Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین فرکی در خصوص حاشیه های اخیر صحبت کرده است

حسین فرکی به انتقاد از جادوگری در فوتبال ایران پرداخته است.

به گزارش طرفداری، حسین فرکی مربی اسبق تیم ملی درباره موضوع مورد بحث کیهان ورزشی که جایگاه اخلاق در فوتبال روز دنیا است گفت:

باشگاه های اروپایی به عنوان برجسته ترین باشگاه ها درجهان شناخته می شوند زیرا همه امور آنها بر پایه ی اصول اخلاقی پیگیری می شود ،چیزی که ما در فوتبالمان نمی بینیم، متاسفانه باید گفت که فوتبال ایران با همه جای دنیا فرق دارد زیرا آدم هایی  که باید در راس آن باشند، نیستند و امور به دست افرادی اداره می شوند که نه صلاحیت  دارند و نه توانمندی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شما به موضوع جایگاه اخلاق در باشگاه های بزرگ دنیا  اشاره کردید. آن اصولگرایی ریشه در ساختارفوتبال آنها دارد چیزی که ما در ایران و در باشگاه های خود نمی بینیم.

وی افزود:

بسیار تلخ است وقتی می بینیم که حتی در باشگاه ها ی حوزه  خلیج فارس هم با بی اخلاقی ها برخورد می کنند اما برای افرادی که ورزش ما و به ویژه فوتبال ما را در دست دارند این اصول اخلاقی جایگاه  و اهمیتی ندارد. در فوتبال روز دنیا قانون حرف اول را می زند  در آن فضا مربی و بازیکن می داند که اگر بخواهد از قانون عبور کند نه تنها پیشرفت نمی کند بلکه با شدید ترین برخورد ها روبرو می شود. آنها  در مواجه با بی اخلاقی ها پشت به پشت هم  قرار می گیرند  و اجازه نمی دهند کسی با آبرو و حیثیت  باشگاهشان بازی کند اما ما در ایران نه تنها این اصول اخلاقی را رعایت نمی کنیم بلکه متاسفانه در گیر مسائلی چون رمالی و جادوگری و... هستیم.

فرکی گفت:

در فوتبال روز دنیا گاها افرادی دچار تخلف می شوند، اینجا باید ببینیم که با آن افراد چگونه برخورد می شود وبا فوتبال خودمان مقایسه کنیم . آنها هرگز نمی گویند  که این باررا بی خیال شویم چون مسابقه حساسی داریم و  قرار است به جام جهانی برویم و ...  برای آنها  ازهرچیزی مهم تر رعایت مسائل اخلاقی است .اما ما چگونه برخورد می کنیم؟  ما منافع شخصی را به منافع  عمومی ترجیح می دهیم و این باعث شده تا امروز چهره ای زشت را از فوتبال مان مشاهده کنیم.

اخبار داغ 

این زن روی تتلو را کم کرد! / سارا سبات کیست؟ + عکس درویش: هرچه الدحیل خواست گفتیم چشم اما رضایتنامه ندادند، من چه باید می کردم؟ رانگنیک: رونالدو باید گل های بیشتری بزند؛ به اندازه کافی موقعیت خلق می کنیم اما زیاد گل نمی زنیم ضربه سر زیبا و گل مهدی طارمی به اسپورتینگ لیسبون (پورتو 2-2 اسپورتینگ لیسبون) درگیری شدید بین بازیکنان پورتو و اسپورتینگ لیسبون پس از سوت پایان دیدار دو تیم در لیگ پرتغال / فیلم 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فوتبال روز دنیا حسین فرکی باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۶۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نساجی به دنبال متوقف کردن پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور امروز با هفت بازی پیگیری می‌شود.


در یکی از دیدار‌های این هفته تیم نساجی مازندران از ساعت ۱۸:۱۵ دقیقه امروز دوشنبه ۱۷ ازدیبهشت ۱۴۰۳ در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر میزبان پرسپولیس تهران است.

نساجی که پس از رفتن مهدی رحمتی و آمدن ساکت الهامی، جانی دوباره گرفت و پس از دو برد شیرین مقابل تراکتور و ذوب آهن چند پله در جدول صعود کرده امروز به مصاف پرسپولیس می‌رود که در چند سال گذشته همواره یک پای قهرمانی این رقابت‌ها بود.

بازیکنان نساجی خوب می‌دانند که امروز مقابل قرمز پوشان تهرانی کار راحتی ندارند، اما آنها هم قسم شده اند که در چند بازی آخر لیگ، همه حریفان را مغلوب و سهمیه استان مازندران را در لیگ برتر حفظ کنند.

هواداران پرشور استان مازندران و قائم شهر امروز با تشویق‌های ممتد خود، یار دوازدهم نساجی خواهند بود تا این تیم بتواند پیروز از میدان خارج شود و مازندران در سال آینده هم در لیگ برتر سهیمه داشته باشد.

یکی‌از مهیج‌ترین دیدار‌های این هفته لیگ برتر بی شک به مصاف شاگردان الهامی و اوسمار برمی‌گردد. یک طرف میدان نساجی میزبان قرار دارد که برای ماندن در لیگ به شدت به امتیاز گرفتن در این بازی نیاز دارد و طرف مقابل پرسپولیسی که برای رسیدن به صدر جدول به هر سه امتیاز نیازمند است. با وجود اینکه نساجی همواره تیم قدرتمندی در لیگ برتر بوده، اما تاکنون موفق به شکست دادن پرسپولیس نشده است

دو تیم از زمان حضور تیم نساجی در لیگ برتر فوتبال از لیگ هجدهم از شهریور ۱۳۹۷ تا کنون ۱۱ بار در لیگ برتر فوتبال به مصاف هم رفتند که حاصل آن ۸ برد برای پرسپولیس و ۳ تساوی برای دو تیم بود. امروز دیدار دوازدهم دو تیم در لیگ برتر است که حساسیت‌های خاص خودش را دارد.

در جلسه هماهنگی دیدار نساجی مازندران و پرسپولیس مقرر شد، نساجی با پیراهن قرمز پا به زمین بگذارد.

گروه داوری دیدار نساجی مازندران و پرسپولیس
داور: موعود بنیادی‌فر؛ کمک‌ها: علیرضا ایلدروم و حسن انتظاری؛ داور چهارم: امیر سامان سلطانی
ناظر داوری: محسن قهرمانی

در جدول رده بندی تیم پرسپولیس با ۵۳ امتیاز در رده دوم و تیم نساجی با ۲۲ امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار دارند.

بلیت فروشی دیدار تیم‌های نساجی مازندران و پرسپولیس تهران در سامانه فوتبال‌تیکت آغاز شد.

برای ورود به این سامانه باید فیلترشکن را خاموش نمایید.

https://footballeticket.ir/


خرید با استفاده از اپلیکیشن:

https://app.footballeticket.ir/superbilit.apk

قیمت بلیت برای تماشاگران میزبان: ۵۰ هزار تومان
قیمت بلیت برای تماشاگران مهمان: ۲۵۰ هزار تومان

ورودی هواداران پرسپولیس از سمت خیابان جویبار است و سهم هواداران میهمان، ۶۰۰ بلیت است.

پخش زنده دیدار نساجی و پرسپولیس

دیدار تیم‌های نساجی و پرسپولیس از هفته بیست‌وششم لیگ برتر، ساعت ۱۸:۱۵ امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت از شبکه سه و شبکه استانی مازندران به صورت زنده برای علاقمندان پخش خواهد شد.


برنامه هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال:

یکشنبه ۱۶ اردیبهشت
گل گهرسیرجان ۰ شمس آذر قزوین ۰

دوشنبه ۱۷ اردیبهشت

پیکان - آلومینیوم اراک
ساعت ۱۷

سپاهان - استقلال خوزستان
۱۸:۱۰

نساجی مازندران - پرسپولیس
۱۸:۱۵

ملوان انزلی - هوادار
۱۹:۳۰

صنعت نفت آبادان - مس رفسنجان
۱۹:۳۰

فولاد خوزستان – تراکتور تبریز
۱۹:۳۰

استقلال تهران - ذوب آهن
۲۰:۳۰

دیگر خبرها

  • حضور یک شهروند با گریم صدام حسین در استادیوم فوتبال! + فیلم
  • نساجی به دنبال متوقف کردن پرسپولیس
  • حساسیت ایرانی‌ها به مسائل اخلاقی قابل تحسین است
  • مورایس: حساسیت ایرانی‌ها به مسائل اخلاقی قابل تحسین است
  • مورایس: مراقبت ایرانی‌ها از جنبه‌های اخلاقی را تحسین می‌کنم
  • حساسیت ایرانی‌ها به مسایل اخلاقی قابل تحسین است
  • برگزاری نشست فوری تاج و ارکان انضباطی - اخلاقی درپی اتفاقات بازی پرسپولیس - سپاهان
  • لیگ‌ برتر فوتبال؛ اسامی داوران هفته بیست‌وششم اعلام شد
  • داوران هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال مشخص شدند
  • جذاب‌ترین بازی فصل والیبال دنیا: جنگ ستارگان