Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله شعبانی موثقی شنبه در دیدار با اعضای شورای شهر همدان با بیان اینکه دغدغه اصلی امام راحل دفاع از اسلام، تحقق و ارتقای فرهنگ دینی ناب اسلامی در جامعه بود که انقلاب به ثمر نشست، افزود: تحقق فرهنگ دینی مقدمه می‌خواهد که آن آرامش اقتصادی مردم است و فرامین دینی به این موضوع تاکید ویژه ای دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: انقلابی‌گری یعنی اگر جایی دیدیم کسی از قدرت خود در حال سو استفاده است در مقابل تخلف او ایستادگی کنیم و اعضای شورای اسلامی شهر باید شجاعت ایستادن در مقابل فسادها را داشته باشند و در این مسیر تمام قد از اقدامات شما حمایت می‌کنم.

امام جمعه همدان با بیان اینکه گاهی از اوقات بودجه فرهنگی به چاپ بنر و فضا سازی خلاصه می‌شود، گفت: در تدوین بودجه مدیریت شهری، بودجه فرهنگی دیده شده است اما به درستی مدیریت نمی‌شود و متأسفانه در برخی موارد هدر رفت داریم که باید قرارگاه فرهنگی در این خصوص متمرکز شود.

حجت الاسلام و المسلمین شعبانی موثقی افزود: اگر بودجه فرهنگی در یک اقدام دسته دهم هزینه شود خروجی زیادی ندارد که در این موضوع باید اولویت‌های فرهنگی مورد توجه قرار گیرد و اگر تصمیم بر این است که بودجه فرهنگی نداشته باشیم، اما پل شهید همدانی سال دیگر به بهره برداری کامل برسد، همین امروز این تصمیم گرفته و اعلام شود.

وی با تاکید بر اینکه بودجه فرهنگی تدوین می‌شود اما مدیریت نمی‌شود، گفت: از عملکرد تمامی متولیان فرهنگی گله مندی داریم که خروجی آنها اثرگذاری مطلوبی ندارد که عمده دلیل این موضوع قوانین و مشکلات ساختاری آنها است.

امام جمعه همدان تصریح کرد: ارزیابی مباحث فرهنگی نداریم که باید با برنامه ریزی مدیریت شده در این حوزه خلأ موجود را رفع کنیم و معتقدم متولیان حوزه فرهنگ باید از موازی کار دوری کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه ساختمان‌های بی خاصیت در شهر زیاد داریم اما متأسفانه ۴۰ سال است که مصلای شهر بلاتکلیف مانده و این اصلاً زیبنده دارالمومنین همدان نیست، در ادامه صحبت‌های خود بر لزوم مبارزه با فساد در شهر تاکید کرد.

وی تصریح کرد: اعضای شورای اسلامی شهر باید شجاعت ایستادن در مقابل فسادها را داشته باشند و در این راه تمام قد از اقدامات شما حمایت می‌کنم.

حجت الاسلام و المسلمین شعبانی موثقی خاطرنشان کرد: انتظار داریم شورای شهر انقلابی همدان در مقابل فسادها با قدرت بایستد تا روندها اصلاح شود و در مقابل تخلفات و فساد کوتاه نیاید.

امام جمعه شهر همدان با تاکید بر اینکه شجاعت ایستادن در مقابل فسادها را داشته باشید، عنوان کرد: در برخی مجموعه‌های دولتی معضلاتی نظیر عدم پرداخت صدور پروانه داریم که باید این رویه اصلاح شود و هیچ مجموعه‌ای حق ندارد با سو استفاده گری منتفع شود و بنده در این راه با تمام ظرفیت‌های موجود از ایستادگی شما در مقابل فساد حمایت می‌کنم.

کد خبر 5423234

منبع: مهر

کلیدواژه: همدان شورای شهر همدان حبیب الله شعبانی موثقی دهه فجر راهپیمایی 22 بهمن ویروس کرونا بوشهر انقلاب اسلامی ایران 22 بهمن کرمانشاه عکس استانها آمار کرونا خطبه های نماز جمعه جشنواره فیلم فجر چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گرگان شیوع کرونا مقابل فسادها بودجه فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۷۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسریع در آزادسازی میدان جلوخان در ۱۴۰۳/ گره ۱۳ ساله میدان امام علی (ع) را باز می‌کنیم

مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان گفت: ادامه آزادسازی میدان جلوخان در سال‌جاری با تسریع در مراحل انجام عملیات تکمیل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، روح‌الله ابوطالبی در حاشیه بازدید شهردار اصفهان به همراه معاونان از پروژه‌های منطقه ۳ شهرداری اصفهان اظهار کرد: یکی از مشکلات پاساژ کمرزرین واقع در محدوده میدان امام علی (ع) دسترسی نداشتن آن به علت اختلاف سطح این مجموعه با سطح جلوخان مسجد جامع و میدان امام علی (ع) طی سال‌های گذشته و انجام عملیات عمرانی بوده است که درصدد هستیم در سال جدید تکمیل شود.

وی افزود: با انتقال کامل طلافروشان به مجموعه تجاری کمرزرین عملیات تخریب چهار پاساژ طلا از جمله المهدی (عج)، سینایی، الغدیر و الزهرا (س) انجام و عرصه جلوخان مسجد جامع تکمیل خواهد شد تا بر اساس پیش‌بینی انجام شده ۱۴۰۴ به بهره‌برداری کامل برسد.

مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان تصریح کرد: با آزادسازی پاساژهای فوق محور گردشگری و اقتصادی مسجد جامع اصفهان بیشتر جلوه‌گری می‌کند.

وی تاکید کرد: در صدد هستیم گره ۱۳ ساله میدان امام علی (ع) ناشی از توافق‌نکردن صاحبان مشاغل منطقه زودتر باز شود.

ابوطالبی خاطرنشان کرد: با توافق سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری با توجه به مکشوفات انجام شده، امیدواریم به‌زودی عملیات کاوش در گذر کمر زرین به پایان برسد و این معبر با حفظ نشانه‌های آن مجدد بازگشایی شود.

وی گفت: میدان امام علی (ع) روزگاری قلب تپنده اقتصاد شهر و مرکز تعاملات فرهنگی و تجاری بوده است و تلاش می‌کنیم با اقدامات عمرانی و فرهنگی این رونق را به این منطقه بازگردانیم.

کد خبر 750661

دیگر خبرها

  • جشن دومین کلین شیت با کاپیتان 21 ساله
  • الساندرو فلورنتزی و گلزنی در سری آ بعد از ۷۲۸ روز
  • توقف پیاده‌راه‌سازی خیابان باباطاهر همدان در پی کشف آثار تاریخی
  • آماده‌سازی مصلای وحدت گرگان برای برگزاری یادواره شهدای گلستانی مدافع حرم و امنیت + فیلم
  • راهکار دولت برای پایان بلاتکلیفی ۳۲ ساله مالکان هفت‌آسیاب
  • کشف اثر تاریخی، پیاده راه سازی در بافت مرکزی همدان را متوقف کرد
  • برگزاری رویدادهای جذاب فرهنگی به مناسبت روز دختر در همدان
  • تسریع در آزادسازی میدان جلوخان در ۱۴۰۳/ گره ۱۳ ساله میدان امام علی (ع) را باز می‌کنیم
  • تشییع و خاکسپاری شهید رنجنوش در دارالمومنین و دارالمجاهدین
  • ارتقای سه درصدی سهم فرهنگ از بودجه عمومی کشور