Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، رضا رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در حاشیه بازدید از محل احداث اردوگاه کشوری دانش‌آموزی شهید سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی بر لزوم بهره‌مندی از تفکرات شهید سلیمانی با استفاده از وصیت نامه، یادداشت‌ها و سخنرانی‌های این شیهد بزرگوار تاکید کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به راه‌اندازی راهیان نور مزار شهید‌ سلیمانی در کشور گفت: احداث اردوگاه کشوری شهید سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی در شهر کرمان ضرورتی انکارناپذیر بود که بعد از طرح راه‌اندازی اردوگاه در شورای آموزش و پرورش استان که با حضور وزیر آموزش و پرورش چهاردهم دی ماه امسال در کرمان برگزار شد، مجوز ساخت این اردوگاه توسط وزارت آموزش و پرورش کشور مصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از اختصاص 100 میلیارد تومان بودجه از محل اعتبارات کشوری جهت ساخت این اردوگاه خبر داد و عنوان کرد: مکان‌یابی ساخت این اردوگاه انجام شده و بعد از طراحی نقشه و صدور مجوزات قانونی کلنگ احداث این اردوگاه قبل از پایان سال جاری با حضور وزیر آموزش و پرورش به زمین زده خواهد شد.

انتهای پیام/3388/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: وزیر آموزش و پرورش آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۶۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمانگاه فرهنگیان در میناب احداث شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رادمهر عصر دوشنبه در ویژه برنامه آئین گرامیداشت مقام معلم گفت: ارج نهادن به مقام معلم تجلیل از همه ارزش‌ها به شمار می‌آید چرا که معلم در رشد و توفیق جامعه نقشی بی‌بدیل دارد.

وی با اشاره به آیات نخست سوره قلم ادامه داد: سوگند خداوند سبحان به ابزار تعلیم و تعلم معلم نشان دهنده جایگاهی است که این مقام در بارگاه الهی دارد از این رو ما نیز وظیفه داریم قدردان این وجود مبارک باشیم‌.

رادمهر معلمان را جزو عوامل اصلی افزایش آهنگ رشد، توسعه و پیشرفت در جامعه معرفی کرد و ادامه داد: تضمین آینده کشور در گرو توجه به معلمان است چرا که تربیت نسل‌های آینده متأثر از تلاش‌های قشر فرهنگیان است.

معاون استاندار هرمزگان با اشاره به قرابت مأموریت معلمان با انبیا و اولیای الهی گفت: تمام توان خود را در شورای آموزش و پرورش به کار خواهیم گرفت تا مشکلات فرهنگیان شهرستان به حداقل برسد و شرایط مطلوبی برای رشد شاخص‌ها در حوزه آموزش و پرورش ایجاد شود.

رادمهر توسعه زیرساخت‌های رفاهی را امری مهم در کیفیت بخشی به فرآیند آموزش شهرستان دانست و خاطرنشان‌کرد: اینکه فرهنگیان در شهرستان میناب دارای درمانگاهی اختصاصی باشند خواسته‌ای به جا و حق این قشر تلاش‌گر است.

وی افزود: این خواسته ما از مدیرکل آموزش و پرورش استان است که آموزش و پرورش شهرستان میناب و منطقه سندرک را به صورت ویژه ببینند چرا که در حق فرهنگیان این شهرستان کوتاهی شده است از این رو درخواست داریم مقدمات احداث درمانگاه فرهنگیان در میناب فراهم شود.

فرماندار ویژه میناب با بیان اینکه دور دوم سفر رئیس جمهور به استان هرمزگان اعتباراتی بالغ بر ۳۷۵ میلیارد تومان برای آموزش و پرورش شهرستان میناب به تصویب رسید، خاطرنشان‌کرد: پیگیری‌های مستمر برای تحقق این اعتبارات از جمله انتظاراتی است که از آموزش و پرورش استان داریم و در این راه همراهی کامل خواهیم داشت.

کد خبر 6098508

دیگر خبرها

  • ۱۷۳۴ کلاس درس در آذربایجان‌غربی در حال احداث است
  • درمانگاه فرهنگیان در میناب احداث شود
  • ۴ سالن ورزش دانش‌آموزی در زنجان آماده افتتاح است
  • چهار سالن ورزشی دانش‌آموزی در زنجان آماده افتتاح است
  • طرح «ماهر» در مدارس فارس آغاز شد
  • برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان
  • احداث ۴۲ هزار متر مربع فضای آموزشی در ایلام
  • هیچ دانش‌آموزی نباید از تحصیل باز بماند
  • دانایی و دارایی و تخصص اساس کار آموزش و پرورش باشد
  • تعیین تکلیف شدن عملیات ساخت و ساز اردوگاه شهید چمران در سامان