Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@23:42:56 GMT

کشف 7 کیلو سنگ معدن طلا در ایجرود

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۵۶۴۶۸

کشف 7 کیلو سنگ معدن طلا در ایجرود

ایرج خانی‌پور، جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: ماموران مبارزه با کالای قاچاق شهرستان حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی شهرستان به یک دستگاه  اتوبوس مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر با تمهیدات انتظامی متوقف کردند.
جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان افزود: ماموران در بازرسی از این اتوبوس حدود 7 کیلو و 900 گرم سنگ معدن طلا که به صورت جاساز بود، کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به دستگیری یک نفر در این زمینه، تصریح کرد: کارشناسان ارزش اموال کشف شده قاچاق را حدود 4 میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.
 خانی‌پور تاکید کرد: مردم عزیز به لحاظ جلوگیری از خروج سرمایه‌های کشور هرگونه اخبار و اطلاعاتی در خصوص قاچاق را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 در اختیار پلیس قرار دهند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان افزود: برابر اخبار واصله و انجام کار اطلاعاتی مبنی بر اینکه در یکی از شهرک‌های صنعتی شهرستان خرمدره تعدادی افراد سود جو اقدام به تولید و توزیع کود و سموم شیمیایی غیر مجاز می‌کنند، پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.
 وی افزود: نظر به حساسیت موضوع و با همکاری ماموران انتظامی شهرستان خرمدره، کارشناسان اداره جهاد کشاورزی و اداره صمت و با هماهنگی و اخذ حکم قضایی در بازرسی از شرکت مذکور  12 تن و 287 کیلو کود شیمیایی غیر مجاز کشف شد.
خانی‌پور با تاکید بر مقابله قاطع پلیس با مخلان نظم و امنیت اقتصادی، اذعان داشت: پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/73005

منبع: فارس

کلیدواژه: سکه طلا ارز امنیت اقتصادی قانونی کود شیمیایی جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۶۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف سیگار‌های قاچاق در بهاباد

سرهنگ عباسی فرمانده انتظامی شهرستان بهاباد گفت: ماموران نظارت بر اماکن عمومی پلیس، ضمن انجام اقدامات قانونی اقدام به بازرسی از یک واحد صنفی در شهرستان بهاباد کردند. 

وی ادامه داد: در بازرسی صورت گرفته ۷۲ هزار نخ انواع سیگار قاچاق کشف شد. 

فرمانده انتظامی بهاباد خاطر نشان کرد: در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و در دست اقدام است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • از توقیف موتورسیکلت‌ها تا کشف احشام قاچاق میلیاردی در فارس
  • برادرکُشی به دلیل اختلافات مالی در مشهد
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در تبریز
  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی
  • ناکامی قاچاقچی در انتقال ۴۲۴ کیلو تریاک
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • از دستگیری عامل تیراندازی در خفر تا کشف ۱۶ هزر لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • دپو بیش از ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در شیراز
  • کشف سیگار‌های قاچاق در بهاباد