Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@22:34:06 GMT

مردم از مخاطرات شیوع امیکرون آگاه شوند

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۵۷۰۶۰

مردم از مخاطرات شیوع امیکرون آگاه شوند

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی عبداللهی ظهر بکشنبه در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، افزود: این نشست در تعاقب جلسه ملی که هر هفته به ریاست رئیس جمهوری محترم تشکیل می‌شود، در راستای تشریح و تبیین مصوبات ملی و تصمیم گیری در راستای اقتضائات استانی مقابله با کرونا پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به شیوع گسترده سویه ششم کرونا با نام امیکرون، از مردم عزیز استان تقاضا داریم که هر چه سریع‌تر نسبت به تزریق دوز سوم واکسن، اقدام کنند.

عبداللهی گفت: همچنین ضرورت دارد که پرهیز از حضور در اجتماعات و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و بویژه استفاده از ماسک مورد توجه ویژه مردم قرار گیرد.

وی افزود: طبق پیش بینی‌های دانشگاه علوم پزشکی استان و ستاد ملی، این سویه تا ۲ هفته دیگر شدت می‌یابد و حتی برای تعطیلات عید نوروز نیز باید رعایت شیوه نامه‌ها به جد صورت گیرد.

استاندار البرز گفت: مسئولان در حوزه‌های مختلف برای آگاهی بخشی به مردم و اطلاع رسانی در خصوص رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و مخاطرات شیوع بیماری، اقدام کنند.

کد خبر 5423251

منبع: مهر

کلیدواژه: مجتبی عبداللهی استاندار البرز ویروس کرونا دهه فجر راهپیمایی 22 بهمن ویروس کرونا بوشهر انقلاب اسلامی ایران 22 بهمن کرمانشاه عکس استانها آمار کرونا خطبه های نماز جمعه جشنواره فیلم فجر چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گرگان شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۷۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت به مردم بالاترین جایگاه را در دین اسلام دارد

امام جمعه سنندج گفت: بالاترین خدمت در دین اسلام خدمت به مردم، فقرا و نیازمندان جامعه و عمران و توسعه و آبادانی است که باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، ماموستا فایق رستمی امروز _جمعه چهاردهم اردیبهشت_ در خطبه‌های نماز جمعه مسجد جامع شهر سنندج اظهار کرد: معلم جایگاه والایی در جامعه اسلامی دارد و دین اسلام بالاترین پاداش‌ها را برای عالمان، دانشمندان و معلمان اختصاص داده است.

وی افزود: جایگاه معلمی تا جایی بالاست که پیامبر اکرم (ص) در حدیثی می‌فرمایند «إنَّمَا بُعِثْتُ لِأُتَمِّمَ مَکَارِمَ الْأَخْلَاق» که در آن هدف از بعثت خود را تکمیل فضائل اخلاقی بیان کرده است.

امام جمعه سنندج خاطرنشان کرد: بالاترین خدمت در دین اسلام خدمت به مردم، فقرا و نیازمندان جامعه و عمران و توسعه و آبادانی است که باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

ماموستا رستمی اضافه کرد: شناسایی وظایف، صداقت و تعامل با مردم نیز از دیگر نکاتی که باید همواره مدنظر مسئولان قرار گیرد و آن‌ها ملجا و پناهگاه مردم باشند.

وی خدمت عام المنفعه به دور از باند و باندبازی و اجرای عدالت را نیز از دیگر انتظاراتی برشمرد که مردم از مسئولان مطالبه دارند.

کد خبر 750304

دیگر خبرها

  • مدیران مناطق تصمیم گیر نهایی شهریه مدارس غیردولتی هستند
  • عکسی نایاب از شیوه حمل و نقل جنازه مردم در دوره قاجار
  • خدمت به مردم بالاترین جایگاه را در دین اسلام دارد
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • عبداللهی: در همه جای دنیا این اتفاق بولد می‌شود
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • آگاه‌سازی عمومی برای کاهش ورود پرونده‌ به دادگستری
  • ترددهای جاده‌ای بین استانی ۱۱درصد افزایش یافت
  • طوفان لحظه‌ای، رگبار و رعدوبرق آسمان اصفهان را فرامی‌گیرد / کاهش ۶ درجه‌ای دما
  • شیوع بیماری‌های موجود در فضای سبز/ مقابله با هجوم مگس‌های سفید