Web Analytics Made Easy - Statcounter

داود آتشی روز شنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: این طرح همزمان با بازگشایی مدارس برای دانش‌آموزان مقاطع  متوسطه اول و دوم در سطح مدارس شهری و روستاهای شهرستان سردشت اجرا می‌شود.

وی گفت: براساس آمارها بیش از ۱۰ هزار دانش‌آموز دختر و پسر در سطح شهرستان شامل طرح مکمل و آهن یاری می‌شوند که مکمل ویتامین دی به صورت ماهانه و قرص آهن نیز به صورت هفتگی ویژه دانش‌آموزان دختر مصرف می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شبکه بهداشت و درمان سردشت اجرای این طرح به دلیل شیوع کرونا و اهمیت تقویت سیستم ایمنی بدن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و از معلمان و والدین درخواست می‌شود نسبت به این موضوع توجه جدی داشته باشند.

آتشی  ادامه داد: مطالب آموزشی در مورد مزایا و نحوه مصرف مکمل‌ها توسط کارشناسان تغذیه شبکه بهداشت تدوین و در اختیار آموزش و پرورش قرار می‌گیرد تا در کانال شاد و گروه‌های مجازی مدرسه به اشتراک گذاشته شود.

وی تاکید کرد: ضریب هوشی کمتر از حد طبیعی، کاهش قدرت یادگیری، ضعف سیستم ایمنی بدن از عوارض ناشی از کم خونی فقر آهن و عوارضی چون راشیتیسم، نرمی و پوکی استخوان نیز از عوارض کمبود ویتامین دی است.

به گزارش ایرنا، سردشت با ۹۸۰ کلاس درس در قالب ۳۷۴ واحد آموزشی است که ۲۴ هزار و ۳۵۰ دانش‌آموز در آن تحصیل می کنند؛ این شهرستان در جوار مرزهای کشور عراق و ۲۴۴ کیلومتری مرکز استان واقع شده است.

برچسب‌ها ویتامین آذربایجان غربی سردشت بهداشت و سلامت دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویتامین آذربایجان غربی سردشت ویتامین آذربایجان غربی سردشت بهداشت و سلامت دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۷۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت قرآنی ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم در کهگیلویه و بویراحمد

سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از آغاز چهل و دومین دوره مسابقات قرآنی با رقابت ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، محمد جمالی‌آرند، عصر امروز_ دوشنبه، دهم اردیبهشت_ در آیین افتتاحیه چهل و دومین مسابقات قرآنی در چرام اظهار کرد: در مرحله مدرسه و شهرستانی مسابقات قرآن، عترت و نماز استان کهگیلویه و بویراحمد ۹۰ هزار نفر شرکت کردند و برترین‎‌های این دوره به مرحله استانی راه یافتند.

وی افزود: مرحله استانی این دوره از مسابقات با حضور ۱۲۰۰ نفر از دانش‌آموزان و فرهنگیان به میزبانی شهرستان چرام در دو بخش آوایی و پژوهشی به مدت چهار روز برگزار می‌شود.

سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد ترویج فرهنگ قرآنی را از اهداف برگزاری مسابقات قرآنی عنوان کرد و گفت: این مسابقات موجب بسط فعالیت‌های قرآنی و زدودن پیرایه‌ها از جامعه اسلامی به برکت قرآن می‌شود.

وی از امام جمعه و اعضای شورای اداری شهرستان چرام و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان چرام که در برگزاری این دوره از مسابقات همکاری داشتند، صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 749159

دیگر خبرها

  • یادواره ۱۸۵ شهید معلم و دانش آموز گتوند برگزار گردید
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • کدام مکمل‌ها روند پیری را کُند می‌کند؟
  • ۲۹۸ دانش آموز و ۹۳ معلم ابلاع صلح یاری دریافت کردند
  • رقابت قرآنی ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • گرگان ۹۰ هزار دانش آموز دارد /هزینه پروانه ساخت و ساز مانع مولدسازی
  • ۵ ویتامین ضروری و مکمل مفید برای سلامت مردان
  • دانش آموز پاسارگادی نایب قهرمان مسابقات دومیدانی فارس
  • مکمل‌های طرح نور در نهادهای فرهنگی اجرا شود
  • وزارت بهداشت و درمان در اصلاح فرهنگ فرزندآوری یاری‌رسان‌ باشد