Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، مرحله مقدماتی بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم و نهج‌البلاغه (یادواره شهدای مدافع حرم) در ستاد شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران برگزار شد. در این دوره از مسابقات شرکت‌کنندگان در سطح ستاد و مناطق ۳۷ گانه که حدوداً دو هزار و ۵۵۰ نفر هستند با هم به رقابت می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دوره از مسابقات همزمان با فرارسیدن ایام دهه مبارک فجر و در راستای ترویج و توسعه فرهنگ دینی و قرآنی، در بین کارکنان و همچنین خانواده‌های آنها، در ستاد شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی ایران به صورت برخط (آنلاین) برگزار شد.

شرکت کنندگان این مرحله از مسابقات با داوری و نظارت شش نفر از داوران برجسته قرآنی و دو نفر از ناظران قرآنی کشور در دو بخش برادران و خواهران، به صورت برخط در هفت گروه سنی و در شش رشته انتخابی (تحقیق، صحیح خوانی، حفظ، ترتیل، نهج‌البلاغه و مفاهیم) به رقابت پرداختند که پس از انتخاب نفرات برتر توسط داوران، برگزیدگان به مرحله نیمه نهایی کشوری راه می‌یابند.


شایان ذکر است، در بین پنج هزار و ۸۰۰ شرکت‌کننده در چهار شرکت اصلی، سهم شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران دو هزار و ۵۵۰ نفر است و از این تعداد، به طور تقریبی ۱۰۰ نفر در ستاد این شرکت با یکدیگر به رقابت پرداختند و با توجه به شرایط ویژه کرونایی در جامعه، این دوره از مسابقات به صورت مجازی و برخط برگزار شد.

گفتنی است، در پایان این مسابقات، کرامت ویس‌کرمی مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، ضمن حضور در محل برگزاری مسابقات از برگزارکنندگان و داوران این دوره از مسابقات تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 5423280 سمانه نوری زاده قصری

منبع: مهر

کلیدواژه: قرآن کریم نهج البلاغه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران فعالیت های قرآنی انقلاب اسلامی ایران قرآن کریم مهر انقلاب انقلاب فعالیت های قرآنی جمهوری اسلامی ایران قرآن معرفی کتاب آیت الله خامنه ای آیت الله صافی گلپایگانی ولادت حضرت علی ع مقام معظم رهبری امام خمینی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران دوره از مسابقات برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۷۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ احسان طاهری گفت: از مجموع هزارو ۳۵۱ دانش آموز سمپادی استان بیش از سی درصد از دانش آموزان در مرحله مدرسه‌ای کنگره قرآنی مدارس سمپاد استان شرکت کردند.
وی افزود: ۲۰۰ دانش آموز سمپادی در رشته قرآئت قرآن کریم، ۱۲۳ دانش آموز در رشته حفظ، ۳۵۰ دانش آموز در رشته مفاهیم شرکت کردند.
وی گفت: ۵۰ نفر از دانش آموزان امتیاز لازم را برای شرکت در مرحله استانی کنگره قرآن کریم کسب کردند که امروز در مرحله استانی با هم به رقابت و برگزیدگان استانی برای معرفی به مرحله قطبی معرفی خواهند شد.

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام لیگ قرآنی «ضحی» در گیلان آغاز شد
  • ثبت‌نام سومین دوره مسابقات تیمی قرآن در گیلان آغاز شد
  • رادان : اقدام ما در مقابله با بی حجابی کاملاً قانونی است
  • دو ایرانی در مسابقات قرآن مالزی
  • برگزاری بیست و پنجمین مسابقات کشوری کشتی باچوخه در گرماب
  • مرحله مقدماتی هفتمین دوره مسابقات قرآن جامعه کارگری
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری
  • قاری و حافظ قرآن اعزامی به مسابقات مالزی تعیین شدند
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان