Web Analytics Made Easy - Statcounter

افشین کریمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: هر گونه اعمال محدودیت‌های کرونایی در استان کرمانشاه در ستاد کرونای استان مورد بررسی قرار می‌گیرد و تصمیم‌گیری می‌شود.

وی افزود: تاکنون هیچ مصوبه‌ای نه به صورت شفاهی و نه کتبی در مورد تغییر ساعت کاری ادارات در استان کرمانشاه ابلاغ نشده است و ساعات اداری طبق روال همیشگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به وضعیت قرمز کرونایی در هشت شهرستان استان کرمانشاه، تصمیم‌گیری برای تغییر ساعت کاری ادارات بر عهده ستاد کرونای استان است و هر تصمیمی در این زمینه اتخاذ شود اطلاع‌رسانی خواهد شد.

گفتنی است؛ بر اساس رنگ بندی کرونایی استان کرمانشاه هشت شهرستان در وضعیت قرمز، چهار شهرستان نارنجی و ۲ شهرستان استان در شرایط زرد کرونایی قرار دارند.

کد خبر 5423217

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه استانداری کرمانشاه ویروس کرونا محدودیت های کرونایی دهه فجر راهپیمایی 22 بهمن ویروس کرونا بوشهر انقلاب اسلامی ایران 22 بهمن کرمانشاه عکس استانها آمار کرونا خطبه های نماز جمعه جشنواره فیلم فجر چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گرگان شیوع کرونا استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۷۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم‌افزایی با ادارات استان و شهرستان برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳

فرماندار شهرستان ارومیه گفت: امسال برنامه‌ریزی شده تا فرمانداری شهرستان با مدیران کل و مدیران شهرستان صفر تا صد موضوعات مرتبط با آن حوزه مربوطه را بررسی کرده تا با اتخاذ تمهیدات و اقدامات لازم هم افزایی و همکاری بیشتری در راستای تحقق شعار سال عملیاتی و اجرایی کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، غلامحسین عماری عصر امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در نشست هم اندیشی با مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) و مدیران شهرستانی وجود سه نماینده را یک امتیاز و ظرفیت برای این شهرستان ارومیه برشمرد.

وی افزود: باید از این فرصت همانند گذشته به بهترین و بیشترین وجه ممکن در راستای پیگیری و حل مسائل استفاده کنیم. ️

فرماندار شهرستان ارومیه گفت: امسال برنامه‌ریزی شده تا فرمانداری شهرستان با مدیران کل و مدیران شهرستان صفر تا صد موضوعات مرتبط با آن حوزه مربوطه را بررسی کرده تا با اتخاذ تمهیدات و اقدامات لازم هم افزایی و همکاری بیشتری در راستای تحقق شعار سال عملیاتی و اجرایی کنیم.

️عماری در ادامه سخنان خود تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) به عنوان یک نهاد انقلابی قشر قابل توجهی از جامعه را در موضوعات مختلفی از جمله حمایتی، مددجویی، مسکن و… حمایت می‌کند که اقدام ارزشمند و بی بدیلی است.

کد خبر 748571

دیگر خبرها

  • کارگران هم مشمول «کاهش ساعت کاری» می‌شوند؟
  • ضعف ادارات کرمانشاه در پرداخت سهم اعتباری عشایر
  • وقتی ستاد مدیریت بحران خود دچار بحران می‌شود
  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین
  • تعرفه فیزیکی به شعب أخذ رأی کرمانشاه ارسال نمی‌شود
  • هوای اصفهان قابل قبول است/ شاخص ۴ شهر بر مدار قرمز و نارنجی
  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • هم‌افزایی با ادارات استان و شهرستان برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳
  • اصفهان در دو منطقه درمدار قرمز آلودگی
  • اصفهان در دو منطقه درمدار قرمز