Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، هوشنگ اکبری سرپرست بخشداری خاوران ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه راه‌های مواصلاتی بخش خاوران نیاز به ایمن سازی دارد اظهار کرد: موضوع ایمن‌سازی راه‌های مواصلاتی بخش خاوران در دستور کار قرار دارد و در این زمینه جلساتی با معاون امور عمرانی فرمانداری شهرستان ری، رئیس حوزه قضائی بخش خاوران و نماینده اداره کل راه استان تهران برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: بر اساس این جلسات از این پس دستگاه‌های خدمات رسان موظف به پیگیری موضوع هستند تا با تحقق این مطالبه به حق مردم، از بروز بخشی از خسارت‌های ناشی از تصادفاتی که مردم روزانه با آن مواجه بودند جلوگیری شود.

سرپرست بخشداری خاوران در ادامه با اشاره به اینکه مسئله آب شرب یکی از دغدغه‌های در حال پیگیری است ابراز داشت: روستای توتک در حال حاضر فاقد آب آشامیدنی است و رفع این مشکل در توتک نیازمند در حدود ۸ میلیارد تومان است که با توجه به بالا بودن مبلغ فرماندار نیز برای تأمین ۳ میلیارد تومان از این اعتبار اعلام آمادگی کرده است.

اکبری تصریح کرد: پیگیر تأمین مابقی این اعتبار از محل استانداری هستیم البته تسریع در تأمین هزینه باعث می‌شود که کل پروژه با مبلغ کمتری اجرایی شود در برخی مواقع قیمت کالاها افزایش داشته که تأثیر مستقیم بر میزان اعتبار اولیه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: در روستای عباس‌آباد نیز لوله‌های انتقال آب فرسوده است و فشار آب کاهش داشته که باعث نگرانی از قطع آب شده لذا سعی داریم که برای اصلاح لوله‌های انتقال آب نیز اقدام کنیم.

سرپرست بخشداری خاوران در زمینه وضعیت جاده خاوران گفت: محور امام رضا (ع) یکی از راه‌های مهم مواصلاتی پایتخت و کلیدی ترین مسیر تهران-مشهد است که متأسفانه ظاهر نامناسبی دارد و وضعیت این جاده از لحاظ ایمنی و روشنایی خوب نیست. 

اکبری با بیان اینکه ۱۱ کیلومتر از این مسیر در محدوده شهرستان ری قرار دارد، ادامه داد: محور امام رضا(ع) از مرکز شهرستان ری و اداره راهداری شهرستان ری فاصله زیادی داشته و به پاکدشت نزدیکتر است، به همین دلیل رسیدگی به این جاده به  اداره راهداری شهرستان پاکدشت محول شده که در نهایت رسیدگی خوبی انجام نمی شود.

اکبری در پایان خاطرنشان کرد: حل مشکل محور امام رضا(ع) نیازمند عزم جدی مسؤولان راهداری استان تهران است چراکه وضعیت این محور در شأن پایتخت نیست.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲

منبع: فارس

کلیدواژه: هوشنگ اکبری محور امام رضا محور امام رضا شهرستان ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۷۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقاط حادثه خیز جاده‌های گیلان شناسایی و رفع شود

به گزارش خبرنگار مهر، رضا اکبری عصر شنبه در جلسه ایمنی راه‌های استان گیلان اظهار کرد: آمار تصادفات رانندگی در کشور بالا است و ما متوجه آن هستیم و اعتقاد داریم باید برای کنترل آن اقدامات لازم را انجام دهیم.

معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ضمن تاکید بر لزوم سرمایه‌گذاری در حوزه زیرساخت و جاده سازی استاندارد افزود: در حوزه جاده سازی باید حداکثر تلاش و مسؤولیت پذیری را به خرج دهیم تا آمار تصادفات رانندگی کاهش پیدا کند.

اکبری از محدود بودن بودجه سازمان راهداری کشور سخن گفت و تصریح کرد: با وجود اینکه بودجه ما در این سازمان اندک است با این حال باید در راستای وظایف ذاتی خود، ایمنی سازی راه‌ها و کسب رضایتمندی مردم قدم برداریم.

وی تحلیل علت تصادفات را نیز در جهت کاهش آمار تصادفات ضروری خواند و بیان داشت: رؤسای ادارات راهداری در شهرستان‌ها باید تمام نقاطی که تصادفات آن بیشتر از جاهای دیگر است شناسایی کنند تا مشخص گردد سازمان راهداری چگونه می‌تواند در این خصوص کمک کرده و آمار را کاهش دهد.

معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای افزود: تابلوهای راهنمایی و رانندگی در استان گیلان محو هستند و باید برای حل این مشکل چاره اندیشی شود زیرا با توجه به مسافر خیز بودن گیلان، این موضوع می‌تواند یکی از علل بالا بودن تصادفات رانندگی باشد.

کد خبر 6090225

دیگر خبرها

  • وضعیت تهران به لحاظ نظافت بهتر از پاریس است
  • حذف نقطه حادثه خیز حوزه شهرستان بشرویه در محور روستایی کرند
  • بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی بزرگراه آستارا - آستارا
  • پیشرفت ۷۵ درصدی بزرگراه آستارا - آستارا
  • افتتاح پل روستای نوخاله در شهرستان صومعه سرا
  • افتتاح پل روستای نوخاله شهرستان صومعه سرا
  • نقاط حادثه خیز جاده‌های گیلان شناسایی و رفع شود
  • فینال جام حذفی، جایی دور از پایتخت!
  • هوای تهران در وضعیت «قابل قبول»