Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بندرترکمن از شناسایی و احضار ۵ نفر از لیدر‌های شکارچیان در سواحل این منطقه خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، به نقل از روابط عمومی دادگستری گلستان، علیرضا مزیدی اظهار داشت: 5 نفر از لیدر‌های این شکارچیان که از طریق گروه‌های تلگرامی و واتساپی اقدام به فراخوان برای شکار در منطقه می‌کردند با همکاری پلیس فتا شناسایی و به دادسرا احضار شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بندرترکمن افزود: دستور توقیف شناور‌ها و قایق‌های غیرمجاز هم صادر شده است.

وی گفت: همچنین کومه‌هایی که شکارچیان غیرمجاز در منطقه آشوراده ساخته بودند تخریب شده است.

وحدت مسئولان مازندران و گلستان به غائله "جزیره آشوراده" پایان دادجنگ مسلحانه شکارچیان غیرمجاز در جزیره آشوراده/ محیط‌بانان جزیره زیر آتش قرار گرفتند

مزیدی با تاکید بر این که متخلفان مطمئن باشند اقدامات غیرقانونی آنان از چشم قانون پنهان نیست و به‌زودی باید در دادگاه پاسخگو باشند گفت: تاکنون 48 پرونده برای شکارچیان متخلف تشکیل شده که رای 21 پرونده صادر شده و در مرحله اجرای احکام است.

براساس اعلام سازمان محیط زیست امسال به علت خطر شیوع آنفولانزای فوق حاد پرندگان شکار در منطقه آشوراده و میانکاله ممنوع شده است.

انتهای پیام/581/ح

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۶۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متخلفان چرای غیرمجاز دام در منطقه شیدا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیر کل حفاظت محیط زیست استان گفت: این افراد در حال چرای گله‌ای با ۸۰۰ رأس گوسفند بودند و با توجه به این که فصل مجاز چرای دام در مناطق حفاظت شده از اول خرداد آغاز می‌شود، دام‌ها به خارج از منطقه هدایت شده و متخلفان با هماهنگی مقامات قضایی و انتظامی شهرستان تا سیر مراحل قانونی روانه بازداشتگاه شدند.

دیگر خبرها

  • بازداشت ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • دستگیری متخلفان چرای غیرمجاز دام در منطقه شیدا
  • دستگیری شکارچیان غیرمجاز در منطقه حفاظت شده هلن
  • بازگرداندن ۳۰۰۰ کودک گلستانی بازمانده از تحصیل به مدارس
  • دستگیری شکارچیان غیرمجاز در منطقه هلن چهارمحال‌وبختیاری
  • بازدید از اداره اتباع استان گلستان
  • برخورد قاطع با مداخله‌گر طب سنتی در نیشابور
  • شناسایی و پلمب دو واحد غیرمجاز در محلات
  • آزادسازی ۱۵ هزارمترمربع اراضی جنگلی در توسکستان/ ۳ اعیانی غیرمجاز تخریب شد
  • تخریب ۱۲ ویلای غیرمجاز در چهارباغ البرز