Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا قاسمی‌فرزاد شنبه در ستاد استانی مدیریت کرونا، گفت: رعایت فاصله گذاری، زدن ماسک و تزریق دز سوم واکسن کرونا، به کارمندان دستگاه‌های اجرایی، اصناف و بازاریان توصیه می‌شود.

وی با بیان اینکه آموزش یا اقناع سازی مقابله با کرونا، تزریق دُز سوم واکسن، فاصله‌گذاری و زدن ماسک در دستور کار قرار گیرد، اظهار کرد: اصحاب رسانه در راستای فرهنگ سازی، اقناع‌سازی و پیشگیری از ابتلاء به کرونا اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار همدان با اشاره به اینکه مراسم اعتکاف، به وضعیت رنگ‌بندی شهرهای پیش از برگزار مراسم ملاک است، اظهار کرد: مراسم اعتکاف در شهرهای با وضعیت نارنجی و زرد با ظرفیت ۲۰ درصد برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تالارها و رستوران‌ها در وضعیت رنگ بندی قرمز تعطیل و به‌صورت بیرون‌بر، و در وضعیت نارنجی و زرد با ظرفیت ده و ۲۰ درصد مجاز به فعالیت هستند.

استاندار همدان با بیان اینکه برای حفظ سلامتی دانش آموزان، کلاس‌های درسی کلیه مقاطع تحصیلی تا پایان بهمن ماه به صورت مجازی برگزار می‌شود، تصریح کرد: بانوان کارمند دارای فرزندان زیر ۶ سال تا پایان بهمن‌ماه دورکاری خواهند بود.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه شهرداری در راستای ناوگان حمل و نقل شهری خود، با توجه با مصوبات ستاد استانی مدیریت کرونا اقدام کند، گفت: تمهیدات لازم در راستای کنترل و نظارت بر آسایشگاه‌ها، خانه سالمندان، ندامت‌گاه‌ها و سایر مراکز انجام شود.

وی ادامه داد: فعالیت سالن‌های ورزشی در شهرهای با وضعیت قرمز تعطیل و در وضعیت زرد و نارنجی با ۲۰ درصد ظرفیت مجاز است.

قاسمی فرزاد با اشاره به اینکه رعایت شیوه‌نامه‌های کرونایی، فاصله‌گذاری، زدن ماسک و تزریق دُز سوم واکسن کرونا تقویت و اطلاع‌رسانی شود، تاکید کرد: مصوبات ستاد استانی لازم الاجرا هستند، تیم‌های نظارتی، بازرسی‌های خود را در این عرصه باید تشدید کنند.

استاندار همدان با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته، ۷ نفر از هم‌استانی‌هایمان به علت ابتلاء به کرونا جان خود را از دست دادند، اظهار کرد: بیش از سه میلیون دُز واکسن در استان تزریق شده است.

وی در پایان گفت: به شهروندان استان توصیه می‌شود، دز سوم کرونا را جدی گرفته و برای دریافت آن به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

کد خبر 5423247

منبع: مهر

کلیدواژه: علیرضا قاسمی فرزاد همدان ویروس کرونا دهه فجر راهپیمایی 22 بهمن ویروس کرونا بوشهر انقلاب اسلامی ایران 22 بهمن کرمانشاه عکس استانها آمار کرونا خطبه های نماز جمعه جشنواره فیلم فجر گرگان چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۸۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیلات خاص برای خانواده‌های دارای فرزند چندقلو

مدیرکل امور خانواده و بانوان بهزیستی کشور درباره خدماتی که از سوی این سازمان به خانواده‌های دارای فرزند چند قلو ارائه می‌شود، توضیحاتی داد.

به گزارش ایلنا، نرجس‌خاتون اسعدی خلیلی، مدیرکل امور خانواده و بانوان بهزیستی کشور، در پاسخ به این سؤال که چه تعداد خانواده دارای فرزند چندقلو تحت پوشش سازمان بهزیستی است، گفت: «دفتر امور خانواده و بانوان معاونت سلامت اجتماعی سازمان بهزیستی کشور متولی ارائه خدمات، حمایت‌های اجتماعی و همچنین مداخلات به هنگام، مناسب و در دسترس مددکاری اجتماعی به بانوان سرپرست خانوار و دارای فرزند چندقلو است تا ضمن توانمندسازی آنان در تحقق اهدافی، چون ارتقاء سلامت، رفاه و توسعه اجتماعی در کشور گام بردارد.»

وی با بیان اینکه این سازمان پس از ابلاغ قانون جوانی جمعیت، نسبت به تحت پوشش قرار دادن تمام خانواده‌های نیازمند دارای فرزند دو قلو و بیشتر پشت نوبت دریافت خدمات اقدام کرد، ادامه داد: در حال حاضر ۴۱ هزار و ۵۰۰ خانوار دارای فرزند چندقلو تحت پوشش سازمان بهزیستی هستند و از تمام خدمات قابل ارائه سازمان بهره‌مند می‌شوند.

مدیرکل امور خانواده و بانوان بهزیستی کشور درباره حمایت‌هایی که از سوی سازمان بهزیستی به این خانواده‌ها ارائه می‌شود؟ تصریح کرد: در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و سیاست‌های کلی جمعیت ابلاغی مقام معظم رهبری، در حال حاضر حدود ۴۱ هزار خانواده دارای فرزند دوقلو در دهک درآمدی ۱ تا ۵ تحت پوشش سازمان هستند.

وی ادامه داد: همچنین خانواده‌های دارای فرزندان سه قلو و بالاتر در دهک درآمدی ۱ تا ۷ نیز تحت پوشش سازمان بهزیستی قرار گرفته و از خدمات بهره‌مند می‌شوند.

اسعدی خلیلی خاطرنشان کرد: این خانوار‌ها از مستمری ماهیانه برخوردار بوده و همچنین خدمات غیر مستمر به خانواده‌های دارای فرزند چند قلو نیز ارائه می‌شود.

مدیرکل امور خانواده و بانوان بهزیستی کشور با اشاره به خدمات غیرمستمر به خانواده‌های دارای فرزند چندقلو تصریح کرد: دفتر امور خانواده و بانوان معاونت سلامت اجتماعی سازمان بهزیستی کشور نسبت به ثبت اطلاعات کودکان واجد شرایط دریافت شیرخشک در سامانه سلامت وزارت بهداشت (جهت دریافت شیرخشک رایگان) اقدام می‌کند. همچنین این خانواده‌ها از کمک هزینه ودیعه مسکن، وام اشتغال و خدمات مشاوره‌ای بهره‌مند می‌شوند.

دیگر خبرها

  • جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • تسهیلات خاص برای خانواده‌های دارای فرزند چندقلو
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!