Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار کرمان گفت: با تشخیص فرمانداران مراکز واکسیناسیون کرونا افزایش پیدا کرده و دسترسی مردم به مراکز واکسیناسیون باید تسهیل شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، علی زینی‌وند ظهر امروز در ستاد مدیریت بیماری کرونا استان کرمان از حضور گسترده مردم در راهپیمایی خودرویی 22 بهمن تشکر کرده و اظهار داشت: این حضور پرشور از شبکه‌های ملی پخش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه مراسم راهپیمایی 22 بهمن با شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار شد گفت: امیدواریم سال آینده با اتمام کرونا بتوانیم راهپیمایی 22 بهمن را باشکوه‌تر برگزار کنیم.

استاندار کرمان با بیان اینکه وضعیت کرونا در استان در سویه جدید قابل افزایش است ادامه داد: اکثر شهرستان‌های استان کرمان در وضعیت قرمز کرونایی قرار داشته و فقط 4 شهرستان استان در وضعیت نارنجی هستند.

وی با اشاره به اینکه عملاً استان کرمان وضعیت قرمز کرونایی دارد گفت: بر اساس پیش‌بینی‌ها و نظرات کارشناسی پیک اصلی کرونا در اسفندماه اتفاق خواهد افتاد.

زینی‌وند با بیان اینکه واکسیناسیون در ابتلا و شدت بیماری و کاهش مرگ و میرها تاثیر زیادی دارد و مردم حتما واکسیناسیون را جدی بگیرند که یک نظر و راهکار علمی است افزود: رهبر معظم انقلاب نیز بر واکسیناسیون تاکید کردند و امیدواریم مردم رعایت کنند.

محدودیت‌های کرونایی کرمان تا عید نوروز برقرار است/ افزایش شهرهای قرمز کرونایی در استانافزایش 2برابری بستری‌های کرونایی در یک هفته/ کدام شهرها قرمز و نارنجی‌اند؟مصوبات جدید ستاد کرونا اعلام شد/ مرخصی مبتلایان اومیکرون 5 روز شد

وی با اشاره به اینکه فرمانداران اگر تشخیص دادند که دسترسی مردم به پایگاه‌های واکسیناسیون سخت است مراکز جدید افزایش پیدا کند و سپاه و دانشگاه علوم پزشکی با آنها همکاری می‌کند گفت: دسترسی مردم به مراکز واکسیناسیون باید تسهیل شود.

استاندار کرمان با بیان اینکه خوشبختانه مرگ و میر‌های کرونایی کم است اما حجم مبتلایان زیاد شده و این حجم کار باعث خستگی کادر درمان و آسیب‌های بعدی خواهد شد افزود: نظارت بر مدارس برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی باید انجام شود و ضرورتی بر تعطیلی تمام مدارس استان کرمان نیست.

انتهای پیام/511/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا استان کرمان ویروس کرونا استان کرمان مراکز واکسیناسیون استاندار کرمان دسترسی مردم استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۷۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش استعفای پرستاران سلامت مردم را نشانه گرفته است

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، وحید زمان زاده رئیس شورای عالی نظام پرستاری کشوراظهار کرد: با توجه به تکرار زیاد عدم وصول پرستاران به درخواست‌های قانونی و منطقی شان، شاهد آن هستیم که پرستاران بصورت دسته جمعی از حرفه و خدمت بالینی خود در مراکز درمانی دست می‌کشند؛ که این مورد بالاترین سطح هشدار به تخلیه مراکز درمانی از پرستاران است.

زمان زاده افزود: پرستاران جزو معدود گروه‌های سلامت اند که با توجه به ماهیت حرفه‌ای و علمی شان در صورت خلا مراکز درمانی از این نیروها؛ جایگزینی برای خدمت با کیفیت و با صلاحیت و شایسته برای مددجویان و بیماران نخواهد بود و این مساله لطمه بزرگی را بر پیکره سلامت کشور وارد خواهد آورد، مصداق این‌موضوع، افزایش استعفای پرستاران از مراکز درمانی است که بطور مستقیم سلامت مردم را نشانه گرفته است.

رئیس شورای عالی نظام پرستاری کشور گفت: امروز ضروت توجه به خواسته‌های پرستاران این بار، از مرز درخواست‌های شخصی پرستاران یا پیگیری‌های صنفی شان در سازمان نظام پرستاری و سایر نهاد‌های پرستاری عبور کرده است، در صورت ادامه این شرایط بحرانی، سلامت مردم را نشانه رفته است و برای حاکمیت و نظام‌سلامت، بالاترین سطح هشدار در ارائه حداقل‌های خدمات سلامت به عموم مردم در سطوح بیمارستان‌ها اتفاق خواهد افتاد.

وی گفت: تنها راه بازگشت و ترغیب پرستاران جهت ماندگاری آنان در مراکز درمانی، فارغ از بوروکراسی‌های اداری، توجه اورژانسی به مشکلات معیشتی و قانونی پرستاران به صورت ویژه و آنطور که مورد نظر قانون و خود پرستاران در زمینه‌های مختلف مانند تعرفه گذاری خدمات پرستاری، فوق العاده خاص با بالاترین ضریب، تبدیل وضعیت و. می‌باشد.


مسئولین به صورت اختصاصی پرستاری را درنظر بگیرند

زمان زاده خاطر نشان کرد: باید مسئولین محترم در قوای سه گانه برای حفاظت از سلامت و رفاه مردم که بنیادی‌ترین هدف حاکمیتی است، پرستاری را به صورت اختصاصی در نظر بگیرند چرا که در صورت عدم تغییر نگرش‌ها نسبت به مقوله پرستاری و مراقبت، دچار بحران بزرگی در حوزه سلامت خواهیم شد و تاخیر در این موضوع عواقب جبران‌ناپذیری را به همراه خواهد داشت که مسئولان خدوم در دولت باید جوابگوی آن باشند.

رئیس شورای عالی نظام پرستاری کشور خاطرنشان کرد: امیدوارم دلسوزان نظام‌سلامت چشمان خود را شسته و با یک نگاه منطقی‌تر و معقولانه‌تر به مساله مسائل رفاهی و معیشتی پرستاران که از عوامل اصلی مهاجرت پرستاران می‌باشد، ورود نمایند، زیرا آیندگان اعمال ما را به بهترین شکل، تحلیل خواهند کرد و این آینده خیلی دور نیست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش استعفای پرستاران سلامت مردم را نشانه گرفته است
  • توسعه تجارت و مراودات مرزی از سیاست‌های دولت سیزدهم است
  • گوشت قرمز از مراکز معتبر و موردتایید دامپزشکی تهیه شود
  • صدور الکترونیکی مجوز‌ها پیش‌نیاز توسعه اقتصادی و تسهیل مشارکت مردم در کسب‌وکار‌های خرد
  • تقدیر استاندار کرمان از اقدام مدیریت شهری رفسنجان/ دهه هشتادی‌ها مدیران فردای جامعه هستند
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • واکنش کنایه آمیز مقام دولتی به انتقادات مجلس از قیمت دلار و وضعیت بازار ارز
  • شهرداری‌ها متصدی حفظ و نگهداری گلزار شهدا هستند
  • مساعدت بنگاه‌های معدنی برای توسعه و تجهیز اردوگاه‌های دانش‌آموزی جوادیه و شهید باهنر
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند