Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@21:31:23 GMT

مربی تیم پدیده: مس مستحق پیروزی بود

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۵۹۰۱۱

مربی تیم پدیده: مس مستحق پیروزی بود

«سلمان تاجدار» عصر شنبه در نشست خبری بعد از بازی با تیم فوتبال مس رفسنجان در مشهد افزود: نیمه اول پایاپای بازی کردیم و می‌توانستیم گل تساوی را به ثمر برسانیم اما در نیمه دوم برای جبران گل آمدیم و طبیعی است که در این حالت، تیم مقابل فضای ضد حمله پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: تیم مس، یکدست و خوب است و چند موقعیت به آنها دادیم و در نیمه دوم ۲ گل خوردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نیمه هر چند یک گل زدیم اما یک گل دیگر هم می‌توانستیم به ثمر برسانیم. باید نواقص خود را برطرف کنیم. در بحث تاکتیکی هنوز کار داریم و موقعیتها را به راحتی از دست می‌دهیم.

مربی تیم فوتبال پدیده با بیان اینکه همه تیمها در نیم فصل دوم خود را تجهیز و تقویت می‌کنند، افزود: ما دنبال تقویت بودیم و چند بازیکن هم گرفتیم اما در این بازی نتوانستیم استفاده کنیم. دنبال بهانه نیستم و سعی می‌کنم بیشتر کار کنم تا اینجا نتایجی که گرفتیم خوب نبوده و از این بابت شرمنده هواداران هستیم.

وی با بیان اینکه میلاد کمندانی قرارداد خود را یکطرفه فسخ کرد، افزود: باید سعی کنیم از حداقل‌های موجود حداکثر استفاده را ببریم ما با وجود کمبود بازیکن، خود را در زمین بازی خلع سلاح نمی‌کنیم و هیچ بازیکنی را نیز بدون تمرین بازی نمی‌دهیم.

«محمد ربیعی» سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان ضمن تمجید از تیم پدیده، اظهار داشت: برنامه ریزی ما در حملات سریع بود و در نیمه دوم دو گل به ثمر رساندیم البته می‌توانستیم گل های بیشتری هم بزنیم اما بازیکنان من در ضربات آخر کم دقت بودند.

وی گفت: بازیکنان ما بعد از گل سوم بازی را راحت گرفتند و این کار همراه با شرایط بارندگی زمین به گونه ای شد که دروازه بان ما اشتباه کرد و یک گل خورد، این گل برای من آزاردهنده بود.

تیم فوتبال مس رفسنجان در هفته هفدهم مسابقات لیگ برتر با نتیجه سه بر یک تیم پدیده را در مشهد شکست داد.

برچسب‌ها مشهد تیم فوتبال مس رفسنجان شهر خودرو مشهد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد تیم فوتبال مس رفسنجان شهر خودرو مشهد مشهد تیم فوتبال مس رفسنجان شهر خودرو مشهد تیم فوتبال مس رفسنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۹۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر عجیب پیراهن گل گهر در دیدار با شمس آذر

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال گل گهر سیرجان و شمس اذر قزوین در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال کشور در حالی با تساوی بدون گل به پایان رسید که اتفاق عجیبی در جریان این بازی رخ داد. گل گهر که میزبانی این بازی را بر عهده داشت در نیمه اول پیراهن‌های سفید رنگ بر تن داشت اما در نیمه دوم تصمیم گرفت پیراهن دوم خود به رنگ سفید را با نقش و نگاره‌های تقریبا یاسی رنگ بر تن کند.

تا کنون از سوی ناظر بازی این دیدار که سازمان لیگ انتخاب می‌کند توضیحی ارائه نشده است تا در حساس‌ترین هفته‌های پایانی فصل جاری لیگ بیست و سوم ابهام تازه ای ایجاد شود.

شایان ذکر است ادامه رقابت‌های هفته بیست و ششم فردا دوشنبه هفدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ پیگیری می‌شود.

کد خبر 6097669

دیگر خبرها

  • پیروزی پرگل فاینورد در حضور یک نیمه‌ای جهانبخش
  • مربی شمس‌آذر: بازی تاکتیکی و پرفشار بود
  • تغییر عجیب پیراهن گل گهر در دیدار با شمس آذر
  • باید سه امتیاز را از صنعت نفت بگیریم
  • نویدکیا: تاریخ انقضای دوست داشتن در فوتبال ۵ هفته است!
  • معجزه مسی در ۳۵سالگی؛ ۵پاس گل در یک نیمه!
  • آمار ابدی مسی: 1200 گل + پاس گل!
  • پیروزی پر گل اینترمیامی با آتش‌بازی مسی و سوارز!
  • نیمه‌نهایی لیگ اروپا | گام بلند لورکوزن برای صعود با پیروزی مقابل یاران آزمون+ فیلم خلاصه بازی
  • نیمه‌نهایی لیگ اروپا | گام بلند لورکوزن برای صعود با پیروزی مقابل یاران آزمون