Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کلینیک صنعتی سازمان بسیج مهندسین صنعتی و معدن سپاه فتح از بازدید میدانی واحد‌های تولیدی با هدف تسهیلگری و رفع موانع خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس ساعاتی پیش مدیر کلینیک صنعتی سازمان بسیج مهندسین صنعتی و معدن سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد  از واحد‌های تولیدی دشت روم بویراحمد با هدف تسهیلگری و رفع موانع تولید بازید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احسان باقری دذ این بازدید گفت: بازدید میدانی و برگزاری نشست بررسی موانع و مشکلات واحد تولیدی تعاونی 2824 کیک و کلوچه نیما در ناحیه صنعتی امیرآباد دشتروم به همت کلینیک صنعتی، سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه فتح با همراهی سازمان بسیج کارگری و اصناف، کارشناسان و مدیران معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی، معاونت نظارت و ارزیابی بانک صنعت ومعدن، شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد با هدف راه اندازی مجدد این واحد تولیدی در هشتمین روز دهه مبارک فجر انجام شد.

مدیر کلینیک صنعتی سازمان بسیج مهندسین صنعتی و معدن سپاه فتح افزود : در این بازدید میدانی که با حضور مدیر واحد تولیدی و نمایندگان تام الاختیار هر دستگاه انجام شد با بررسی و راهکارهایی مصوب گردید که در صورت اجرایی و عملیاتی شدن منجر به گره گشایی و حل معضل این واحد تولیدی خواهد شد .

باقری ابراز داشت: با تعامل وهم افزایی بین دستگاهی و همراهی مجموعه معاونت غذا دارو، بانک صنعت استان در آینده نزدیک شاهد راه اندازی این واحد تولیدی خواهیم بود.

وی در پایان گفت: با توجه به سیاست کلان مجموعه سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن در تسهیلگری و تلاش در جهت پیگیری و رفع موانع تولید که قبلاً نیز پایش و بررسی مسائل و مشکلات تعداد کثیری از واحد‌های صنعتی و معدنی استان در سالهای گذشته تاکنون رصد گردیده در چارچوب سیاست‌های تسهیلگری یاد شده با تکمیل تیم کلنیک و استفاده از ظرفیت بسیجیان تحصیلکرده و دانشگاهها در آینده نزدیک شاهد حضور موثر و مستمر میدانی اعضای کلنیک در واحد‌های تولیدی خواهیم بود.

 


انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: سازمان بسیج مهندسین صنعت واحد های تولیدی بازدید میدانی کلینیک صنعتی صنعتی و معدن واحد تولیدی رفع موانع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۷۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت مالی از حضور ۱۲ واحد تولیدی استان اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو

هاشم علایی گفت: نمایشگاه ایران اکسپو به عنوان بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویداد صادراتی کشور محسوب می‌شود که نمایندگان تجاری بیش از ۱۰۰ کشور دنیا برای بازدید از آن حضور دارند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل افزود: این نمایشگاه فرصت بسیار مناسبی است تا تولیدکنندگان ضمن معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی، نسبت به استفاده از ظرفیت بازارهای جدید و توسعه بازارهای صادراتی موجود اقدام کنند.

به گفته او، در نمایشگاه ایران اکسپو از حضور و بازدید ۱۲ واحد تولیدی استان حمایت مالی شده که با این نوع حمایت‌ها تلاش می‌کنیم ضمن کمک به ارتقای دانش و فناوری تولیدکنندگان ، زمینه‌های شناسایی ، توسعه بازار هدف و فروش محصولات تولیدی آنها نیز فراهم شود.

علایی گفت: پارسال از حضور ۱۷۹ واحد تولیدی در نمایشگاه‌ها حمایت مالی شد که ۳۸ مورد از آن مربوط به نمایشگاه‌های خارجی بوده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل این حمایت‌ها را در قالب اجاره غرفه، بازدید از نمایشگاه‌های اختصاصی، تخصصی، توانمندی، اکسپو، نمایشگاه فروش و همچنین اعطای کمک هزینه‌های اعزام هیات‌های تجاری به خارج از کشور برشمرد و ابراز امیدواری کرد با برنامه‌های حمایتی که در قالب کمک‌های بلاعوض از واحدهای تولیدی و سرمایه‌گذاران انجام می‌شود شاهد توسعه صنعت استان و افزایش اشتغال در سال مزین به جهش تولید با مشارکت مردم باشیم.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۰۰ طرح نیمه تمام صنعتی برای ورود به چرخه تولید چشم انتظار حمایت دولت
  • حمایت مالی از حضور ۱۲ واحد تولیدی استان اردبیل
  • کمبود ۱۲ هزار نفری نیروی کار د‌ر واحد‌های تولیدی و صنعتی قم
  • حمایت مالی از حضور ۱۲ واحد تولیدی استان اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • تعیین تکلیف ۲۹ بنگاه اقتصادی در نشست کارگروه تسهیل فارس
  • تولیدات خوزستان در نمایشگاه اکسپو مورد توجه فعالان اقتصادی
  • حضور ۱۲ واحد تولیدی اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است
  • یک‌هزار و ۷۰۰ واحد بهره‌بردار در شهرک‌های صنعتی قم فعال هستند
  • باز شدن پای محصولات صنعتی قزوین به بازار‌های بین المللی