Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان -گروه انصارلله یمن، امروز (شنبه) باصدور بیانیه‌ای ضمن اعلام اینکه امارات مسئول مخفی کردن هزاران اسیر در جبهه‌های جنگ یمن است، تاکید کرد که قصد دارد مذاکرات غیرمستقیم با دولت مستعفی یمن برای تبادل اسرا انجام دهد.

به گزارش اسپوتنیک، عبدالقادر المرتضی، رئیس کمیته ملی امور زندانیان انصارالله در این بیانیه گفت که در حال حاضر مذاکراتی با طرف مقابل از طریق سازمان ملل به منظور دستیابی به توافقی بزرگتر از توافقات قبلی در جریان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخرین دیدار با نمایندگان سازمان ملل متحد ۳ هفته پیش بود که در آن مذاکرات، بر سر انعقاد قرارداد مبادله هزاران زندانی از هر دو طرف بحث شد.

عبدالقادر المرتضی در این بیانیه گفت: «امارات مسئول مخفی کردن هزاران زندانی در جبهه‌های استان‌های جنوبی و سواحل است. ما از سازمان ملل خواستیم که طرف اماراتی نیز از دور بعدی وارد مذاکرات شود.»

این مقام انصار الله تاکید کرد که تعداد زیادی از موضوعات وجود دارد که به صورت محلی بر سر آن‌ها توافق شده است، اما هنوز از سوی عربستان مورد تائید قرار نگرفته است.

گروه انصار الله ماه ژانویه از آزادی ۴۰۰ اسیر خود از طریق مبادله با دولت مستعفی  یمن، به واسطه ۶۰ معامله به رهبری شخصیت‌های محلی در سال ۲۰۲۱ خبر داد. بیش از ۷ سال است که ائتلاف سعودی با حمایت آشکار آمریکا، رژیم صهیونیستی و انگلیس در حملات پی در پی خود مردم بی گناه یمن را مورد هدف قرار داده و زیرساخت‌های اساسی از جمله مدارس و بیمارستان‌های این کشور را تخریب کرده است. علی رغم این خرابی‌ها این ائتلاف دستاورد چندانی نداشته است و اخیرا نیرو‌های مسلح و انصارلله یمن با حملات خود، اماکن مهم و راهبردی امارات و عربستان را مورد هدف قرار داده اند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انصارلله یمن ائتلاف سعودی اسرای یمنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۸۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زخمی‌ شدن ۱۰ یمنی در حملات ساعات گذشته ارتش عربستان

به گزارش جام جم آنلاین، امروز یکشنبه ارتش عربستان سعودی برخی مناطق مرزی در استان «صعده» یمن را هدف قرار داده است.

خبرنگار المسیره گزارش داد که طی ساعات گذشته منطقه مرزی «شدا» در استان صعده یمن از سوی ارتش عربستان هدف قرار گرفته است.

همچنین خبرنگار المسیره اعلام کرد که این منطقه هدف حملات توپخانه‌ای ارتش عربستان و آتش مستقیم آن به سوی شهروندان یمنی و دارایی‌های آن‌ها قرار گرفته است.

بنا بر گزارش‌های رسیده، در پی حملات ساعات گذشته عربستان به منطقه مرزی شدا، ۱۰ شهروند یمنی زخمی شده‌اند.

بر اساس اعلام منابع خبری یمنی، روستاهای مرزی یمن هر روزه هدف حملات توپخانه‌ای ارتش عربستان و تیراندازی نظامیان سعودی قرار می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • چه رازی پشت تورم ۳۱ درصدی مخفی شده است؟
  • استقرار هزاران نیروی نظامی روسیه در اطراف شهر راهبردی اوکراین/ تنش شدید میان مسکو و کشورهای اروپایی با آغاز رزمایش اتمی روسیه
  • اقدام نیروهای امنیتی یمنی علیه عملیات اطلاعاتی آمریکایی-صهیونیستی
  • حملات توپخانه‌ای ارتش عربستان به سوی شهروندان یمنی | ۱۰ یمنی زخمی‌ شدند
  • زخمی‌ شدن ۱۰ یمنی در حملات ساعات گذشته ارتش عربستان
  • وعده مهم انصارالله یمن برای آغاز عملیات در دریای مدیترانه/ هشدار مجارستان درباره وقوع جنگ جهانی سوم/ وقوع حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید/ افزایش سطح هشدار برای 5 سفارتخانه کره جنوبی
  • انصارالله یمن پیشنهاد میزبانی صنعا از دفتر سیاسی حماس را داد
  • هزاران صهیونیست برای سرنگونی نتانیاهو شعار دادند
  • تپه‌های باستانی قم میراث‌دار گنجینه تاریخ هزاران ساله
  • آخرین شانس صلح؛ مذاکرات آتش‌بس در قاهره نتیجه بخش است؟