Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@04:49:29 GMT

پنجره داخلی تراکتور باز شد

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۵۶۶۱۷

پنجره داخلی تراکتور باز شد

مدیرعامل باشگاه تراکتور از باز شدن پنجره نقل‌وانتقالات داخلی این باشگاه خبر داد.

به گزارش مشرق، میر معصوم سهرابی، مدیرعامل تراکتور درباره روند باز شدن پنجره داخلی این باشگاه اظهار کرد: طی روزهای اخیر پنجره نقل و انتقالات داخلی تراکتور با شکایت چند نفر بسته شده بود که باتوجه به حساسیت موضوع، شخصا با حضور در تهران امورات مربوط را پیگیری کردیم و خوشبختانه با پرداخت مطالبات افرادی که با شکایت آنان پنجره تیم بسته شده بود، مشکل مرتفع شد و کارهای اداری ثبت قرارداد بازیکنان جدید و صدور کارت بازی آنان نیز انجام شده و مشکلی از این بابت نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در حالی که برخی باشگاه‌ها ماه‌ها درگیر یک پرونده خارجی می‌شوند، اما باشگاه تراکتور با درک شرایط موجود و نگرانی هواداران، پیچیده‌ترین پرونده‌های خارجی و داخلی را در اسرع وقت حل و فصل کرد تا فرصت تقویت تیم از دست نرود.

سهرابی با بیان اینکه تمامی اقدامات باشگاه در راستای تقویت تیم در نیم فصل بود، بیان کرد: همان‌طور که به هواداران قول داده بودیم، با پرداخت درصد مقرری از مطالبات اعضای تیم، مانع جدایی بازیکنان مورد نیاز در نیم فصل شدیم.

سهرابی با بیان اینکه سه بازیکن داخلی با درخواست سرمربی تیم جذب شده‌اند، بیان کرد: ما در جذب بازیکنان جدید، خواسته سرمربی تیم و هواداران را مدنظر قرار داده‌ایم و بر این اساس مهدی کیانی، محمد بلبلی و نادر محمدی جذب شده‌اند و سعی می‌کنیم کار انتقال یک بازیکن دیگر را امروز نهایی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: براساس خواسته سرمربی با یک بازیکن خارجی وارد مذاکره شده بودیم و حتی کارهای مربوط به صدور ویزای او انجام شده بود، اما بر اساس درخواست و تاکید سرمربی، یک بازیکن داخلی جایگزین او شد.

وی تاکید کرد: ما سعی کردیم در آرامش و به دور از حاشیه، امورات مربوط به باز شدن پنجره نقل و انتقالات خارجی و داخلی تیم را پیگیری کنیم که واقعا کار پیچیده و زمان‌بر بود که در سریع‌ترین زمان ممکن انجام دادیم.

سهرابی تصریح کرد: همچنین در زمینه خرید بازیکنان نیز ملاک ما خواست سرمربی تیم بود و می‌خواستیم بازیکنی را اضافه کنیم که در شرایط مسابقه باشد و بتواند از همان روز اول به تیم کمک کند.

مدیرعامل باشگاه تراکتور با اشاره به مثبت شدن تست کرونای ۷ عضو تیم تراکتور، بیان کرد: تنها نگرانی ما بابت مثبت شدن تست کرونای هفت نفر از اعضای تیم است که پیگیر روند درمانی آنان هستیم تا با نفرات کامل و با قدرت در ادامه مسابقات حضور یابیم.

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو جشنواره فجر بورس قیمت تیم فوتبال تراکتور پنجره نقل و انتقالات میر معصوم سهرابی خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۶۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر تراکتور و استقلال در تبریز با یکدیگر رودررو خواهند شد که شاگردان جواد نکونام برای پیروزی در این دیدار بسیار انگیزه دارند تا بتوانند از این دیدار دست پر خارج شوند و فاصله امتیازی خودشان با پرسپولیس را حفظ کنند. البته این مسئله با حضور حمید مطهری به‌عنوان سرمربی تراکتور با تغییرات حائز اهمیتی همراه شده اما نکونام امیدوار است چهارمین سرمربی تاریخ استقلال باشد که می‌تواند تی‌تی‎‌ها را در رفت و برگشت شکست بدهد.

استقلال نخستین‌بار در لیگ اول توانست با حضور منصور پورحیدری تراکتور را به‌صورت رفت و برگشت شکست دهد ولی برای این اتفاق سال‌های زیادی صبر کرد. در هفته یازدهم لیگ بیستم بود که ابتدا شاگردان محمود فکری با نتیجه 3 بر یک برابر تراکتور پیروز شدند و در بازی برگشت، فرهاد مجیدی به‌عنوان سرمربی استقلال پیروزی 2 بر یک تیمش مقابل تی‌تی‌ها را جشن گرفت تا بدین ترتیب استقلال پس از سال‌ها موفق شود که تراکتور را در هر دو بازی لیگ برتر شکست بدهد. این اتفاق در لیگ بیست و یکم با حضور مجیدی مجدد تراکتور شد و استقلالی‎‌ها در این لیگ هم توانستند با کسب دو پیروزی 1 بر صفر برابر سرخپوشان تبریزی، فصل خوبی داشته باشند و اکنون نکونام امیدوار است به‌مانند مجیدی و مرحوم پورحیدری فقید این اتفاق را در تبریز تکرار کند.

دیگر خبرها

  • وزیر صمت: تراکتورهای وارداتی توان رقابت با تولیدات داخلی را ندارند
  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور
  • تراکتور فردا سرمربی خود را معرفی می‌کند!
  • حمید مطهری در تدارک ضربه زدن به نکونام و استقلال
  • پرسپولیسی ها امیدوار به پیروزی تراکتور
  • انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال از میان ۲ گزینه اروپایی و ۲ مربی داخلی
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ شاید سرمربی تیم ملی یکی از ۴ گزینه خارجی باشد
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ مربی ایتالیایی در جوانگرایی موفق بوده
  • سیدصالحی: سرمربی استقلال کار بزرگی کرد