Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-05-02@13:26:40 GMT

اختلال توییتر رفع شد

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۵۶۷۳۲

اختلال توییتر رفع شد

ایتنا - توئیتر روز جمعه اعلام کرد یک نقص نرم افزاری در وبسایت خود را برطرف کرده و سرانجام به حالت عادی بازگشته است.

توئیتر دیشب به علت نقض فنی مختل شده و ارائه خدمات به میلیون ها کاربر آن ناممکن شده بود. این شرکت در توییتی اعلام کرد: «ما یک نقص فنی را برطرف کردیم که از ارسال توییت‌ها و نمایش محتوا جلوگیری می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه چیز اکنون باید به حالت عادی بازگشته باشد.»

به گزارش ایتنا از فارس، پیش از این، توییتر اعلام کرده بود با تعداد بالایی از موارد نمایش پیام های خطا در رابط برنامه نویسی نرم افزار خود مواجه است.

بیش از 40000 کاربر قطعی خدمات توئیتر را از طریق سایت Downdetector گزارش کرده بودند، وب‌سایتی که با جمع‌آوری گزارش‌های وضعیت از تعدادی منبع، از جمله پیام های خطای ارسال شده توسط کاربران، موارد اختلال را ردیابی می‌کند. برخی از کاربران در Reddit از خروج ناخواسته از حساب های توییتر خود شکایت کرده بودند، در حالی که برخی دیگر گفته بودند نمی توانند توییتی ارسال یا بازیابی کنند.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: توییتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۶۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلال در سامانه وام فرزندآوری و سردرگمی متقاضیان

در سال‌های گذشته جمعیت جوان کشور رو به کاهش رفته و این موضوع موجب نگرانی دولتمردان شده است. در همین راستا طرح‌های ویژه‌ای برای حمایت از فرزندآوری تصویب شد تا زندگی خانواده‌ها را تحت حمایت قرار دهند. اما در برخی از مواقع با مشکلاتی مواجه شد و خانواده‌ها را نگران کرد.

به گفته شهروندخبرنگار ما متقاضیانی که در روستای شفیع آباد شهرستان بردسکن استان خراسان رضوی قصد ثبت نام در وام فرزندآوری دارند با مشکل قطعی سامانه مواجه شدند.

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروندخبرنگار

باسلام و خسته نباشید من ساکن روستای شفیع آباد در شهرستان بردسکن استان خراسان رضوی هستم. چرا چند ماه است که سایت فرزندآوری قطع است. هر وقت برای ثبت نام مراجعه می‌کنیم قطع است. خواهش می‌کنم رسیدگی کنید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • خدمات بهزیستی البرز به افراد دارای اختلال اتیسم
  • یک مشاور املاک در کرمانشاه پلمب شد
  • حرکت دوباره مترو تهران - کرج
  • اختلال در سامانه وام فرزندآوری و سردرگمی متقاضیان
  • اختلال آلارم کاربران آیفون را کلافه کرد
  • بازگشت قطار‌های تندرو به خط ۵ مترو
  • علت اختلال خط ۵ متروی تهران مشخص شد
  • عدم رعایت نظافت عمومی سبب اختلال خط ۵ مترو شد
  • عدم رعایت نظافت عمومی مسافران سبب اختلال خط ۵ مترو شد
  • انتشار دومین فراخوان حمایت از تولید فیلم ۱۰۰