Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته ملی المپیک در بازدید از اردو تیم ملی کوراش گفت: کوراش یکی از امیدهای مسلم ما در بازیهای آسیایی هانگژو برای کسب مدال خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک، رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک،دکتر نصراله سجادی مشاور عالی رئیس کمیته ملی المپیک، پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی و سرپرست کاروان اعزامی به بازی های آسیایی هانگژو، امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشو، بختیاریان دبیر فدراسیون ووشو و جمعی از مدیران کمیته و آکادمی ملی المپیک از اردوی آماده سازی تیم ملی کوراش در آکادمی ملی المپیک بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا صالحی امیری ضمن ابراز خرسندی از حضور در بین کوراش‌کاران، خطاب به مسئولین، بازیکنان و کادرفنی این تیم گفت: من شخصاً به این موضوع اعتقاد دارم که کوراش با نتایجی که در گذشته کسب کرده و همچنین به امید خدا و عزم، اراده و جدیت شما عزیزان، با درخشش در بازی های آسیایی هانگ ژو، نگاه ها را نسبت به خود عوض کرده تا بسمت فدراسیونی شدن حرکت نماید.

وی در ادامه  ضمن تقدیر از زحمات صدیقی رئیس فدراسیون ووشو به عنوان مدیری جوان، خوش فکر و با انگیزه، بیان کرد: پیش بینی های خوبی در ستاد عالی بازی های آسیایی و المپیک انجام گرفته است. اینکه رشته ورزشی کوراش می تواند در کنار رشته هایی نظیر ووشو، کشتی و ... خود را به عنوان یکی از رشته های معتبر پرمدال در بازی های آسیایی سال آینده نشان دهد.

رئیس کمیته ملی المپیک با اشاره به اینکه تمامی امکانات و تجهیزات آکادمی ملی المپیک در خدمت شما و دیگر رشته های ورزشی می باشد، ابراز داشت: بنده به کسب افتخار و درخشش کوراش در بازی های آسیایی و دیگر رقابت‌های مهم پیش روی این رشته ورزشی بسیار امیدوار هستم.
انتهای پیام/

 

 

منبع: دانا

کلیدواژه: رئیس کمیته ملی المپیک آکادمی ملی المپیک بازی های آسیایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۹۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره بازیهای بومی و غذاهای سنتی در گرمی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل بازی‌های سنتی که معمولا به صورت گروهی انجام می شود با فعالیت‌های حرکتی همراه هستند که به رشد حسی- حرکتی دانش آموزان کمک می کند. تمامی بازی‌های بومی و محلی، هدفمند است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • یونانی‌ها مشعل المپیک را به پاریس تحویل دادند
  • IOC به ورزشکاران فلسطینی سهمیه المپیک داد
  • در اوج تجربه بودم/کاش زودتر می‌گفتند!
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • تحویل مشعل المپیک به فرانسه
  • پاداش هیات کشتی خوزستان به مدال آوران آسیایی
  • جای خالی صالحی امیری در کمیته ملی المپیک
  • جشنواره بازیهای بومی و غذاهای سنتی در گرمی
  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم
  • جوانان و امیدهای بوکس ایران در رینگ آسیایی