Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-27@15:21:36 GMT

اضافه شدن برنج طارم به اقلام عرضه اینترنتی

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۵۷۵۶۰

‍‍‍‍‍‍

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، مشاور وزیر جهاد کشاورزی از توزیع گوشت منجمد تولید داخل در سامانه بازرگام خبر داد و گفت هر کیلوگرم گوشت مخلوط گوساله ۹۹ هزار و ۸۰۰ تومان و گوشت بره کیلویی ۱۰۵ هزار تومان در سامانه بازرگام در بسته‌های ۴کیلوگرمی به فروش می‌رود.

وی افزود: وزیر جهاد کشاورزی دستور داده که در روزهای آینده گوشت قرمز در بسته‌های کمتری نیز عرضه شود تا مردم به راحتی بتوانند خریداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضازاده همچنین گفت: سازوکار توزیع گوشت گرم هم فراهم می‌شود تا در سامانه بازرگام انجام شود.

به گفته رضازاده از امروز توزیع گوشت در میادین میوه و تره بار هم آغاز شده است هر کیلو گوساله لاشه ۱۰۰ هزار تومان، گوساله گرم بسته بندی درجه یک ۱۴۰ هزار تومان، گوساله چرخ کرده درجه یک ۱۲۰ هزار تومان، گوشت منجمد گوساله بسته بندی شده ۱۲۰,۰۰۰ تومان و گوشت گوسفندی گرم لاشه‌ای ۱۱۶ هزار و ۹۰۰ تومان عرضه می‌شود.

مشاور وزیر جهاد کشاورزی همچنین اعلام کرد که هیچ محدودیتی برای عرضه گوشت در کشور وجود ندارد و توزیع گسترده تا ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

رضازاده همچنین از کاهش قیمت سیب زمینی در بازار خبر داد و گفت: در حال حاضر با توزیع گسترده‌ای که انجام شد قیمت این محصول در میادین میوه و تره بار به کیلویی ۱۰ هزار تومان رسیده است و از امروز سیب زمینی در سامانه بازرگام کیلویی ۸ هزار تومان بارگذاری شده است.

وی افزود تولید سیب زمینی در کشور سالانه ۵.۲ میلیون تن است و مصرف کشور نیز از این میزان پایین‌تر است به دلیل سیل بخشی از محصولات از بین رفت و البته مهمتر از آن برخی در داخل به این نوسان قیمت دامن زدند و عاملی برای افزایش قیمت شد.

به گفته مشاور وزیر جهاد کشاورزی از آنجا که سرانه مصرف این محصول در کشور ۴۵ تا ۵۰ کیلوگرم است و سهم زیادی در سبد خانوار دارد وزارت جهاد کشاورزی بلافاصله برای تنظیم بازار این محصول وارد شد.

وی همچنین از عرضه برنج طارم با قیمت مناسب در سامانه بازرگام طی روزهای آینده خبر داد و گفت: در حال حاضر برنج ایرانی شیرودی کیلویی ۴۲ هزار تومان در این سامانه بارگذاری شده و هموطنان می‌توانند درخواست خود را ثبت کنند.

رضازاده همچنین از توزیع برنج خارجی تایلندی کیلویی ۱۲,۵۰۰ تومان هندی کیلویی ۱۸,۵۰۰ تومان و پاکستانی ۲۰ هزار و ۵۰۰ تومان در سامانه بازرگام خبر داد و گفت: ۲۰۰ هزار تن برای توزیع تخصیص یافته و هیچ مشکلی از نظر تأمین وجود ندارد.

به گفته این مسئول تنها روز پنجشنبه ۵۵ تن برنج ایرانی در تهران توزیع شده است.

وی در نهاده‌های دامی هم گفت بر اساس مصوبه قرار شده نهاده بهمن ماه با ارز دولتی بارگذاری شده و بنا است نهاده‌های مورد نیاز تولیدکنندگان کشور در ماه اسفند نیز تأمین شود.

منبع: وزارت جهاد کشاورزی این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد برنج جهاد کشاورزی سیل گوشت میوه و تره بار برنج طارم عرضه اینترنتی برنج علیرضا رضا زاده اخبار مرتبط کاهش قیمت برنج در تهران قیمت گوشت قرمز با طرح توزیع دولتی چقدر تغییر کرد؟ + جدول ذخایر برنج کشور بیش از ۴۶۰ هزار تن رسیده است برنج ایرانی کیلویی چند؟ (جدول قیمت ها) حذف گوشت و برنج از فروشگاه های اینترنتی! قیمت برنج ارزان شد؟ (جدول) ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ آخرین خبر ها رونمایی از بیمه آتش سوزی هوشاسا بیمه ملت آخرین آمار کرونا در ایران (۱۴۰۰/۱۱/۲۳) بیش از ۲۲۳ هزار دوز واکسن کرونا تزریق شد ۳۲میلیون نفر یارانه ۱۰۰هزارتومانی گرفتند عربستان و امارات عرضه نفت را افزایش می دهند؟ نیم ساعت پرواز وحشت در مسیر تهران- مشهد خریداران دنا ۱۶۱ میلیون تومان سود می کنند! + جدول قیمت کامل (۲۳ بهمن ۱۴۰۰) چین به قرارداد با ترامپ عمل نکرد تمدید مهلت ثبت نام مجردها برای مسکن حمایتی آزمایش روش جدید برای تشخیص سرطان ریه ممکن است در مجموعه به این بزرگی ۴ پلشتی هم وجود داشته باشد شیری به پرسپولیس پول داد و رضایت نامه گرفت آشنایی با علامت های کاهش فشار خون اضافه شدن برنج طارم به اقلام عرضه اینترنتی کرونایی ها برای درمان چقدر پول لازم دارند؟ مصرف میوه قند خون را تنظیم می کند؟ علت پنهان افسردگی بیشتر افراد چیست؟ مذاکرات هسته ‌ای در ایستگاه پایانی؛ توافق حاصل می شود؟ کدام خودروی ساینا از پراید ارزان تر است؟ + جدول قیمت کامل (۲۳ بهمن ۱۴۰۰) اثرات متفاوت داروی مسکن بر زنان و مردان! رییسی: به برگزاری اجتماعات اصرار نشود قیمت گوشت قرمز با طرح توزیع دولتی چقدر تغییر کرد؟ + جدول ​نحوه فعالیت مدارس در هفته جاری اعلام شد بی تحرکی با شما چه کار می کند؟ لزوم تشکیل شورای عالی تجارت خارجی و حذف مراجع تصمیم‌ گیر متعدد عامل پیروزی استقلال در دربی از این تیم جدا شد قیمت ۱۰ رمزارز برتر بازار (۲۳ بهمن) پیش بینی بورس فردا ۲۴ بهمن / شاخص کل در کانال نزولی می ماند؟ با کمتر از ۱۷۰ میلیون تومان کوییک صفر بخرید + جدول قیمت کامل (۲۳ بهمن ۱۴۰۰) اخراج فرد بدون ماسک از جلسه والدین مدرسه‌ ای در نیویورک + فیلم ارزش سهام عدالت من (۲۳ بهمن ماه) ۲۲ هزار میلیارد تومان از منابع صندوق صرف اشتغال زایی شد داروهایی که نباید قبل از پرواز خورد! انتقال تجربه فنلاند برای توانمند‌سازی SMEهای ایران افت شاخص کسب و کار در پاییز امسال خدمات بیمه سرمد به صنعتگران و معدنکاران پازل تورم پایین تر کشورهای آسیایی قانون جدید؛ از سال آینده سپرده بانکی مالیات دارد زنوزی با پرسپولیسی ها لج کرد قیمت نمایندگی خودروهای رانا + جدول قیمت کامل (۲۳ بهمن ۱۴۰۰) افزایش تورم آمریکا با اقتصاد و نرخ بهره چه می‌کند؟ عامل پیشروی سرطان سینه چیست؟ کاهش دمای تهران از امشب آتش سوزی امروز بازار گریبان ۳۰ تولیدکننده کوچک لوازم خانگی را گرفت برترین های بازار گواهی سپرده کالایی مشخص شدند شوک اونس جهانی؛ سکه تمام به مرز ۱۲ میلیون تومان رسید نقش رژیم غذایی سوئدی در تغییر وزن! قیمت سکه امروز چند؟ (۱۴۰۰/۱۱/۲۳) معامله ۶۱ هزار سند در پستوخانه های شهرداری رکود بورس چه زمانی به پایان می رسد؟ بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: برنج جهاد کشاورزی سیل گوشت میوه و تره بار برنج طارم عرضه اینترنتی برنج علیرضا رضا زاده سامانه بازرگام وزیر جهاد کشاورزی جدول قیمت کامل خبر داد و گفت هزار تومان برنج طارم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۷۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود

منصور پوریان در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بنابر آمار جمعیت دام سبک نسبت به سال های پیش گسترده بوده که این امر نیازمند بازار مناسب است.

به گفته او، بنابر اعلام مرکز آمار جمعیت دام سبک ۷۲ میلیون راس و دام سنگین ۷.۵ میلیون راس است که براین اساس کمبودی در عرضه گوشت نداریم.

پوریان از توزیع روزانه ۲۵۰ تا ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز خبر داد و گفت: بنابر برنامه ریزی های صورت گرفته واردات گوشت گرم در سایر استان ها توزیع می شود به طوریکه واردات به ۶۰۰ تن در روز می رسد.

رئیس شورای تامین کنندگان دام ادامه داد: واردات و توزیع مناسب گوشت منجر به اشباع شدن بازار می شود که در نتیجه این امر موجب شده تا دام زیادی روی دست تولیدکننده بماند که صادرات دام سیاست مناسبی در راستای تنظیم بازار و تعدیل قیمت محسوب می شود.

او با بیان اینکه واردات کماکان ادامه دارد، افزود: با توجه به حجم بالای واردات و افزایش جمعیت دامی تولید داخل، روند کاهشی به خود می گیرد و قیمت ها متعادل می‌شود.

پوریان گفت: عرضه گسترده دام زنده داخلی در نهایت منجر به دستیابی به قیمت واقعی گوشت قرمز تولید داخل می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول
  • روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود
  • مدیریت بازار کالای اساسی جدی گرفته شود
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول
  • ممنوعیت فروش گوشت لاکچری در قم +فیلم
  • فروش گوشت لاکچری در قم ممنوع شد
  • بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان