Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-04@18:16:42 GMT

منچستریونایتد طلسم شده است

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۵۶۸۰۷

منچستریونایتد طلسم شده است

دروازه‌بان منچستریونایتد واکنشی عجیب نسبت به عدم موفقیت شیاطین سرخ در سال‌ها اخیر از خود نشان داد.

به گزارش مشرق، دروازه‌بان منچستریونایتد در خصوص علت عدم موفقیت تیم در این سال‌ها مدعی شد که کسی این تیم را طلسم کرده است.

یونایتد پس از مورینیو و از سال ۲۰۱۷ تاکنون قهرمان جامی نشده و لیگ برتر را از زمان خداحافظی فرگوسن بالای سر نبرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دخیا از سال ۲۰۱۱ در این باشگاه است و زیر نظر فرگوسن به قهرمانی لیگ برتر رسید. او علت عدم موفقیت شیاطین سرخ در این سال‌ها را طلسم شدن خواند.

دروازه‌بان منچستریونایتد گفت: به نظرم شخصی ما را طلسم کرده است. حقیقت این است که نمی‌دانم چرا ما موفق نمی‌شویم. مردم همیشه سوال می‌پرسیدند که چرا ما موفق نمی‌شویم و ما تنها می‌توانیم بگوییم نمی‌دانیم چه اتفاقی در اینجا دارد رخ می‌دهد. ما باید برای جام‌ها رقابت کنیم. جام‌های بزرگ ولی نمی‌دانم چرا تیم ما نمی‌تواند درست کار کند.

دخیا در مصاحبه با ال‌پایس گفت: رونالدو بازیکنی تلاشگر است و می‌دانید چقدر انتظار از خودش دارد. به نظرم قدیم آرام‌تر بود ولی الان به یک ماشین گلزنی بدل شده است. خیلی خوب است که ما بازیکنی مثل او را در کنار خود می‌بینیم زیرا رونالدو به ما نشان می‌دهد که یک بازیکن باید چه کار کند تا سالیان سال در سطوح بالا بازی کند.

دروازه‌بان منچستریونایتد در خصوص تاکتیک تیمش گفت: تیم‌ها موقعیت‌های زیادی روی دروازه‌ ما ایجاد می‌کنند ولی من اینجا هستم تا نگذارم توپ‌ها گل شود. من همه جور به تیم کمک خواهم کرد. رانگنیگ از ما می‌خواهد که متمرکزتر ظاهر شویم و همیشه از جلو پرس کنیم.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو جشنواره فجر بورس قیمت داوید دخیا منچستریونایتد لیگ برتر انگلیس خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت دروازه بان منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۶۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام مهم: تن‌هاخ حاضر نیست از یونایتد برود!

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد ضعیف منچستریونایتد در این فصل باعث شده است که بحث جدایی تن‌هاخ از این باشگاه در پایان فصل جاری بسیار جدی شود و انتظار می‌رود که او پس از اتمام مسابقات از هدایت این تیم کنار گذاشته شود.

با این حال، مدیران این باشگاه در حال بررسی شرایط و گزینه‌هایی هستند که در اختیار دارند تا بهترین تصمیم ممکن را برای این تیم در تابستان پیش رو بگیرند و به نظر می‌رسد که این مربی هلندی هم به هیچ وجه به ترک نیمکت شیاطین سرخ فکر نمی‌کند و شاید این کار را برای آنها دشوار کند.

تن‌هاخ روز گذشته در گفتگو با خبرنگاران و در پاسخ به سوالی درباره این شایعات اظهار داشت:« باور من این است که فصل آینده هم سرمربی منچستریونایتد خواهم بود. آگاهانه و با هوشیاری قراردادی بلند مدت امضا کردم و کسی نیستم که بگذارم و بروم.»

سرمربی یونایتد تا تابستان 2025 با این باشگاه قرارداد دارد و گفته می‌شود که اگر آنها قصد قطع همکاری با او را داشته باشند، باید مبلغ 17 میلیون یورو غرامت پرداخت کنند که در شرایط مالی فعلی یونایتد شاید چندان آسان نباشد.

دیگر خبرها

  • طلسم ۳۰ ساله در پرسپولیس؛ دومین کاپیتان هم در حسرت می ماند؟
  • گل تماشایی: طلسم براهیم شکست (عکس)
  • ساکت الهامی به دنبال طلسم شکنی برابر پرسپولیس
  • پیام مهم: تن‌هاخ حاضر نیست از یونایتد برود!
  • طلسم عجیب تراکتور مقابل فولاد در اهواز
  • مسن‌ترین بازیکن لیگ برای طلسم‌شکنی برگشت
  • دولت سیزدهم طلسم بهره‌ برداری از خط ریلی شلمچه-بصره را می شکند؟
  • زخم خورده بزرگ؛ خطیر اصلا استقلالی نیست | نگذاشت ما قهرمان شویم
  • (عکس) شغل جدید لیونل مسی چیست؟
  • طلسم دورتموند: پی‌اس‌جی هر چه می‌زند گل نمی‌‌شود