Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان ارومیه -  علیرضا صالح در آیین تودیع و معارفه رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان غربی گفت: دولت به تمرکززدایی در اختصاص و هزینه کرد اعتبارات توجه جدی دارد و بر این اساس، سهم استان‌ها از مدیریت اعتبار توسعه متوازن از ۵۰ درصد در سال جاری به ۸۰ درصد در سال ۱۴۰۱ می‌رسد و این رقم در سال ۱۴۰۲ به ۱۰۰ درصد افزایش خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی می گوید: برای  تمرکززدایی در اختصاص و هزینه کرد اعتبارات، صندوق پیشرفت و عدالت در استان‌ها راه اندازی شده است و در این صندوق‌ها ۲ هزار میلیارد تومان سرمایه اولیه واریز می‌شود و علاوه برآن، درآمد فروش اموال مازاد و همچنین بخشی از حقوق مالکانه دولت از معادن به صندوق واریز می‌شود که البته هزینه کرد اقلام این صندوق با مدیریت استانداران خواهد بود.

معاون مجلس، حقوقی و امور استان‌های سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: امیدواریم آذربایجان غربی، نخستین استانی باشد که اساسنامه این صندوق به تصویب رسیده و عملیات اجرایی آن، آغاز شود. و مطمئن هستم که در دوره جاری و با توجه ویژه دولت مردمی سیزدهم، توسعه و پیشرفت این استان را شاهد خواهیم بود.

در این مراسم حسین سپهری به عنوان رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان غربی معرفی و از خدمات ناصر حضرتی قدردانی شد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بودجه ۱۴۰۱ آذربایجان غربی ارومیه مدیریت و برنامه ریزی استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۸۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب اجرای ۱۰ طرح سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیر ساخت های مدیریت تعاون روستائی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مدیر تعاون روستائی استان آذربایجان غربی در اولین جلسه کمیته فنی سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیرساخت های شبکه تحت پوشش استان اظهار داشت: طرح موضوعات مربوط به مسائل و مشکلات شبکه تحت پوشش و پیگیری نارسایی ها و کاستی ها و توسعه زیرساخت ها در جهت برون رفت از وضعیت فعلی تشکل ها مهمترین اولویت مورد انتظار مدیریت استان و دغدغه اصلی اعضای کمیته فنی میباشد.   میر جمال ساداتی با اشاره به عناوین طرح های ارائه شده به دبیرخانه کمیته فنی استان افزود: طرح های درخواستی و پیشنهادی اداره تعاون روستایی و شبکه تحت پوشش شهرستان های ارومیه، پلدشت، میاندوآب، سلماس، بوکان، اشنویه و خوی به تعداد ۱۶ طرح مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت اجرای ۱۰ طرح با رعایت دستورالعمل ها و آئین نامه های اجرائی و موضوعی به تصویب رسید.   وی تصریح کرد: در اولین جلسه کمیته فنی استان، احداث باسکول و تجهیز مراکز خرید محصولات کشاورزی، احداث گلخانه، راه اندازی روستا بازار، توسعه مکانیزاسیون و فروش اموال مازاد شبکه تحت پوشش برای تبدیل به احسن نمودن، مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • تصویب اجرای ۱۰ طرح سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیر ساخت های مدیریت تعاون روستائی
  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد در ورودی و خروجی‌ های آذربایجان ‌غربی
  • نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی با اعتبار ۷۵۰ میلیارد ریال در محور‌های بزرگراهی استان
  • پیشرفت دریایی در کشور هند و پروژه عظیم ساگارمالا
  • کلیات جدول ۹ لایحه بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد
  • جدول هزینه‌های متفرقه بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد
  • رشد ۸ درصدی توسعه متوازن رشته‌ای/ شرکت ۲۷ هزار نفر در امتحانات نهایی خرداد ماه
  • موضوع شوراها، مهمترین رکن قانون اساسی است
  • تکمیل مدارس نیمه تمام آذربایجان‌غربی با جذب ۱۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار
  • رشد ۱۵ درصدی بخش نفتی اقتصاد ایران در سال گذشته