Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-03@22:33:58 GMT

پایان گروگانگیری 500 میلیاردی درتهران!

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۵۷۶۳۰

پایان گروگانگیری 500 میلیاردی درتهران!

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای با اشاره به انجام تحقیقات اولیه تصریح کرد: در تحقیقات اولیه مأموران مشخص شد که آدم ربایان تقاضای مبلغ ۵۰۰ میلیارد ریال در ازای رهاکردن گروگان خود را به خانواده او اعلام کرده و درعین حال تاکید کرده بودند که نباید موضوع به پلیس اطلاع داده شود، اما با هوشیاری خانواده پلیس در جریان این موضوع قرار داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناطقان:  سرهنگ جلیل موقوفه‌ای در این باره گفت: چهارشنبه شب گذشته خبر ربوده شدن مردی حدودا ۴۵ ساله به مرکز فوریت‌های پلیسی۱۱۰ اطلاع داده شد و درپی آن تیمی ویژه از مأموران اقدامات خود برای رسیدگی به موضوع را دستور کار قرار دادند.



وی با اشاره به انجام تحقیقات اولیه تصریح کرد: در تحقیقات اولیه مأموران مشخص شد که آدم ربایان تقاضای مبلغ ۵۰۰ میلیارد ریال در ازای رهاکردن گروگان خود را به خانواده او اعلام کرده و درعین حال تاکید کرده بودند که نباید موضوع به پلیس اطلاع داده شود، اما با هوشیاری خانواده پلیس در جریان این موضوع قرار داده شد.


رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه مأموران کلانتری عباس آباد رسیدگی به این موضوع را در دستورکار داشتند، گفت: ابتدا دوربین‌های محل وقوع جرم مورد بررسی قرار گرفته و مشخص شد که مرد ربوده شده از سوی راننده و سه سرنشین یک دستگاه خودروی سواری در محدوده خیابان سلیمان خاطر ربوده شده است.

موقوفه‌ای با اشاره به بهره‌گیری ماموران از دیگر شیوه‌های پلیسی برای شناسایی و دستگیری این افراد گفت: با کسب اولین سرنخ‌ها ماموران به اطلاعاتی درباره هویت آدم ربایان پی برده و با استفاده از شیوه‌های فنی محل حضور گروگانگیران را مورد شناسایی قرار دادند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه حدود ۱۲ ساعت پس از اقدام به آدم ربایی، ماموران به محل اختفای آدم ربایان رفتند، گفت: ماموران در همکاری با خانواده فرد ربوده شده محلی را برای پرداخت وجه درنظر گرفتند و زمانی که گروگانگیران به این محل آمدند، دو نفر از آنان را دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه در ادامه محل نگهداری فرد ربوده شده نیز مورد شناسایی قرار گرفته و گروگان از دست گروگان گیران آزاد شد، گفت: تحقیقات پلیس در خصوص علت و انگیزه آدم ربایان و دستگیری دیگر همدستان این دو متهم همچنان ادامه داد. فرد ربوده شده نیز به خانواده‌اش تحویل داده شد و در سلامت بود.
برچسب ها: گروگانگیری ، ناطقان ، تحقیقات ، هوشیاری ، مامور

منبع: ناطقان

کلیدواژه: گروگانگیری ناطقان تحقیقات هوشیاری مامور تحقیقات اولیه آدم ربایان ربوده شده داده شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۷۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستبند پلیس آگاهی آذربایجان غربی بر دستان کلاهبردار میلیاردی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، جانشین فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری کلاهبردار حرفه ای با بیش از ۶۰ نفر شاکی که به یکی از شهر های کشور متواری شده بود، با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان خبر داد.

سرهنگ سامان غنی زاده با اشاره به اینکه متهم از شاکیان مبلغی بیش از ۲ هزار میلیارد ریال با روش پرداخت سود کلان، کلاهبرداری کرده بود، افزود: متهم دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد.

دیگر خبرها

  • دستبند پلیس آگاهی آذربایجان غربی بر دستان کلاهبردار میلیاردی
  • احتمال ربوده شدن یسنا قوت گرفت
  • دادستان کلاله: یسنا ربوده شده بود
  • دادستان: تحقیقات برای دستگیری عوامل مفقودی «یسنا» ادامه دارد
  • نمی‌توانیم بگوییم «یسنا » ربوده شده یا نه | آخرین وضعیت پیگیری پرونده گم شدن دختر کلاله‌ای
  • هیچ نظر قاطعی در خصوص ربوده شدن «یسنا» وجود ندارد
  • اختلافات مالی در یک خانواده مشهدی منجر به قتل شد
  • گروگانگیری ۳۰ روزه برای اخاذی ۱۰ میلیاردی | راز ناپدید شدن یک ماهه جوان گمشده فاش شد
  • ردپای مرد طلبکار در آدم‌ربایی میلیاردی
  • ماجرای ناپدید شدن مجسمه ۵ میلیاردی یک هنرمند