Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@03:19:56 GMT

معلمان حق التدریس منتظر کد کارمندی باشند

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۵۷۹۵۴

معلمان حق التدریس منتظر کد کارمندی باشند

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، یوسف نوری؛ گفت: بر اساس قانون مصوب مجلس، اسامی معلمان حق التدریسی، برای أخذ کد کارمندی و صدور احکام استخدامی آنها، به سازمان اداری استخدامی کشور تحویل داده می‌شود.

نوری در خصوص احتمال تعطیلی مدارس با توجه به شرایط کرونایی، گفت: اختیار بازگشایی حضوری مدارس به استانداران، به عنوان رؤسای ستاد مقابله با کرونای استان داده شده و در دوره‌های ابتدایی در شهرهای دارای وضع قرمز، آموزش‌ها به صورت مجازی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر آموزش و پرورش افزود: در اعتبارات سال ۱۴۰۱، ردیف بودجه‌ای ویژه دانش آموزان بازمانده از تحصیل در شرایط کرونایی پیش بینی شده است و در همین راستا، قرارگاهی برای «عدالت آموزشی» و «عدالت ترمیمی» تشکیل می‌شود؛ البته این قرارگاه کار خود را از ۲۳ بهمن سال جاری آغاز می‌کند.

نوری گفت: هدف از اجرای این طرح، تحقق بیش از پیش شعار دولت مردمی در راه «عدالت» است.

کد خبر 5423334

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت آموزش و پرورش یوسف نوری حق التدریس شهرداری تهران شورای شهر تهران دهه فجر راهپیمایی 22 بهمن غلامحسین محسنی اژه ای وزارت آموزش و پرورش آتش سوزی آلودگی هوا ذبیح الله خداییان قوه قضاییه علیرضا زاکانی پلیس راهور سازمان حج و زیارت آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۷۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از معلمان مدرسه شهید حجه فروش همدان

در این مراسم، رسول شیدایی مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: مدرسه شهید حجه فروش در ابعاد تربیتی و آموزشی مدرسه‌ای نمونه و در بین ۱۰ مدرسه برتر استان همدان و ششمین مدرسه با رشد معدل آزمون نهایی است.

مسلم مخفی، فرماندار همدان هم توجه به هر دو مقوله آموزش و پرورش را در مدارس خواستار شد و گفت: مدارس باید به همه ابعاد تربیتی بپردازند و آینده سازان و مادران و پدرانی تکامل یافته و تربیت شده را وارد جامعه کنند.

سیدجواد حسینی، فرمانده سپاه ناحیه همدان هم گفت: تعلیم و تعلم را معلمان به عنوان یک عبادت انجام می‌دهند و لازمه این امر داشتن عشق و علاقه و پدری و مادری کردن برای نهال‌های آینده کشور است.

شهید حمید حجه فروش، ۱۲ آذر ۱۳۳۶ متولد شد، و با شروع دفاع مقدس تدریس را رها کرد و به دنبال خدمتی دیگر رفت، آموزش و پرورش نامۀ برگشت او و دیگر معلمان به محل کارشان را ارسال کرد؛ اما به حضورش در سپاه و بسیج بیشتر احساس نیاز می‌شد. با ماندنش موافقت کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • قدردانی از معلمان مدرسه شهید حجه فروش همدان
  • پرداخت همه مطالبات معلمان تا پایان اردیبهشت+ فیلم
  • واریز «هدیه روز معلم» به حساب فرهنگیان؛ امشب/ پرداخت معوقات حق‌التدریس‌ها تا ۲ هفته دیگر
  • ۹۰ هزار معلم جدید، اول مهر به مدارس می‌روند
  • واریز ۳ مطالبه معلمان تا پایان اردیبهشت
  • واریز ۳ مطالبه مالی معلمان تا پایان اردیبهشت
  • معلمان امشب منتظر هدیه دولت باشند؛ مبلغ چقدره؟
  • ۱۵۰ مدرسه در اصفهان تحت تاثیر فرونشست / حقوق معلمان حق‌التدریس افزایش پیدا می‌کند
  • واریز پاداش «روز معلم»به حساب فرهنگیان؛ امشب/ پرداخت معوقات حق‌التدریس‌ها تا ۲ هفته دیگر
  • پرداخت معوقات حق‌التدریس‌ها تا ۲ هفته دیگر