی فوق‌العاده ویژه دستگاه‌های اجرایی در سال گذشته افزایش داشته است، خاطرنشان کرد: پاداش پایان خدمت و مانده مرخصی بازنشستگان سال 1401 در سال گذشته پرداخت شده است.

انتهای پیام/7540/.

دیگر خبرها

  • مبلغ این جدول بودجه خیلی درشت است /جدول برآورد اعتبارات ردیف‌های متفرقه بودجه ۱۴۰۳ به تصویب رسید؟
  • خبر مهم درباره زمان متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان
  • ارجاع جدول مربوط به تملک دارایی‌های مالی به کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۳
  • در «جداول بودجه» به استان‌ها و مناطق محروم توجه شده است
  • قالیباف: جداول بودجه برای نخستین بار به رای گذاشته می‌شود
  • برای اولین بار قرار است «جداول بودجه» در صحن مجلس بررسی شود
  • قالیباف: نباید به مجلس ظلم شود، نخستین بار است که مجلس یازدهم جداول را به رأی نمایندگان می گذارد
  • حاجی‌بابایی: جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است
  • جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است
  • تحقق ۶۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای چهارمحال و بختیاری