Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- قباد محمدی گفت : با توجه به اینکه در موج ششم بیماری هستیم، روز به روز بر تعداد موارد مثبت سرپایی و تعداد بستری‌های کرونایی و موارد با وضعیت وخیم افزوده می‌شود و به دلیل قدرت سرایت بالای اُمیکرون، در این موج بیماری روز‌های سختی در پیش رو داریم.

به گفته سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از همکاران بهداشتی درمانی می‌خواهم جهادی را که دو سال است آغاز کرده اند در این مرحله همچنان ادامه دهند، امیدوارم با تلاش بی وقفه، همفکری و همدلی و تدوین سازوکار‌های لازم در خصوص شناسایی و درمان بیماران و اجرای جدی و دقیق دستورالعمل های بهداشتی بتوانیم از این پیک هم به سلامت عبور کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به وضعیت موجود و تغییر رنگ کرونایی بسیاری از شهرستان‌ها به قرمز و نارنجی اعمال برخی محدودیت‌ها در دستور کار قرار دارد. بر این اساس هر چقدر حضور افراد در مراکز تجمع کمتر باشد به همان میزان از تعداد موارد ابتلا و به تبع آن بستری و مرگ و میر کرونایی کاسته خواهد شد.

با توجه به اینکه موارد ابتلا به سویه اُمیکرون در کودکان نسبت به سویه‌های دیگر کرونا بیشتر است، باید تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شود.

به این منظور ۱۶ تخت به تخت‌های بیمارستان کودکان دکتر محمد کرمانشاهی در یک هفته آینده اضافه خواهد شد.

تمام تلاش خود را برای جذب منابع و پرداختی‌ها به پرسنل زحمت کش دانشگاه به ویژه مراکز بهداشتی و درمانی که تلاشی مضاعف برای مقابله با ویروس منحوس کرونا و حفظ سلامت مردم استان دارند، به کار می‌گیریم، با پیگیری‌های صورت گرفته بخشی از مزایا و پرداختی‌های پرسنل و بدهی‌های مراکز بهداشتی درمانی تا پایان هفته پرداخت خواهد شد. کارانه پرسنل هم در اواسط اسفند ماه پرداخت می‌شود .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی دستورالعمل های بهداشتی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۸۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت پایگاه سلامت در محله تاریخی کهنه‌دژ سمنان آغاز شد

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، احمد ریواده معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی و محمد حمیدی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، سیدمحمد حسینی طباطبایی مدیرکل و معاونان راه و شهرسازی استان، کامران قدس رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان، حسین موسوی شهردار و جمعی از مسوولان و فعالان اجتماعی این شهر در آیین آغاز عملیات ساخت و کلنگ‌زنی پایگاه سلامت در محله کهنه‌دژ حضور داشتند.

رییس دانشگاه علوم‌پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی سمنان در این آیین گفت: پایگاه سلامت محله بافت فرسوده کهنه‌دژ سمنان در مساحت ۳۴۵ مترمربع و با زیربنای ۲۲۰ مترمربع یک طبقه به‌منظور ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به ساکنان محله احداث می‌شود.

کامران قدس افزود: هشت هزار و ۵۰۰ نفر از ساکنان محله کهنه‌دژ سمنان از خدمات این پایگاه بهداشتی و درمانی بهره‌مند خواهند شد.

این مسوول اظهار کرد: ارایه خدمات واکسیناسیون نوزادان، ویزیت پزشک و ارایه خدمات مشاوره روانشناسی و تغذیه از جمله کارکردهای یک پایگاه سلامت است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • روستای رودریش شهرستان کهگیلویه درگیر اپیدمی بیماری تب مالت است
  • این فرآورده‌های گیاهی غیرمجاز هستند
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • آمادگی آتش نشانی رشت برای آموزش ایمنی در بیمارستان‌ها
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • هزینه‌های درمانی دهک‌های پایین در مراکز دولتی کرمانشاه رایگان است
  • ساخت پایگاه سلامت در محله تاریخی کهنه‌دژ سمنان آغاز شد
  • از فروش موبایل‌واره تا دستگیری ۳نفر به دلیل عکس گرفتن از سوال‌ها کنکور