Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الله یوسفی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس از هفته پانزدهم به سبب شیوع موج ششم ویروس کرونا و سویه اُمیکرون که سرعت انتشار و همه گیری بالایی دارد، با تصمیم ستاد مقابله با کرونا و شورای تامین این شهرستان تعطیل شد.

وی افزود: با این حال با رایزنی های انجام شده، مقرر شد تا ادامه این مسابقات بدون حضور تماشاگران و با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی مقابله با کرونا برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین رییس هیات سوارکاری گنبدکاووس به خبرنگار ایرنا گفت که هفته پانزدهم مسابقات اسبدوانی این شهرستان با ثبت نام از اسب‌ها توسط مالکان از امروز آغاز می‌شود.

بهروز نیازی افزود: این هیات و کمیته برگزاری مسابقات سوارکاری با همکاری نیروی انتظامی اجازه ورود هیچ تماشاگری را به مجموعه سوارکاری نخواهد داد.

وی اضافه کرد: علاقمندان می‌توانند از طریق فضای مجازی و پخش مستقیم این مسابقات را تماشا نمایند.

تاکنون ۱۴ هفته از کورس اسبدوانی ۲۰ هفته‌ای پاییزه - زمستانه گنبدکاووس برگزار شد و طبق برنامه هفته پایانی این مسابقات قرار بود پایان اسفند امسال برگزار شود.

به گزارش ایرنا، هم اکنون وضعیت شیوع کرونا در گنبدکاووس نارنجی است.

مسابقات اسبدوانی در شهرستان ۳۷۵ هزار نفری گنبدکاووس که از آن به‌عنوان پایتخت سوارکاری کشور یاد می‌شود، سال‌هاست که در قالب کورس بهاره و پاییزه با حضور جمع زیادی از علاقه‌مندان به این رشته ورزشی برگزار می‌شود.

مسابقات سوارکاری در بین مردم گلستان بویژه ترکمن‌ها علاقمندان زیادی دارد و این رخداد ورزشی بیش از یک دهه است علاوه بر گنبدکاووس در ۲ شهرستان آق قلا و بندرترکمن این استان نیز برگزار می‌شود.

برچسب‌ها گنبدکاووس ویروس کرونا سوارکاری گلستان فدراسیون سوارکاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس ویروس کرونا سوارکاری گنبدکاووس ویروس کرونا سوارکاری گلستان فدراسیون سوارکاری مسابقات اسبدوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۷۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور

مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور با حضور ورزشکاران سراسر کشور به همت هیات تنیس روی میز تنکابن در سالن ورزشی شهید شیرود بزرگی برگزار شد و در پایان با قهرمانی بابک نوروزی از مازندران به پایان رسید.

بیگلری از آذربایجان شرقی نایب قهرمان شد و کاظم جنگی و عباد غفارنیا نیز مشترکا مقام سوم را از آن خود کردند.

این مسابقات به مناسبت چهل و سومین سالگرد شهادت امیر سرلشکر خلبان، شهید علی اکبر شیرودی و کنگره ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید استان مازندران برگزار شد.

آئین اهدای جوایز و احکام نفرات برتر با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • انتخابات مرحله دوم گنبد در ۲۳۰ شعبه برگزار می شود
  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • تماشاگران ایرانی در بانکوک همه را غافلگیر کردند (عکس)
  • معرفی نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس برگزار شد
  • معرفی برترین‌های روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس
  • جریمه یک میلیاردی خیبر خرم آباد در کمیته انضباطی
  • معرفی برترین‌های روز دوم هفته سوم مسابقات سوارکاری گنبدکاووس
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • انتخابات مرحله دوم در 200 شعبه گنبد کاووس انجام می شود