Web Analytics Made Easy - Statcounter

براساس مشاهدات میدانی از خرده فروشی های سطح شهر تهران قیمت هر کیلو شقه گوسفندی۱۳۰تا ۱۴۰هزار تومان، ران گوسفندی ۱۵۵تا ۱۷۰هزار تومان، سردست گوسفندی ۱۳۰تا ۱۵۰هزارتومان، راسته با استخوان گوسفندی۱۵۰ تا ۱۶۰هزار تومان، ران گوساله۱۶۰ تا ۱۷۰ هزار تومان،سردست گوساله ۱۵۰ تا۱۷۰هزار تومان،قلوه گاه گوساله ۱۲۰ تا ۱۳۰ هزار تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است قیمت های ذکر شده حدودی بوده و ممکن است در برخی مناطق بیشتر یا کمتر باشد.

در میادین میوه و تره بار نیز قیمت هرکیلو شقه گوسفندی ۱۱۶هزار و۹۰۰تومان، ران  گوسفندی۱۳۹هزارو۵۰۰تومان، سردست ۱۱۹هزارو۸۰۰تومان، راسته با استخوان گوسفندی ۱۲۵هزارو ۶۰۰تومان، ران گوساله۱۴۸هزارو۶۰۰تومان، سردست پاک کرده۱۴۶هزارو۷۰۰تومان، راسته گوساله۱۴۸هزار و۶۰۰تومان و قلوه گاه گوساله ۱۰۳هزارو۶۰۰تومان است.

همچنین براساس آخرین مصوبات کارگروه تنظیم بازار محصولات کشاورزی به منظور ساماندهی بازار گوشت قرمز، عرضه اینترنتی گوشت منجمد تنظیم بازاری و عرضه گوشت گرم تنظیم بازاری در میادین میوه‌ و تره‌بار نیز آغاز شده است./ایسنا

منبع: فردا

کلیدواژه: قیمت گوشت قیمت گوشت در بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۸۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت لیر ترکیه امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

امروز قیمت لیر ترکیه در بازار آزاد مانند دیروز با کاهش قیمت روبرو بوده است. قیمت لیر ترکیه که دیروز با کاهش قیمت ۳۰ تومانی به ۱,۹۳۵ رسیده بود، امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ با کاهش ۵ تومانی (۰.۲۶ درصد) به ۱,۹۳۰ تومان رسید.

tags # قیمت لیر ترکیه سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • جدیدترین قیمت طلای ۱۸ عیار و انواع سکه در بازار؛ سکه یک گرمی چند شد؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • پیش‌بینی جدید مشاوران املاک از قیمت مسکن در ماه‌های آینده/ الان خانه بخریم یا نخریم؟
  • قیمت جدید دام زنده؛ گوشت قرمز چند است؟
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۶ ارديبهشت
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • جدیدترین قیمت خودروهای چینی ؛ جک ، لاماری و فونیکس چند ؟
  • صادرات دام راه حلی مناسب برای تعدیل بازار گوشت
  • جدیدترین قیمت انواع شاهین +جدول قیمتی
  • قیمت لیر ترکیه امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • جدیدترین قیمت شاهین در بازار؛ شاهین کارکرده چند؟