Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوالقاسم اکبری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: فرهنگیان شهرستان شیروان با ۹۴ و هفت دهم درصد کم‌ترین دریافت کننده واکسن و شهرستان راز و جرگلان با ۹۹ و هفت دهم درصد بیشترین دریافت کننده واکسن کرونا را به خود اختصاص داده است.

وی گفت: همچنین ۷۷ هزار و ۳۰ نفر از دانش آموزان استان در گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ سال هستند که تاکنون ۹۸ درصد از آنها دُز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ۸۴ و سه دهم درصد دانش آموزان دُز دوم  واکسن کرونا نیز دریافت کرده اند.

وی گفت: دانش آموزان شهرستان گرمه با ۹۹ و نیم درصد دُز اول بیشترین دریافت کننده واکسن کرونا هستند و کم ترین آنها در شهرستان فاروج با ۹۴ و هفت دهم درصد است.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: همچنین دانش آموزان شهرستان اسفراین با ۹۲ و چهار دهم درصد دُز دوم بیشترین دریافت کننده واکسن کرونا و محصلان شهرستان فاروج با ۷۵ درصد کم ترین آن هستند.

اکبری اظهار داشت: تاکنون دانش آموزان گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ سال نیز یک و چهار دهم درصد دُز سوم کرونا را دریافت کرده اند.

براساس گزارش ایرنا، آموزش حضوری در کلیه مقاطع مدارس شهرهای دارای رنگ قرمز کرونا خراسان شمالی برای مدت یک هفته تعطیل است و در بستر شاد خواهد بود.

براساس اعلام آخرین رنگبندی کرونایی شهرستان ها، هم اکنون شهرستان های بجنورد، اسفراین، شیروان، فاروج، گرمه، جاجرم، مانه و سملقان در وضعیت قرمز و شهرستان های رازوجرگلان نیز در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفته است.

۱۸۶ هزار و ۶۵ دانش آموز خراسان شمالی در بیش از ۲ هزار باب آموزشگاه استان زیر نظر ۱۹ هزار نفر معلم تحصیل می کنند که از این تعداد ۱۰۴ هزار دانش آموز در مقطع ابتدایی و مابقی متوسطه است.

 در مجموع ۴۸ درصد دانش آموزان استان را دختران تشکیل می دهند و ۳۸ درصد دانش آموزان در مناطق روستایی مشغول به تحصیل هستند.

برچسب‌ها بجنورد خراسان شمالی وزارت آموزش و پرورش واکسن کرونا محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد خراسان شمالی وزارت آموزش و پرورش بجنورد خراسان شمالی وزارت آموزش و پرورش واکسن کرونا محدودیت های کرونا دریافت کننده واکسن خراسان شمالی واکسن کرونا دانش آموزان دهم درصد درصد د

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۶۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنر نمایی دانش آموزان در نمایشگاه آثار دستی و تجسمی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،در این نمایشگاه، آثار منتخب چهل و دومین جشنواره فرهنگی هنری امیدفردا به نمایش گذاشته شده است ..


بیشترین آثار این نمایشگاه از شهرستان بیرجند است و در آن ۶۰ اثر تجسمی و ۲۰ اثر دستی در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است .



نمایشگاه آثار دستی و تجسمی دانش آموزان خراسان جنوبی از ساعت ۸ تا ۱۲ و از ساعت ۱۷ تا ۲۰ در نگارخانه استاد اسماعیلی، جنب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به روی علاقمندان باز است .

دیگر خبرها

  • هنر نمایی دانش آموزان در نمایشگاه آثار دستی و تجسمی
  • جذب استعداد‌های برتر ورزشی بدون کنکور در دانشگاه فرهنگیان
  • ترک تحصیل ۱۵ درصد دانش‌آموزان خراسان شمالی در دوره متوسط دوم
  • حدود ۳ هزار نفر جذب آموزش و پرورش البرز می شوند
  • توجه به دغدغه‌های فرهنگیان مورد تاکید جدی است
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • مراسم روز معلم در مدارس دانش‌آموزان اتباع + فیلم
  • مهمترین مأموریت آموزش و پرورش تربیت تمام ساحتی است
  • معلم محرک علم و مولد قدرت است
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟