Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیروهای «حشد شعبی» عراق طی عملیاتی در استان «الأنبار» موفق شدند مقادیری از تسلیحات متعلق به تکفیریها از جمله چند موشک ساخت خارج را کشف و ضبط کنند.

به گزارش مشرق به نقل از العهد، سلسله اقدامات ضد تروریستی نیروهای حشد شعبی در نقاط مختلف عراق همچنان ادامه دارد. نیروهای حشد شعبی به همین منظور عملیات جدیدی را در استان الانبار انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، عملیات ضد تروریستی نیروهای حشد شعبی در منطقه «القائم» واقع در استان الانبار انجام شد. در جریان این عملیات، نیروهای گروه مقاومتی حشد شعبی توانستند مقادیری از تسلیحات متعلق به بقایای عناصر داعش را کشف و ضبط کنند.

در همین راستا، منابع امنیتی اعلام کردند که در میان تسلیحات کشف شده تعدادی موشک ساخت خارج نیز وجود داشته است. برخی منابع اعلام کردند که ۱۷ موشک ساخت کشور اتریش در استان الانبار کشف و ضبط شده است.

روز گذشته «عدی الخدران» عضو ارشد جنبش «عصائب اهل الحق» عراق سخنانی را در خصوص حشد شعبی و قدرت آن در این کشور مطرح کرد. عضو ارشد عصائب اهل الحق تصریح کرد: حشد شعبی از بطن یک فتوای مبارک از سوی آیت الله سیستانی در سال ۲۰۱۴ متولد شد. حشد شعبی درست در زمانی تشکیل شد که عراق از طریق داعش با یک تهدید موجودیتی مواجه شده بود.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو جشنواره فجر بورس قیمت عراق الانبار حشد الشعبی استان الانبار آیت الله سیستانی داعش اتریش خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت کشف و ضبط حشد شعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۹۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش تسلیحات غنیمتی روس ها در «پارک پیروزی» مسکو | ویدئو

دریافت 6 MB

به گزارش همشهری آنلاین، روسیه، تانک‌ها و تسلیحات غرب را که از نیروهای اوکراینی به غنیمت گرفته است، در «پارک پیروزی» واقع در مسکو به نمایش گذاشته و قرار است این نمایشگاه از تاریخ اول ماه مه (۱۲ اردیبهشت) برای عموم افتتاح شود.

نمایش زره‌پوش‌های غربی غنیمتی در پارک پیروزی مسکو نمایش زره‌پوش‌های غربی غنیمتی در پارک پیروزی مسکو نمایش زره‌پوش‌های غربی غنیمتی در پارک پیروزی مسکو کد خبر 848037 منبع: ایسنا برچسب‌ها تسلیحات نظامی خبر ویژه روسیه - اوکراین روسیه اوکراین

دیگر خبرها

  • فرمانده حشد الشعبی: تهدیدهای آمریکا ما را نمی‌ترساند
  • ببینید | تصاویر عجیب از طوفان شدید در استان الانبار عراق
  • امیرسرتیپ بختیاری: مرتضی رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست
  • محسن رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست /گروه‌های چپ به ارتشی‌ها تهمت‌های ناموسی زدند
  • امیر سرتیپ بختیاری: محسن رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست /گروه‌های چپ به ارتشی‌ها تهمت‌های ناموسی زدند
  • ببینید | نمایش تسلیحات غنیمتی روس‌ها در «پارک پیروزی»
  • امیر بختیاری: تقلیل اقدامات ارتش در سال ابتدایی جنگ بی‌انصافی است/ در ارتش مخالفت چندانی با ادامه جنگ بعد از فتح خرمشهر وجود نداشت/ از سال دوم جنگ وحدت فرماندهی بین ارتش و سپاه از بین رفت
  • ترکیه: ۱۵ تروریست در شمال عراق از پای درآمدند
  • نمایش تسلیحات غنیمتی روس ها در «پارک پیروزی» مسکو | ویدئو
  • نقشه پراکندگی نیروهای مقاومت از یمن تا فلسطین