Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@14:53:35 GMT

سرمایه‌گذاری امن با بیمه زندگی

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۵۷۵۶۶

سرمایه‌گذاری امن با بیمه زندگی

اگرچه این تصور اشتباه نیست اما روش‌هایی برای سرمایه‌گذاری وجود دارند که هم میزان بازدهی بالایی دارند و هم نیاز به تخصص و دانش مالی ندارند. خرید یک از محصولات بیمه‌ زندگی یکی از بهترین روش‌های سرمایه‌گذاری و تامین آتیه است که مزایای متعددی دارد و همین باعث شده روزبه‌روز بر اهمیت آن افزوده شود.

بیمه زندگی چیست؟

بیمه‌ زندگی قراردادی است میان شرکت بیمه و فرد که به موجب آن، فرد به ازای پرداخت حق بیمه (به صورت ماهانه، دوماهه، سه‌ماهه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. سالانه و یکجا) از تعهد شرکت بیمه در برابر وقایعی مانند بیماری، مرگ، از کارافتادگی، نقص عضو و... بهره‌مند می‌شود یا در صورت تمایل به پس‌انداز سرمایه خود را به اضافه میزان سودی که به آن تعلق گرفته به صورت یکجا یا مستمری دریافت می‌کند (در صورت فوت هم شخص ثالثی که خود فرد تعیین کرده این سرمایه را دریافت می‌کند).

اما نوع تازه‌ای از بیمه‌های زندگی هم وجود دارند که صرفا با هدف سرمایه‌گذاری و افزایش سرمایه ایجاد شده‌اند که بیمه ترنم باران در این دسته قرار می‌گیرد. بیمه ترنم باران حدود 95 درصد از حق بیمه دریافتی را مستقیم وارد چرخه سرمایه‌گذاری می‌کند. بیمه ترنم باران، اصلی‌ترین محصول شرکت بیمه باران است که با مجوز بیمه مرکزی به مدت 2 سال در انحصار این شرکت قرار گرفته است؛ به این معنا که هیچ شرکت بیمه‌ای دیگری نمی‌تواند آن را ارائه کند.

این بیمه زندگی به شرط حیات محصول جامع و کاملی برای سرمایه‌گذاری است؛ می‌پرسید چرا؟ چون در شرایط تورمی کنونی، ارزش سرمایه و پول افراد را حفظ می‌کند و هم با سرمایه‌گذاری تخصصی بازدهی قابل قبولی در بازارهای مالی برای شما به همراه می‌آورد. ضمن اینکه اصل سرمایه به علاوه درصدی از سود را تضمین می‌کند.

مزیت‌های بیمه‌های زندگی نسبت به سایر روش‌های سرمایه‌گذاری

بیمه‌های زندگی از آنجایی که به شرط حیات هستند، معمولا با اهداف سرمایه‌گذاری مورد استفاده قرار می‌گیرند و با وجود آنکه روش‌های متعددی برای سرمایه‌گذاری وجود دارد، اما کارشناسان مسائل مالی پیشنهاد می‌دهند در سبد سرمایه‌گذاری از این ابزار مالی هم استفاده شود تا با ضمانت و شفافیتی که دارد بتواند ریسک‌های احتمالی پورتفوی سرمایه‌گذاری را تعدیل کند. اگرچه می‌توان مزیت‌های متعددی را برای این روش سرمایه‌گذاری برشمرد اما به عنوان نمونه به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

ضمانت: مهم‌ترین عامل جذابیت در بیمه‌های سرمایه‌گذاری، سود تضمینی آن است. در بدو قرارداد درصد مشخصی از سود همواره تضمین شده است و در بدترین شرایط اقتصادی نیز به بیمه‌گذار تعلق می‌گیرد.

سود مشارکت در منافع: ویژگی منحصر به فرد سرمایه‌گذاری با بیمه‌های زندگی در این است که هم دارای سود تضمینی است و هم سود مشارکت که به مراتب بیشتر از سود تضمینی است.

شفافیت: گزارش‌دهی مستمر باعث می‌شود بیمه‌گذار به طور مرتب در جریان روند سرمایه‌گذاری خود قرار بگیرد و تصویر روشن و دقیقی از چشم‌انداز مالی خود داشته باشد. شرکت بیمه باران با ارائه گزارش هر سه ماه یک بار گام بزرگی را در صنعت بیمه در جهت ایجاد شفافیت و تقویت پل ارتباطی خود با بیمه‌گذاران برداشته است.

تعیین روش پرداخت حق: انعطاف در روش‌ها و نحوه پرداخت حق بیمه، یکی از مزیت‌های بیمه‌های زندگی شرکت بیمه باران است. شما می‌توانید با توجه به شرایط خود حق بیمه را به صورت ماهانه، دو ماهه، سه ماهه، چهار ماهه، شش ماهه و یکجا بپردازید.

دریافت وام: اگرچه این روزها دریافت وام و تسهیلات تبدیل به هفت‌خوان رستم شده است اما بیمه‌گذاران شرکت بیمه باران می‌توانند به پشتوانه ذخیره ریاضی خود تسهیلات دریافت کنند. بیمه مستمری ترنم باران

مستمری ترنم نوعی بیمه زندگی به شرط حیات است که خصوصیات پس‌‌اندازی منحصر به‌ فردی دارد. در طول دوره پرداخت حق ‌بیمه هر مقدار و در هر زمان که بخواهید می‌توانید حق ‌بیمه پرداخت کنید. در بیمه مستمری بیمه‌نامه شرکت وجوه پرداختی شما را طبق آیین‌نامه بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران سرمایه‌گذاری می‌کند و در طول زمان با استفاده از سود حاصل از سرمایه‌‌گذاری بر مقدار آن می‌‌افزاید. اصل مبالغ پرداختی شما پس از کسر هزینه‌‌های فروش به همراه حداقلی از سود در این نوع بیمه‌نامه همواره تضمین شده است، اما بقیه سود مشارکت که معمولاً به مراتب بیش از سود تضمین شده است نیز به مستمری‌‌بگیر یا بیمه‌گذار تعلق می‌گیرد. همچنین امکان افزایش یا کاهش مبلغ مستمری دریافتی در طول دوره مستمری بنا به تمایل بیمه‌‌گذار فراهم است.

دریافت مستمری:

در این بیمه‌‌نامه، کل سرمایه‌‌گذاری شما به همراه سود مشارکت به شکل مستمری بدون فاصله یا با فاصله به مستمری‌‌بگیر پرداخت می‌‌شود؛ شما می‌‌توانید این مستمری را برای خود، اعضای خانواده یا هر فرد دیگری برقرار کنید. دریافت مستمری به دو صورت ممکن است:

مستمری بدون فاصله: در این مستمری بیمه‌‌گذار حق بیمه را یکجا پرداخت می‌کند و بعد از گذشت یک ماه از تاریخ پرداخت حق بیمه، مستمری‌‌بگیر مشمول دریافت مستمری می‌‌شود. مدت دریافت مستمری می‌تواند بین یک تا 20 سال انتخاب شود.

مستمری با فاصله: در این شکل از مستمری بیمه‌‌گذار حق بیمه را طی یک دوره یک تا پنج ساله پرداخت می‌‌کند و بعد از آن به انتخاب او، مستمری‌بگیر برای مدت یک تا 20 سال مستمری دریافت می‌‌کند.

برای خرید بیمه‌نامه مستمری ترنم بر خلاف سایر بیمه‌های زندگی هیچ نیازی به انجام آزمایش ندارید و هر زمان که اراده کنید می‌توانید با مراجعه به یکی از نمایندگان بیمه باران در سراسر کشور، امنیت و آرامش آینده خود و عزیزانتان را تضمین کنید.

برای اطلاعات بیشتر یا استفاده از امکان مشاوره شخصی می‌توانید با شماره تلفن 02178326000 (امور مشتریان بیمه باران) تماس بگیرید.

 منبع : بیمه زندگی باران (https://www.baraninsurance.com)

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین راهپیمایی 22 بهمن دهه فجر چهلمین جشنواره فیلم فجر بیمه زندگی باران محصولات بیمه زندگی سرمایه گذاری رپرتاژ آگهی مذاکرات وین راهپیمایی 22 بهمن دهه فجر چهلمین جشنواره فیلم فجر شرکت بیمه باران بیمه های زندگی سرمایه گذاری دریافت مستمری ترنم باران سود مشارکت بیمه زندگی سود تضمین پرداخت حق بیمه گذار حق بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۷۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری

مدیرکل کمیته امداد امام استان ایلام از افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان در سال جدید خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی استان ایلام؛ ناصر مرادی پویانی اظهار کرد: بیش از ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت و مستمری به مددجویان و نیازمندان زیر پوشش این نهاد در سال گذشته پرداخت شده است.

وی ادامه داد: این میزان مستمری به تعداد بیش از ۲۵ هزار و ۸۶۰ هزار خانواده در قالب حدود ۶۲ هزار نفر پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با بیان اینکه مستمری مددجویان این نهاد امسال نسبت به سال گذشته حدود ۳۰ درصد افزایش داشته است گفت: مستمری امسال مددجویان پس از افزایش ۳۰ درصدی برای خانوارهای یک نفره یک میلیون تومان، دو نفره یک میلیون و ۴۲۰ هزار تومان، سه نفره دو میلیون تومان، چهار نفره دو میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و پنج نفره به بالا سه میلیون و ۱۵۰ هزار تومان است.

مرادی پویانی اضافه کرد: پرداخت مستمری تنها یکی از خدمات کمیته امداد به خانواده‌های مددجو است، و این خانواده‌ها در طول سال خدمات متنوع دیگری از این نهاد دریافت می‌کنند.

کد خبر 748561

دیگر خبرها

  • پرداخت ۷۲۴ میلیاردی مستمری تامین اجتماعی آران و بیدگل
  • راهبرد جامع بیمه ایران برای سال ۱۴۰۳؛ تمرکز بر دیجیتالیزه کردن و نوآوری در بیمه‌های زندگی
  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری
  • عکس | جریان زندگی پس از سیل در دشتیاری !
  • «سرقت» انگیزه کار و تلاش و سرمایه گذاری را از بین می‌برد
  • «سرقت» انگیزه کار و تلاش و سرمایه ‌گذاری را از بین می‌برد
  • رشد ۲۳ درصدی منابع ۶۰۰ هزار میلیاردی بودجه، برای مصارف حمایتی
  • کنایه سنگین همتی به سخنان قالیباف: زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید
  • اهدای جایزه باران مسطورا در کرمان
  • کنایه سنگین همتی به سخنان قالیباف/ زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید