Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@09:11:34 GMT

مُعمری سرمربی والیبال نشسته ایتالیا شد

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۵۶۸۸۳

مُعمری سرمربی والیبال نشسته ایتالیا شد

به گزارش ایرنا، تیم ملی والیبال نشسته ایران قدرت بلامنازع این رشته در سطح جهان به شمار می‌رود. این تیم در چهار دهه گذشته توانسته ۷ مدال طلا و ۲ نقره ادوار مختلف را به دست آورد و یکی از مدعیان و قهرمانان رقابت های جهانی بوده است.

آخرین افتخار والیبال نشسته ایران کسب مدال طلا پارالمپیک توکیو بود که با هدایت هادی رضایی به دست آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قدرت والیبال نشسته ایران در سطح جهان موجب شده تا برخی از کشورها برای تقویت این رشته از تئورسین‌های ایرانی استفاده کنند.

همچنین کشورهای مختلف با برگزاری اردو مشترک با تیم ملی والیبال نشسته مردان ایران به دنبال ارتقای سطح بازیکنان خود هستند.

در تازه‌ترین اقدام مسوولان والیبال نشسته ایتالیا برای تقویت تیم ملی مردان این کشور علیرضا معمری را به عنوان سرمربی این تیم انتخاب کردند تا برای بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس برنامه‌ریزی بلند مدتی داشته باشند.

معمری یکی از مربیان پرافتخار این رشته در ایران است که توانسته با تیم والیبال نشسته ایران ۲ مدال طلا پارالمپیک ۲۰۰۸ پکن و ۲۰۱۶ ریو را کسب کند.

وی همچنین مدال نقره پارالمپیک ۲۰۱۲ لندن را در کارنامه دارد. وی در آن دوره از بازی‌ها دستیار هادی رضایی بود.

معمری همچنین ریاست کمیته مربیان کنفدراسیون والیبال نشسته آسیا و اقیانوسیه را بر عهده دارد و مدتی نیز هدایت تیم والیبال نشسته پیکان را بر عهده داشت و با این تیم قهرمان باشگاه‌های آسیا شد.

برچسب‌ها فدراسیون جانبازان والیبال نشسته هادی رضایی پارالمپیک توکیو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون جانبازان والیبال نشسته هادی رضایی فدراسیون جانبازان والیبال نشسته هادی رضایی پارالمپیک توکیو والیبال نشسته ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۶۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاداش قهرمانی اینتر به سیمونه اینزاگی؛ پنج هدیه برای سرمربی

اینتر قصد دارد ترکیب قهرمان سری آ را از این هم قوی تر کند. 

طرفداری | اینتر پس از پیروزی در دربی دلامادونینا مقابل میلان، قهرمانی خودش در فصل 24-2023 سری آ ایتالیا را قطعی کرد. قهرمانی در لیگ همچنین دومین ستاره اسکودتو را برای باشگاه به ارمغان آورد که دستاوردی تاریخی برای اینزاگی و تیمش است.

اینتر از همین حالا کار خود برای فصل بعد را آغاز کرده است، زیرا نیاز به جذب تعدادی بازیکن در تابستان دارد تا در سری آ، کوپا ایتالیا، سوپرکاپ ایتالیا، لیگ قهرمانان و نسخه جدید جام باشگاه های جهان، رقابت کند.

پنج هدیه اینتر برای اینزاگی

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، اینتر فاصله زیادی تا جذب بنتو، دروازه بان تیم ملی برزیل و باشگاه اتلتیکو پارانائنزه ندارد. نراتزوری همچنان رویای امضای قرارداد با یاشوا زیرکزی، مهاجم بولونیا را در سر دارد. امیل هولم از آتالانتا نیز در تیررس اینتر قرار دارد چون آینده دنزل دومفریز اصلا مشخص نیست و احتمال جدایی او وجود دارد. 

دو هدیه دیگری که اینتر به اینزاگی می دهد، از خود تیم هستند. باشگاه در آستانه توافق بر سر قراردادهای بلندمدت جدید با لائوتارو مارتینز و نیکولو بارلا است که ماندن دو تن از مهم ترین بازیکنان تیم اینزاگی به شکل بلند مدت را تضمین خواهد کرد. 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • سرمربی تیم ملی والیبال: هیچ قولی نمی دهم؛ باور نمی کنم سفارش شده باشم
  • «پائز»: می‌خواهیم بهترین اتفاق را برای والیبال ایران رقم بزنیم
  • نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا
  • ستاره ایرانی یک قدم تا پایان خوش در بهترین لیگ دنیا
  • پاداش قهرمانی اینتر به سیمونه اینزاگی؛ پنج هدیه برای سرمربی
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس
  • اولین ملاقات سرمربی جدید با خبرنگاران: فردا ساعت ۹
  • آکادمی پارالمپیک، مرجع اعلام وضعیت مصدومان والیبال نشسته
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس/سید طلا با تاکتیک نوین
  • ایتالیا هم زانو زاد: والیبال ایران در جمع ۴ تیم برتر جهان