Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@08:32:53 GMT

سگ های بدون صاحب در کازرون جولان می دهند

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۵۶۵۰۹

سگ های بدون صاحب در کازرون جولان می دهند

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - کازرون این روزها عرصه تاخت و تاز سگ ها شده است و مردم از حضور سگ های بدون صاحب در سطح شهر به ستوه آمده اند و از متولیان امر برای ساماندهی آنها مطالبه دارند.

سگ ها حتی به پرنده دراج در کازرون نیز حمله می کنند و جان این پرندگان نیز به خطر افتاده که با حضور این سگ ها نه تنها مخاطرات گاز گرفتی، مردم را تهدید می کند بلکه بهداشت محیط نیز مورد تهدید قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرداری پاسخی نداد

پس از گذشت  ۵۰ روز از انتشار مطالبه عمومی مردم کازرون در خصوص لزوم جمع آوری این سگ ها شهردار کازرون هنوز پاسخی نداده است.

طبق بند ۱۵ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها، جمع‌آوری حیوانات بلاصاحب و دفع حیوانات مریض و مضر و ولگرد و ممانعت از تردد در شهر بر عهده‌ی شهرداری‌هاست اما تاکنون شهرداری اقدام موثری برای جمع آوری آنان نکرده است.

سگ‌های بدون صاحب آسیب‌ها و تهدیدات گوناگونی را متوجه حیات وحش و انسان‌ها در محیط‌های شهری و روستایی می‌کنند و در بیشتر کشورهای در حال توسعه عامل انتقال بیماری‌های زیادی هستند که رایج‌ترین این بیماری ها شامل هاری و کیست هیداتید (هیداتیک) است.

عملکرد شهرداری  کازرون درباره جمع آوری این سگ ها بی نتیجه مانده و معلوم نیست این مجموعه برای سگ های بدون صاحب چه اقداماتی کرده است.

منبع: مهر

انتهای پیام/ت

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری سگ های ولگرد سگ های بدون صاحب جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۶۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه کشور بدون تلاش کارگران میسر نیست

به مناسبت روز جهانی کارگر، مراسم تجلیل از کارگران در شهرداری منطقه ۱۱ شیراز برگزار شد که در آن از ۵ تن از کارگران نمونه این منطقه در بخش‌های مختلف خدمات شهری، فضای سبز، فنی و عمران، تاسیسات و اداری با اهدای لوح تقدیر و هدیه تجلیل به عمل آمد.

شهردار منطقه ۱۱ شیراز در این مراسم ضمن تبریک روز جهانی کارگر به تمامی کارگران زحمتکش، اظهار کرد: کارگران، ستون‌های اصلی هر جامعه‌ای هستند و توسعه و پیشرفت هر کشوری بدون تلاش و از خودگذشتگی آنان امکان‌پذیر نیست.

علی فراشائیان با بیان اینکه کارگران شهرداری منطقه ۱۱ با تعهد و مسئولیت‌پذیری در انجام وظایف خود، نقش مهمی در ارائه خدمات شهری مطلوب به شهروندان ایفا می‌کنند، افزود: ما همواره قدردان زحمات این عزیزان هستیم و تلاش می‌کنیم تا با ایجاد شرایط رفاهی مناسب، انگیزه و روحیه کار برای آنان را افزایش دهیم.

در شهرداری منطقه ۱۱ بیش از ۲۰۰ کارگر مستقیم و غیر مستقیم مشغول خدمت رسانی به شهروندان هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • توسعه کشور بدون تلاش کارگران میسر نیست
  • کسب رتبه نخست منطقه ۹ اصفهان در افزایش تناژ جمع‌آوری مواد بازیافتی
  • تهران ۱۰ هزار سگ بدون صاحب دارد | زنده گیری روزانه ۵۰ سگ از سطح شهر
  • زنده گیری روزانه ۵۰ سگ بی‌صاحب در تهران
  • منطقه پردیسان قم صاحب مجتمع نانوایی می‌شود
  • ایلان ماسک راه جولان خودروهایش در چین را باز کرد
  • جمع‌آوری ۱۱۹۶ کودک کار در طرح مقابله با کلونی‌های آسیب‌پذیر
  • آخرین آمار جمع آوری متکدیان و معتادان در تهران
  • مشعل گازی تمامی پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌ها تا ۳ سال آینده جمع آوری خواهد شد
  • پلمب ۱۷ انبار غیرمجاز جمع‌آوری و فروش ضایعات در شیراز