Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@17:14:13 GMT

«حاج قاسم فرزند روح‌الله» منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۵۸۹۵۹

«حاج قاسم فرزند روح‌الله» منتشر شد

مجموعه شعر «حاج قاسم فرزند روح‌الله» به کوشش محمدمهدی عبدالهی و سیده فاطمه موسوی منتشر شد.

به گزارش ایسنا، این مجموعه دربردارنده ٧٢ شعر  سروده شده در وصف حاج قاسم سلیمانی است که در ١٩٠ صفحه در قطع رقعی توسط انتشارات عروج راهی بازار کتاب شده است.

در میان شعرهای این کتاب، شعرهای شاعرانی از جمله سیدعلی موسوی گرمارودی، علی معلم، یوسفعلی میرشکاک، محمدعلی مجاهدی، محمد جواد غفورزاده(شفق)، غلامعلی حداد عادل، زکریا اخلاقی، حسین اسرافیلی، رضا اسماعیلی، محسن حسن‌زاده لیله کوهی، علیرضا قزوه، سیدعبدالله حسینی، محمود اکرامی‌فر، علی‌محمد مؤدب، محمدسعید میرزایی، سعید یوسف‌نیا، میلاد عرفان‌پور، محمدمهدی سیار، مرتضی حیدری آل کثیر، محمدمهدی عبدالهی، سیده فاطمه موسوی، مریم سقلاطونی، اعظم سعادتمند و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. به چشم می‌خورد.

مراسم رونمایی از این مجموعه همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با حضور فاطمه طباطبایی همسر مرحوم حاج سیداحمد خمینی، حجت‌الاسلام علی کمساری، محمدعلی مجاهدی شاعر آیینی، علیرضا قزوه، مدیر شورای شعر و موسیقی صداسیما، محمدمهدی عبدالهی و سیده فاطمه موسوی (مولفان کتاب) و جمعی از شاعران  شعر انقلاب در حسینیه جماران رونمایی شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: قاسم سليماني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۸۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناشران خارجی به نمایشگاه آمدند


آقای اسماعیل جانعلی پور در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: بخش خارجی نمایشگاه کتاب تهران با حضور بیش از ۵۰ ناشر به صورت مستقیم و کتاب‌های صد ناشر در قالب اعطای نمایندگی جدیدترین آثار منتشر شده در جهان را عرضه می‌کند.
وی گفت: بررسی و ارزیابی کتاب‌ها از ماه‌ها قبل شروع شده که پس از تسهیل ورود کتاب‌ها از مبادی گمرکی، غرفه‌ها به ناشران تحویل شد.
مدیر کمیته ناشران خارجی گفت: ناشران خارجی از ۱۵ کشور به صورت مستقیم حضور دارند و برخی دیگر در بخش بین الملل نمایشگاه به ارائه محصولات خود پرداخته اند.
آقای جانعلی پور افزود: ما تلاش کردیم این کتاب‌ها از میان آثار منتشر شده ده سال اخیر باشد و کتاب‌های جدیدتر که در پنج سال گذشته منتشر شده است تخفیف بیشتری دارد.
وی گفت: کتاب‌های جدیدی که در بخش مجازی ارائه می‌شود نیز از یارانه بیشتری برخودار است.
نمایشگاه کتاب در این دوره با ارائه بیش از پنجاه هزار عنوان کتاب در بخش خارجی نسبت به دوره قبل برگزاری آثار بیشتری ارائه کرده است.
دو شب گذشته نیز ۲۴ تن کتاب از کشور‌های عربی به نمایشگاه کتاب رسیده است.
سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت در مصلای امام خمینی (ره) برپاست.

دیگر خبرها

  • ناشران خارجی به نمایشگاه آمدند
  • روایتی از سرگذشت سید عباس موسوی + فیلم
  • ترسناک‌ترین فیلم جهان که کشته داده!
  • تشییع پیکر مطهر ٢ شهید گمنام در کرمان و رفسنجان/وداع با فرزندان روح الله در ديار حاج قاسم
  • عکسی قدیمی از سیدمحمد خاتمی در کنار همسر و فرزند عطاء الله مهاجرانی
  • حزب‌الله: قدرت مقاومت فراتر از آن است که به نمایش گذاشته است
  • شیخ نعیم قاسم: دشمن قدرت حزب‌الله را دست‌کم نگیرد
  • پیام خطیر پس از کنار رفتن از مدیرعاملی استقلال
  • گفتمان قرآنی باید در خانواده‌ها ایجاد شود
  • «شمع محفل» در نمایشگاه کتاب رونمایی می‌شود