Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، سید محمود حسینی پور در آیین افتتاح خط پروازی تاکسی هوایی مازندران در فرودگاه شهدای ساری، افزود: دیگر دوران عمل نکردن به وعده ها گذشته است و مسئول در نظام جمهوری اسلامی اگر برنامه ای را ارائه می دهد، باید در کمترین زمان ممکن آن را اجرایی کند.

وی خاطر نشان کرد: مدیران دستگاه های اجرایی باید عمل گرا باشند و با تلاش جهادی برای گره گشایی از مشکلات مردم و توسعه استان گام بردارند و با کاغذبازی های اداری، مازندران در مسیر آبادانی قرار نمی گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار مازندران افتتاح خط پرواز تاکسی هوایی را گام اول برای توسعه مازندران توصیف و تاکید کرد : باید برای شکوفا سازی ظرفیت های گردشگری و اقتصادی استان، مشکلات زیرساختی را حل کنیم.

وی اضافه کرد: بالگردی که برای خط پروازی تاکسی هوایی مازندران در نظر گرفته شده باید در تمام شهرستان های استان فعال باشد و به این منظور پایگاه های نشست و برخاست بالگرد در شهرستان های مازندران فعال خواهد شد.

وی تصریح کرد: به طور حتم تعداد هواپیما و بالگرد تاکسی هوایی در ماه های آینده در مازندران افزایش خواهد یافت و مردم با کمترین هزینه و زمان ممکن به شهرستان های مازندران به صورت برون شهری هوایی تردد خواهند کرد.

حسینی پور، گفت: همچنین برنامه ای وجود دارد تا خط پروازی تاکسی هوایی برای تردد از مازندران به استان‌های همجوار گیلان و گلستان توسعه یابد و به طور حتم این رویه زمینه را برای توسعه اقتصادی استان های شمالی هموارتر خواهد کرد.

استاندار مازندران افزود: مازندران ظرفیت های بکری دارد که باید با اجرای طرح های از این دست این منابع را شکوفا سازیم و ایجاد مازندران توسعه یافته یافته و غنی با عزم جهادی شدنی است.

48 کد خبر 1602077

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: تاکسی هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۹۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد تبادل آخرین تجارت حوزه صادرات کشور با نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴

استاندار مازندران با اشاره به ظرفیت‌های این استان در بخش‌های مختلف گفت: نمایشگاه امکان تبادل آخرین تجارت حوزه صادرات کشور فراهم می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، یوسف نوری، امروز _دوشنبه، دهم اردیبهشت_ در بازدید از نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴- تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به بازدید از غرفه و شرکت‌های مختلف مازندران در نمایشگاه اظهار کرد: این استان از ظرفیت‌های مناسبی در حوزه کشاورزی، گردشگری و صنایع دستی برخوردار است.

وی با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های نمایشگاه اکسپو نگاه فرابخشی و فراکشوری به موضوعات است، افزود: این نمایشگاه موجب می‌شود در زمینه‌های صادراتی یکپارچگی مناسبی ایجاد شود.

استاندار مازندران با تاکید بر اینکه ایجاد زمینه‌های صادراتی و توسعه آن، ایجاد اطمینان در کشاورز برای تولید محصول بیشتر است، گفت: از اهداف این نمایشگاه توسعه در زمینه‌های ایجاد شده است و موانع موجود در راه صادرات انواع محصولات تولیدی کشور رفع شود.

نوری با بیان اینکه نمایشگاه تبادل آخرین تجارت حوزه صادرات کشور فراهم می‌کند، عنوان کرد: در حوزه‌های اقتصادی این نمایشگاه بر روی زنجیره‌های ارزش و به طور طبیعی بر روی زنجیره‌های تامین و ارزش‌آفرین تمرکز کرده است که به نظر دوره آموزشی بسیار خوبی است و فرصت کارآفرینی و توسعه را فراهم می‌کند.

وی ادامه داد: دانشگاه‌ها باید از این نمایشگاه برای آموزش کارآفرینی بهره گرفته تا دانشجویان کارآفرین تربیت شوند.

استاندار مازندران با اعلام اینکه در مازندران زنجیره‌های مختلفی برای ایجاد ارزش افزوده وجود دارد، گفت: ظرفیت این استان نشان می‌دهد که می‌توان بر روی زنجیره‌های دیگر ارزش در استان نیز سرمایه‌گذاری صورت گرفته و آن را توسعه داد.

کد خبر 749149

دیگر خبرها

  • رونمایی از سکوهای زنجیره ارزش گردشگری و مرکبات مازندران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • رونمایی از ۲ پلتفرم بومی گردشگری و مرکبات در مازندران
  • گردشگری اولین رکن سند توسعه و پیشرفت نایین است
  • ایجاد تبادل آخرین تجارت حوزه صادرات کشور با نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • سبدی از اقدامات فنی، فرهنگی، زیرساختی، عمرانی و برقی در مجتمع گردشگری صفه
  • نمایشگاه اکسپو ظرفیتی برای تبادلات اقتصادی است
  • کارگران در سنگر نخست رفع محرومیت و شکوفایی اقتصادی قرار دارند
  • پایتخت تقسیم می شود؟
  • توسعه استان اصفهان با توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و گردشگری
  • قرن بیست و یکم قرن گردشگری