Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه «بسته پیشنهادی» با اجرای مژده لواسانی و تهیه کنندگی الهه بهبودی جمعه شب‌ها ساعت ۲۱ به صورت زنده از شبکه دو سیما روی آنتن می‌رود.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی برنامه بسته پیشنهادی، بهروز شعیبی بازیگر «هناس» شب گذشته ۲۲ بهمن در برنامه «بسته پیشنهادی» حضور یافت و درباره ایفای نقش شهید داریوش رضایی نژاد شهید هسته‌ای در این فیلم به مژده لواسانی بیان کرد: من این سال‌ها بیشتر درگیر کارگردانی بوده ام و در سینما، شخصیت و نقش باید خیلی جذابیت داشته باشد تا واردش شوم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین اخبار از تلویزیون اینجا کلیک کنید

وی اضافه کرد: رضایی نژاد نقش مهمی بود و در فضای نمایشی به این شکل به آن پرداخته نشده بود، اما لایه دیگر که برایم خیلی مهم بود زاویه نگاه فیلم بود؛ اینکه از بعد بیرونی و اجتماعی به آن نگاه شده بود.

شعیبی از مدیوم نمایش به عنوان معرف خوب برای زندگی شخصیت‌های ملی سخن گفت و بیان کرد: شاید طلا و مس هم به همین شکل بود که زندگی یک روحانی را از ناحیه خانواده اش می‌دیدیم و حالا در هناس هم تعدادی زنان و مردان هستند که کار خطیری انجام می‌دهند. مردم همیشه با بعد قهرمانان آشنا هستند، اما این نکته را که چه مسیری طی می‌کنند و چگونه می‌روند مردم کمتر می‌بینند و شاید برای ارائه این موضوعات، کار نمایشی بهترین مدل باشد.

وی درباره چالش این نقش برای خودش عنوان کرد: این یک شخصیت چند بعدی بود و ما چند بستر مطالعاتی داشتیم، مستندات کتابخانه‌ای و تصویری از او داشتیم و بخش اصلی این مستندات هم نکات خانم شهره پیرانی همسر شهید رضایی نژاد بود. البته برای من بیشترین منبع الهام خود فیلمنامه بود و درنهایت در این کار بعد از همه مستندات به آنچه مد نظر کارگردان بود رجوع کردیم.

برنامه «بسته پیشنهادی» با اجرای مژده لواسانی و تهیه کنندگی الهه بهبودی جمعه شب‌ها ساعت ۲۱ به صورت زنده از شبکه دو سیما روی آنتن می‌رود.

 انتهای پیام/

برچسب ها: صدا و سیما رسانه ملی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا صدا و سیما رسانه ملی بسته پیشنهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۶۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی اتفاقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در برنامه «فوتبال برتر»

اتفاقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در برنامه «فوتبال برتر» واکاوی می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، «فوتبال برتر» امشب با بررسی اتفاقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۲۲:۳۰ روی آنتن شبکه سه خواهد رفت.

بازیکنان و سرمربی تیم ملی فوتسال بعد قهرمانی در رقابت‌های جام ملت‌ها، مهمان امشب برنامه خواهند بود.

«فوتبال برتر»؛ دوشنبه‌ها حوالی ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مجید اکبرشاهی «دبیر ستاد اربعین» سیما شد
  • مجید اکبرشاهی «دبیر ستاد اربعین سیما» شد
  • لهستان: برای طرح اشتراک‌گذاری هسته‌ای ناتو آماده‌ایم
  • پخش مستند «مسئله حجاب» از شبکه یک
  • مستند «مسئله حجاب» به تلویزیون رسید + ساعت پخش
  • پخش مستند «مسئله حجاب» به مناسبت سالگرد شهادت استاد مطهری
  • بررسی اتفاقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در برنامه «فوتبال برتر»
  • «جام جم» باز هم تولید می‌شود
  • فصل جدید برنامه «جام جم» به زودی روی آنتن می‌رود
  • ببینید | اعتراف خنده‌دار مهران غفوریان در برنامه تلویزیون؛ حرکت جالب همسر آقای بازیگر علیه او