Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع میانی شیاطین سرخ هیچ نفعی در تسلیم شدن نمی‌بیند. 

رافائل واران پس از تساوی ۱-۱ منچستریونایتد و ساوتهمپتون ناراحت و در عین حال با انگیزه به نظر می‌رسید. 

به گزارش طرفداری و به نقل از BBC، این تساوی ناامید کننده، بر مصیبت‌های منچستریونایتد در فصل جاری افزود و آن‌ها را بیش از پیش از هدف‌شان در لیگ برتر دور کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واران در مصاحبه پس از بازی گفت:

بابت نتیجه ناراحت هستیم؛ این برای ما کافی نیست. باید به تلاش ادامه بدهیم. طی ۳-۴ مسابقه اخیر خیلی بهتر بازی کرده‌ایم ولی یک امتیاز کافی نیست. ما باید بجنگیم و روی بازی بعدی تمرکز کنیم. این دومین باری است که شروع نیمه دوم خوب نبود و ما گل دریافت کردیم. ما در نیمه اول فرصت‌های خوبی داشتیم. 

واران در خصوص شانس تیمش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا هم گفت:

ما هرگز تسلیم نمی‌شویم و باید تا انتها بجنگیم. 

اخبار داغ 

این زن روی تتلو را کم کرد! / سارا سبات کیست؟ + عکس یکی از ضاربان مرحوم محسن قاسمی دستگیر شد باشگاه پرسپولیس رضایت نامه شیری را صادر کرد؛ مقصد بعدی فولاد درخواست پرز از هالند برای ماندن در دورتموند آنتونیو کونته: فرگوسن فوتبال مرا می‌پسندید؛ منچستریونایتد مرا می‌خواست 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۹۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابراز شادمانی نادال در پی حذف از مسترز مادرید!

رافائل نادال با وجود حذف از مسترز مادرید پس از شکست برابر تنیسور جمهوری چک ابراز خوشحالی کرد! - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رافائل نادال، قهرمان 22 گرنداسلم و شماره یک پیشین جهان در مرحله یک‌هشتم نهایی مسابقات سری مسترز در مادرید (اسپانیا) شکست خورد.

این تنیسور اسپانیایی برابر یری لگچکا نماینده جمهوری چک با نتیجه 5 بر 7 و 4 بر 6 شکست خورد. مدت زمان این بازی 2 ساعت و 2 دقیقه بود.

واکنش نادال به دومین پیروزی در مسترز مادرید

رافائل نادال پس از حذف در مسترز مادرید گفت: من واقعاٌ خوشحالم، زیرا برای من هفته خاصی بود. بسیار مثبت و احساسی. خوشحالم که دوباره فرصت بازی در این تورنمنت را داشتم. تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که از همه کسانی که در طول حرفه‌ام به من کمک کردند، تشکر می‌کنم. هنوز هیچ چیز تمام نشده است.  این هدیه‌ای بود تا بتوانم اینجا بازی کنم. من خوش‌شانس هستم کاری را انجام می‌دهم که دوستش دارم.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • هوملس: مقابل پی‌اس‌جی پخته بازی کردیم
  • رونالدو و مانه: النصر فینالیست می‌شود
  • اوزونیدیس: نمی‌دانم باید چه کار کنیم که پیروز شویم!
  • ابراز شادمانی نادال در پی حذف از مسترز مادرید!
  • هشدار مهم: تسلیم شدن در DNA رئال نیست
  • دقیقی: دورنمای شمس‌آذر در این فصل گرفتن سهمیه آسیایی بود
  • حذف مقابل تراکتور را در ادامه لیگ جبران خواهیم کرد
  • واکنش تهیه‌کننده «نون‌خ۵» به شکایت یک خواننده/ فعلا تصمیمی بر ساخت فصل بعدی نداریم
  • روبرت لواندوفسکی: رئال مادرید هرگز تسلیم نمی‌شود؛ هیچ‌وقت نباید آنها را دست کم گرفت
  • معاون بارسا: به غیر از ژاوی به مربی دیگری فکر نکردیم