Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا علی موحدی روز شنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: دراین کارگروه نمایندگان مخاطبان درون و برون‌سازمانی اعم از دانش‌آموزان، مدیران مدارس، فرهنگیان، اولیا، تشکل‌های صنفی، فعالان اجتماعی، روزنامه‌نگاران، نویسندگان و هنرمندان شناسایی می شوند.

وی بیان کرد: نمایندگان فعال و موثر این گروه‌های مرجع درسطح استان در گروه‌های مستقل سازماندهی شده و در یک فرآیند تعاملی و ۲ طرفه، با هم مرتبط می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه رسالت روابط عمومی‌ها در دنیای امروز ایجاد پل ارتباطی به صورت ۲ طرفه بین سازمان و مخاطبان است، گفت: در این کارگروه‌ها، افراد فقط برای دریافت پیام‌ها، اخبار و محتواهای تولید شده انتخاب نمی‌شوند بلکه این شبکه‌سازی برای تعاملات دو طرفه است.

وی تاکید کرد: ما در مرحله اول شنونده و دریافت کننده نظرات قشرهای مختلف جامعه به ویژه فرهنگیان هستیم و سپس محتواهای تولیدی خود را بر اساس علاقه و سلیقه مخاطبان توزیع می‌کنیم.

موحدی با اشاره به جمله کلیدی رهبر انقلاب مبنی بر  "تشخیص در لحظه" بیان کرد: این کارگروه در ۲ حوزه تولید محتوا و توزیع و انتشار آن فعالیت می‌کند.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش گسترده‌ترین و موثرترین سازمان و دستگاه در میان همه نهادها است و میزان محتواهای تولیدی و ابتکارات و خلاقیت‌های دانش‌آموزان از همه نهادهای دیگر  بیشتر است.

موحدی یادآورشد: بر این اساس لازم است با استفاده از دانش روز و ارتقای سواد رسانه‌ای، در انتشار این محتواهای خلاقانه و بدیع، حرکت جهادی داشته باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: امید می‌رود این کارگروه بتواند در مقابل هجمه‌های بی‌امان و فراوان فرهنگی دشمن، رسالت خود را با مخاطب سنجی و اطلاع یابی دقیق و بر اساس انتظارات رهبری معظم انقلاب، اقدامات موثر و سازنده نهاد تعلیم و تربیت استان را به خوبی تبیین کند.

برچسب‌ها بوشهر مدارس رهبر معظم انقلاب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر مدارس رهبر معظم انقلاب بوشهر مدارس رهبر معظم انقلاب آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۶۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدا اصلی‌ترین قدرت فرهنگی ما هستند

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه معلمان هویت انقلاب را ساخته‌اند، گفت: امروز اصلی‌ترین قدرت فرهنگی ما شهدا هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش، رضامراد صحرایی در مراسم تشییع پیکر شهید معلم «حجت الله یوسفیه» با بیان اینکه معلمان هویت انقلاب را ساخته‌اند، اظهار کرد: امروز اصلی‌ترین قدرت فرهنگی ما شهدا هستند، به این شهید قول می‌دهیم و تلاش می‌کنیم که دانش‌آموزان خود را با فرهنگ اسلامی ایرانی تربیت کنیم.

وی با بیان اینکه در محضر این شهید تعهد می‌دهیم که راه او را ادامه خواهیم داد، افزود: تفحص این شهید در هفته معلم حاوی پیام‌های فراوانی برای ما است، از همکارانم می‌خواهم در مورد رجعت این شهید در هفته معلم رویدادی تعریف کنند.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه انقلاب امانت شهدا است، تصریح کرد: به شهدا گواهی می‌دهیم که امانت دار هستیم و تعهد دهیم راه شهدا را ادامه می‌دهیم و نمی‌گذاریم استقلال کشور آسیب ببیند.

صحرایی با بیان اینکه به این شهید قول می‌دهیم دانش‌آموزان خود را با هویت ایرانی و اسلامی و فرهنگ اسلامی ایرانی تربیت کنیم، ادامه داد: این انقلاب امانت شهدا است، امانت ایثارگرانی که با بذل جان خود آن را رقم زده‌اند، شهید جایگاه رفیعی دارد و اگر معلم باشد به مراتب جایگاهش بالاتر است.

کد خبر 750870

دیگر خبرها

  • تشکیل پرونده قضایی برای سریال افعی تهران
  • مراسم تجلیل از ۴۰۰ معلم در عالی‌شهر برگزار شد
  • ۲۵۰۰ میلیارد تومان به آموزش و پرورش بوشهر اختصاص یافت
  • بزرگ‌ترین عملیات تبیین با ۵۰ هزار گروه جهادی
  • همایش تجلیل از سفیران معروف
  • شهدا اصلی‌ترین قدرت فرهنگی ما هستند
  • رقابت داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش سمنان
  • اساس و توسعه هر کشور، توجه به آموزش و پرورش و تربیت نسل جوان است
  • مراحل برخورد با افراد بی‌حجاب بر اساس لایحه عفاف و حجاب
  • دانایی و دارایی و تخصص اساس کار آموزش و پرورش باشد